flisa Skrevet 31. desember 2006 Skrevet 31. desember 2006 Trodde ditt nyttårsløfte var null sex i år 2007? :-) Jeg ga et tips til henne - det handler ikke om meg -for vi skal være hjemme og spise og drikke oss impotente og frigide - hehe 0 Siter
flisa Skrevet 31. desember 2006 Skrevet 31. desember 2006 Men jeg kommenterte det her: "Har selv hatt fest nyttårsaften, og må si jeg har blitt litt skuffet over de av gjestene som går videre til annen fest etter middagen. Når jeg lager fin middag ser jeg helst at gjestene sier ja takk til hele festen, og ikke går videre til et annet sted (hvor de kanskje ikke ble invitert til middag) etterpå." Ja -det mener jo jeg også - - det er bare folkeskikk det - hater om noen tror at jeg ikke har det! hehe 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 31. desember 2006 Skrevet 31. desember 2006 Ja -det mener jo jeg også - - det er bare folkeskikk det - hater om noen tror at jeg ikke har det! hehe Kan for øvrig ikke tenke meg at problemet er så stort. Jeg tror aldri jeg har vært på en middag hvor enkelte gjester har takket for seg etter desserten, og fartet av sted til en annen fest. Det er ganske brutalt. 0 Siter
stone Skrevet 31. desember 2006 Skrevet 31. desember 2006 Jeg ga et tips til henne - det handler ikke om meg -for vi skal være hjemme og spise og drikke oss impotente og frigide - hehe Impotente? Jaja..... :-) 0 Siter
flisa Skrevet 31. desember 2006 Skrevet 31. desember 2006 Impotente? Jaja..... :-) Du har ikke smakt maten min du -den er bedre enn sex (med meg) hehe 0 Siter
flisa Skrevet 31. desember 2006 Skrevet 31. desember 2006 Kan for øvrig ikke tenke meg at problemet er så stort. Jeg tror aldri jeg har vært på en middag hvor enkelte gjester har takket for seg etter desserten, og fartet av sted til en annen fest. Det er ganske brutalt. hihi -ja, du sier noe -sånt er det bare voksne døtre som kan få seg til å gjøre...... 0 Siter
stone Skrevet 31. desember 2006 Skrevet 31. desember 2006 Du har ikke smakt maten min du -den er bedre enn sex (med meg) hehe LOL Godt nyttår:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.