Gjest emalie Skrevet 31. desember 2006 Skrevet 31. desember 2006 Er det noen måte jeg kan finne ut på om det gatekjøkkenet som ligger nærmest meg har tilfredstillende hygiene?. 0 Siter
Gjest eljo Skrevet 31. desember 2006 Skrevet 31. desember 2006 Du kan jo prøve å ringe Mattilsynets forbrukertelefon: 06040 0 Siter
Gjest emalie Skrevet 31. desember 2006 Skrevet 31. desember 2006 Du kan jo prøve å ringe Mattilsynets forbrukertelefon: 06040 Trenger forresten de som jobber i en slik sjappe å kunne norsk?. Er det et krav?. Var i en sjappe hvor to stykker jobbet. Ingen av dem forsto norsk, bortsett fra noen fraser. Det var flere som skulle ha hamburgere, to stykker uten ost. De tok ost på alle sammen, for sikkerhetsskyld og skrapte vekk osten fra de to burgerne som skulle være uten. Dessuten fikk jeg masse mais på, selv om jeg sa klart ifra at jeg IKKE skulle ha mais. festlig sjappe;) 0 Siter
hidi Skrevet 31. desember 2006 Skrevet 31. desember 2006 Trenger forresten de som jobber i en slik sjappe å kunne norsk?. Er det et krav?. Var i en sjappe hvor to stykker jobbet. Ingen av dem forsto norsk, bortsett fra noen fraser. Det var flere som skulle ha hamburgere, to stykker uten ost. De tok ost på alle sammen, for sikkerhetsskyld og skrapte vekk osten fra de to burgerne som skulle være uten. Dessuten fikk jeg masse mais på, selv om jeg sa klart ifra at jeg IKKE skulle ha mais. festlig sjappe;) Renslighet er viktig, men man må jo få lov til å jobbe selv om norsken ikke er på topp! Så kan du la være å handle der... 0 Siter
Gjest eljo Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Trenger forresten de som jobber i en slik sjappe å kunne norsk?. Er det et krav?. Var i en sjappe hvor to stykker jobbet. Ingen av dem forsto norsk, bortsett fra noen fraser. Det var flere som skulle ha hamburgere, to stykker uten ost. De tok ost på alle sammen, for sikkerhetsskyld og skrapte vekk osten fra de to burgerne som skulle være uten. Dessuten fikk jeg masse mais på, selv om jeg sa klart ifra at jeg IKKE skulle ha mais. festlig sjappe;) he he Tror ikke forsåvidt at de trenger å kunne snakke så mye norsk, men de må jo kunne såpass at de kan forstå og følge reglene fra mattilsynet da... Og for sin egen eller eieren av sjappas del er det jo en fordel at de kan forstå hva kundene ønsker, ellers blir det kanskje litt tynt med kunder etterhvert ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.