willow Skrevet 31. desember 2006 Skrevet 31. desember 2006 Hvor i Oslo kan man finne en Fretex som selger møbler? Er på utkikk etter to nattbord/kommoder/skjenker å ved senga, og tenkte jeg skulle prøve å finne noe brukt. 0 Siter
kamazi Skrevet 31. desember 2006 Skrevet 31. desember 2006 Tja, i følge fretex.no har de møbler på Fretexene i markveien 51, ullevålsveien 12 og ole deviksvei 20. Men jeg tror ikke den på løkka har all verdens utvalg. Ellers har de et greit utvalg på den bruktsjappa rett ved Sannerbrua, Far & Sønn tror jeg muligens den heter. Og opphørssalg i en bruktsjappe rett ved Sannergata-busstoppet, om den ikke har opphørt i løpet av de siste par ukene. Og Finn da. 0 Siter
nafse Skrevet 31. desember 2006 Skrevet 31. desember 2006 sjekk finn.no, der gies det bort masse møbler i osloregionen!! 0 Siter
nestenlege Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Fretex i Ole Deviks vei er stor ( 3 etasjer), og har mye møbler, samt enorm mengde bøker også. Verdt et besøk. Det ligger på brynseng/alnabru, grei adkomst fra både E6 og Ring3. Ellers gis det bort masse saker på finn.no, som det nevnes under her. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.