elzy Skrevet 31. desember 2006 Skrevet 31. desember 2006 ja kan noen fortelle meg hvor i all verden jeg har gjort av brillene mine? jeg trenger de den 2. :| 0 Siter
....AV Skrevet 31. desember 2006 Skrevet 31. desember 2006 Bak tv-apparatet. Der lå mine i hvertfall, det tok 6 uker før jeg fant ut det... 0 Siter
GoodTimes Skrevet 31. desember 2006 Skrevet 31. desember 2006 Inni kjøleskapet. På badet (oppå kanten på dusjkabinettet). Bak julestjerneplanten du har på kjøkkenbenken. 0 Siter
Gjest ferskentre Skrevet 31. desember 2006 Skrevet 31. desember 2006 Du har lagt de fra detg et eller annet sted du var for å hente noe, i boden, kjelleren, soverommet, kjøleskapet, syskrinet, bokhylla, kottet, klesskapet, loftet, i badeskapet. 0 Siter
Mista nikket Skrevet 31. desember 2006 Skrevet 31. desember 2006 Slapp av, de ligger i bokhylla, oppe på noen bøker 0 Siter
fresja Skrevet 31. desember 2006 Skrevet 31. desember 2006 Trenger du dem ikke før den 2., bruker du dem altså ikke så ofte. Prøv å huske hva du gjorde da du hadde de sist. Har du sett i håndvesken? Vesken du bruker på jobb? 0 Siter
fyrlykt Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Hvis du er min kollega ligger de i vinduskarmen på jobben. 0 Siter
elzy Skrevet 1. januar 2007 Forfatter Skrevet 1. januar 2007 Trenger du dem ikke før den 2., bruker du dem altså ikke så ofte. Prøv å huske hva du gjorde da du hadde de sist. Har du sett i håndvesken? Vesken du bruker på jobb? altså jeg trenger de hver dag, når jeg tar ut linsene. det siste jeg husker var at jeg hadde de da jeg pakka ut av beggen min, for hadde vært borte noen dager... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.