Flyberta Skrevet 31. desember 2006 Skrevet 31. desember 2006 Fått en kul nyttårs-sms? Jeg trenger noen å variere med... Godt nyttår! fra 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 31. desember 2006 Skrevet 31. desember 2006 Advarsel: Vesener fra det ytre rom vil snart komme og bortføre alle de med ekstremt stor penis. Jeg vil bare si farvel og godt nytt år innen jeg blir hentet. 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 31. desember 2006 Skrevet 31. desember 2006 Advarsel: Vesener fra det ytre rom vil snart komme og bortføre alle de med ekstremt stor penis. Jeg vil bare si farvel og godt nytt år innen jeg blir hentet. Har du pakket ferdig? Jeg kommer snart å henter deg 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 31. desember 2006 Skrevet 31. desember 2006 [quote name=Angelica )' timestamp='1167585409' post='3454284] Har du pakket ferdig? Jeg kommer snart å henter deg Jeg hadde blitt veldig glad hvis du hadde kommet og hentet meg. Godt nytt år! 0 Siter
Flyberta Skrevet 31. desember 2006 Forfatter Skrevet 31. desember 2006 Advarsel: Vesener fra det ytre rom vil snart komme og bortføre alle de med ekstremt stor penis. Jeg vil bare si farvel og godt nytt år innen jeg blir hentet. Kjempe;D Men ikke helt meg, siden jeg er kvinne... Flere, anyone? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 31. desember 2006 Skrevet 31. desember 2006 Kjempe;D Men ikke helt meg, siden jeg er kvinne... Flere, anyone? Du bytter bare ut "ekstremt stor penis" med "søte og sexy jenter". Det var det det sto i den jeg fikk. 0 Siter
flisa Skrevet 31. desember 2006 Skrevet 31. desember 2006 Du bytter bare ut "ekstremt stor penis" med "søte og sexy jenter". Det var det det sto i den jeg fikk. "ekstrem trang og våt mus" 0 Siter
yellow Skrevet 31. desember 2006 Skrevet 31. desember 2006 Du bytter bare ut "ekstremt stor penis" med "søte og sexy jenter". Det var det det sto i den jeg fikk. *fnis* ....koselig at vi blir hentet av de samme da.. :-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 31. desember 2006 Skrevet 31. desember 2006 *fnis* ....koselig at vi blir hentet av de samme da.. :-) Ja, når man først skal bli henta er det greit å havne sammen med en med perfekt penis, og for min del: noen søte og sexy. 0 Siter
yellow Skrevet 31. desember 2006 Skrevet 31. desember 2006 Ja, når man først skal bli henta er det greit å havne sammen med en med perfekt penis, og for min del: noen søte og sexy. noen? *skeptisk* 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 31. desember 2006 Skrevet 31. desember 2006 noen? *skeptisk* Hehe, ok. Det holder med en. Med da skal hun faen meg være søt og sexy også. 0 Siter
Flyberta Skrevet 31. desember 2006 Forfatter Skrevet 31. desember 2006 Du bytter bare ut "ekstremt stor penis" med "søte og sexy jenter". Det var det det sto i den jeg fikk. Bravo! At jeg ikke tenkte på det... 0 Siter
yellow Skrevet 31. desember 2006 Skrevet 31. desember 2006 Hehe, ok. Det holder med en. Med da skal hun faen meg være søt og sexy også. Nja..jeg blir sikkert hente veldig tidlig........og de beste går først, er det ikke sånn a? :-p 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 31. desember 2006 Skrevet 31. desember 2006 Nja..jeg blir sikkert hente veldig tidlig........og de beste går først, er det ikke sånn a? :-p Jeg er litt usikker. Aldri godt å vite hvordan disse astronautene arbeider. Men samma faen. Bør vel være sexmuligheter uansett. 0 Siter
yellow Skrevet 31. desember 2006 Skrevet 31. desember 2006 Jeg er litt usikker. Aldri godt å vite hvordan disse astronautene arbeider. Men samma faen. Bør vel være sexmuligheter uansett. *snøft* Er ikke så usikker jeg ass...:-p 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 31. desember 2006 Skrevet 31. desember 2006 *snøft* Er ikke så usikker jeg ass...:-p Nei, du har vel mer kontroll på utenomjordiske enn meg, og vet sikkert best. 0 Siter
yellow Skrevet 31. desember 2006 Skrevet 31. desember 2006 Nei, du har vel mer kontroll på utenomjordiske enn meg, og vet sikkert best. mmm...jeg er jo litt kontrollfreak, så ikke umulig du har rett der....:-) Og hvis ikke...så skal de få høre det:-p 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 31. desember 2006 Skrevet 31. desember 2006 mmm...jeg er jo litt kontrollfreak, så ikke umulig du har rett der....:-) Og hvis ikke...så skal de få høre det:-p Ja. Selv ET rygger vel i skrekk når du setter i gang. 0 Siter
yellow Skrevet 31. desember 2006 Skrevet 31. desember 2006 Ja. Selv ET rygger vel i skrekk når du setter i gang. Kan like godt sette seg i respekt med en gang..:-p 0 Siter
Gjest Pontiac Skrevet 31. desember 2006 Skrevet 31. desember 2006 "ekstrem trang og våt mus" Blir tidenes sexromparty det da, med store, feite køller og trange, våte mus. *ler* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.