Gå til innhold

Mobilt spørsmål :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått 1000,- i bursdagsgave i dag for å kjøpe en mobil.

Men jeg synes dette er så veldig vanskelig. Kan noen hjelpe meg.

Jeg ringer lite, men sender endel SMS. Ønsker en mobil med kamera, så det blir sikkert noen MMS'er også.

Vil ha med radio og MP3-spiller også.

Har tenkt litt på SE W810i, evt. en lignende fra Nokia (hva er i så fall det?).

Hvem er det som kan tilby den beste prisen på dette?

Håper noen kan hjelpe meg...

Skrevet

netcom.no kan skaffe absolutt beste pris på W810i og det er den beste tlf jeg noen gang har hatt (til tross for 4 nokia, og 1 dritt SE tidligere).

Jeg fikk den for 400 å noe, med abonnement.

Skrevet

netcom.no kan skaffe absolutt beste pris på W810i og det er den beste tlf jeg noen gang har hatt (til tross for 4 nokia, og 1 dritt SE tidligere).

Jeg fikk den for 400 å noe, med abonnement.

Godt å høre du er fornøyd med telefonen. Synes den virker veldig bra jeg også.

Hvor kjøpte du telefonen til den prisen?

Gjest Jente31
Skrevet

Hei og gratulerer m går dagen. Håper du hadde en fin dag:)

Du får kjøpt mobil tlf på Elkjøp, Expert, Lefdahl, Spaceworld osv.

Du får tlf helt ned til 1,- m abbonnement. D viktigste du må være klar over da (altså tlf m abb.) er den mnd abbonnementsprisen, for her er mye ut å går.

du får også kjøpt tlf uten abbonnement og kan f,eks ha kontant kort men da blir d gjerne mye dyrere om du skal ha en "ordentlig" tlf, ofte nærmere et par tusen..

Er iallefall d jeg vet:)

Skrevet

Hei og gratulerer m går dagen. Håper du hadde en fin dag:)

Du får kjøpt mobil tlf på Elkjøp, Expert, Lefdahl, Spaceworld osv.

Du får tlf helt ned til 1,- m abbonnement. D viktigste du må være klar over da (altså tlf m abb.) er den mnd abbonnementsprisen, for her er mye ut å går.

du får også kjøpt tlf uten abbonnement og kan f,eks ha kontant kort men da blir d gjerne mye dyrere om du skal ha en "ordentlig" tlf, ofte nærmere et par tusen..

Er iallefall d jeg vet:)

Takk for svar. Tror jeg har bestemt meg for et djuice magnum abonnement. Jeg ringer nemlig lite, men sender endel SMS. magnum har lav månedspris og inkluderte SMS.

Så etter litt leting på nettet tror jeg det blir det abonnementet + en SE W810i telefon. Fant den til 699,- på telenor.no, men skal sjekke om Elkjøp el.l har lignende kampanjer.

Gjest Jente31
Skrevet

Takk for svar. Tror jeg har bestemt meg for et djuice magnum abonnement. Jeg ringer nemlig lite, men sender endel SMS. magnum har lav månedspris og inkluderte SMS.

Så etter litt leting på nettet tror jeg det blir det abonnementet + en SE W810i telefon. Fant den til 699,- på telenor.no, men skal sjekke om Elkjøp el.l har lignende kampanjer.

du kan gå inn på elkjøp o.l sine nettsider å sjekke også, tror jeg.

Fin den du tenker på. Ellers vil jeg anbefale Nokia 6280 (d er en litt bred og stor tlf m skyvedeksel)

eller Nokia 6111 tror jeg d var (som er en mindre tlf igjen m skyvedeksel)

Lykke til m mobiljakten:)

Gjest kjøpte jeg den
Skrevet

Godt å høre du er fornøyd med telefonen. Synes den virker veldig bra jeg også.

Hvor kjøpte du telefonen til den prisen?

www.netcom.no :0)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...