Gå til innhold

Kjipeste feiringen evver!

Gjest Sympati-søkende... :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trodde ditt nyttårsløfte var null sex i år 2007? :-)

Jeg ga et tips til henne - det handler ikke om meg -for vi skal være hjemme og spise og drikke oss impotente og frigide - hehe

Skrevet

Men jeg kommenterte det her:

"Har selv hatt fest nyttårsaften, og må si jeg har blitt litt skuffet over de av gjestene som går videre til annen fest etter middagen.

Når jeg lager fin middag ser jeg helst at gjestene sier ja takk til hele festen, og ikke går videre til et annet sted (hvor de kanskje ikke ble invitert til middag) etterpå."

Ja -det mener jo jeg også - - det er bare folkeskikk det - hater om noen tror at jeg ikke har det! hehe

Skrevet

Ja -det mener jo jeg også - - det er bare folkeskikk det - hater om noen tror at jeg ikke har det! hehe

Kan for øvrig ikke tenke meg at problemet er så stort. Jeg tror aldri jeg har vært på en middag hvor enkelte gjester har takket for seg etter desserten, og fartet av sted til en annen fest.

Det er ganske brutalt. :)

Skrevet

Jeg ga et tips til henne - det handler ikke om meg -for vi skal være hjemme og spise og drikke oss impotente og frigide - hehe

Impotente? Jaja..... :-)

Skrevet

Impotente? Jaja..... :-)

Du har ikke smakt maten min du -den er bedre enn sex (med meg) hehe

Skrevet

Kan for øvrig ikke tenke meg at problemet er så stort. Jeg tror aldri jeg har vært på en middag hvor enkelte gjester har takket for seg etter desserten, og fartet av sted til en annen fest.

Det er ganske brutalt. :)

hihi -ja, du sier noe -sånt er det bare voksne døtre som kan få seg til å gjøre......

Skrevet

Du har ikke smakt maten min du -den er bedre enn sex (med meg) hehe

LOL

Godt nyttår:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...