Gå til innhold

Snart er det slutt på 06 :D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan skal dere feire i kveld?

Venner av meg har tatt tak og leid lokale. Gleder meg kjempemasse for nå blir alle samlet og vi kan feste natta lang :D

Godt nyttår til dere alle!!

Nyttårskooooozzzzzzzz fra,

Skrevet

Jeg skal ikke feire. For første gang sniker jeg meg unna hele feiringa. Eller ... andre gang. Jeg snek meg også unna da jeg hadde kyssesyken for noen år siden.

Men jeg skal spise middag med moder og broder.

De siste årene har jeg syntes feiringa har blitt veldig krampe, så jeg takket nei til festen en kompis skal ha. Hehe, de tror jeg er klin kokos som snek meg unna. Ikke likt meg. :)

Skrevet

Jeg feirer hjemme med de to yngste, dattera og kjæresten spiste middag med oss og forsvant nettopp ut på fest:)

Men vi koser oss masse hjemme vi.. Ønsker deg et godt nyttår og ha det kjempegøy i kveld!:)

Skrevet

Skal ha det trygt å godt med noen få. Får være med den beste venninnen i verden og eneste mannen jeg ikke er redd - nesten..

Spise god mat og litt vin og ta det med ro!

Gleder meg litt, faktisk! :)

Skrevet

Skal ha det trygt å godt med noen få. Får være med den beste venninnen i verden og eneste mannen jeg ikke er redd - nesten..

Spise god mat og litt vin og ta det med ro!

Gleder meg litt, faktisk! :)

Herlig og ta det med ro og. Jeg har gjort det så og si hvert år, så skal bli moro med en ordentlig fest nå ;)

Kos deg :)

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1167589283' post='3454346]

Herlig og ta det med ro og. Jeg har gjort det så og si hvert år, så skal bli moro med en ordentlig fest nå ;)

Kos deg :)

Takk i lige! Fest med.. næh!!

Fest akkurat som du vil!!

Skrevet

Jeg feirer hjemme med de to yngste, dattera og kjæresten spiste middag med oss og forsvant nettopp ut på fest:)

Men vi koser oss masse hjemme vi.. Ønsker deg et godt nyttår og ha det kjempegøy i kveld!:)

Godt nyttår, sheba :D

I kveld må vi kose oss hele gjengen. Det har vi fortjent *s*

Skrevet

Jeg skal ikke feire. For første gang sniker jeg meg unna hele feiringa. Eller ... andre gang. Jeg snek meg også unna da jeg hadde kyssesyken for noen år siden.

Men jeg skal spise middag med moder og broder.

De siste årene har jeg syntes feiringa har blitt veldig krampe, så jeg takket nei til festen en kompis skal ha. Hehe, de tror jeg er klin kokos som snek meg unna. Ikke likt meg. :)

Da har vi byttet roller. Jeg tar det alltid rolig nyttårsaften, i kveld skal det feires skikkelig. Kos deg med familien :D

Skrevet

Takk i lige! Fest med.. næh!!

Fest akkurat som du vil!!

He he..I kveld blir det uten måte :D

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1167589659' post='3454354]

He he..I kveld blir det uten måte :D

Akkurat som om du kjenner noen annen måte å feste. :)

Skrevet

Akkurat som om du kjenner noen annen måte å feste. :)

*Kremt*

He he.. :D

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1167589773' post='3454357]

*Kremt*

He he.. :D

Du får i hvert fall trives!

På meg blir det kun noen juleøl. Nøyaktig så få at jeg ikke blir frista til å stikke til en av to fester likevel. :)

Skrevet

Du får i hvert fall trives!

På meg blir det kun noen juleøl. Nøyaktig så få at jeg ikke blir frista til å stikke til en av to fester likevel. :)

Jeg skal drikke for deg og. Har blitt så herda mot den alkoholen at det må store mengder til for at jeg kjenner noe. Drikker sikkert karane under bordet i kveld :P

Skrevet

Her blir det rolig :)

Det er mann, barn og meg. (svigers er bedt ned til rakettoppskyting men jeg tviler sterkt på at de kommer.)

Driver med middagen nå. Spisestuen er pyntet med typisk nyttårspynt, sølvpynt i tak, fra spisebordslampa, etc. Hatter har vi også.

Skikkelig harry spisebord med andre ord.

Etter at middagen har sunket blir det dessert.

Og noe før tolv skal vi ut og skyte opp raketter.

Rammer inn hele gårdsplassen med fakkelbokser så det blir stilig.

Først store rakettene så kan barna tenne tanksen.

Blir nok morro :)

Når ting har roet seg og ungene har klistret seg til pcspillene sine igjen (vært mye av det i jula ja) så er det tid for litt filmleting (takk og lov har vi største parabolpakken, kanskje vi finner noe brukenes) og en vin eller Martini.

Avslutter året, eller rettere sakt begynner det nye året med en god runde i sengehalmen.

Blir nok en toppers nyttårsaften :D

Skrevet

Her blir det rolig :)

Det er mann, barn og meg. (svigers er bedt ned til rakettoppskyting men jeg tviler sterkt på at de kommer.)

Driver med middagen nå. Spisestuen er pyntet med typisk nyttårspynt, sølvpynt i tak, fra spisebordslampa, etc. Hatter har vi også.

Skikkelig harry spisebord med andre ord.

Etter at middagen har sunket blir det dessert.

Og noe før tolv skal vi ut og skyte opp raketter.

Rammer inn hele gårdsplassen med fakkelbokser så det blir stilig.

Først store rakettene så kan barna tenne tanksen.

Blir nok morro :)

Når ting har roet seg og ungene har klistret seg til pcspillene sine igjen (vært mye av det i jula ja) så er det tid for litt filmleting (takk og lov har vi største parabolpakken, kanskje vi finner noe brukenes) og en vin eller Martini.

Avslutter året, eller rettere sakt begynner det nye året med en god runde i sengehalmen.

Blir nok en toppers nyttårsaften :D

Dette kommer nok til å bli superdupert :D

Party on

Skrevet

Her er bare meg, ha et godt nytt år du også.

Kos deg Dorthe :D

Skrevet

Her er bare meg, ha et godt nytt år du også.

Vi er høs naboen og feirer, store og små. Er hjemmom for å legge Lillesøster nå.

Godt nytt år, Dorthe! :) *klem*

Skrevet

Vi er høs naboen og feirer, store og små. Er hjemmom for å legge Lillesøster nå.

Godt nytt år, Dorthe! :) *klem*

Klem til deg også :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...