Gå til innhold

Flere som gjør ingenting i kveld?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det flere enn meg her som ikke feirer nyttårsaften? Hvorfor ikke, i såfall?

Her i huset feires det lite, jeg er alene, dels fordi jeg må være hjemme med bikkja som vanligvis blir hysterisk av raketter. Nå er hun såpass gammel at hun hører ikke alle smellene, men jeg tar ikke sjansen på hvordan det blir her rundt midnatt.. Og dels fordi jeg har mistet noen på nyttårsaften, så det blir aldri noen festdag for meg igjen.

Hva driver andre med som ikke gjør noe i kveld? Her blir det tv eller House, muligens tv2 filmen, og en god middag :-)

• Svar 55
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

4

• Dorthe

3

• Åsemor

3

• vanilje

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg blir alene for jeg er ikke bedt noen steder og besøket avlyste akkurat nå.

Skrevet

jeg sitter alene, med tv, snop og pc. har masse dyr her, så ville nok sittet her uansett. men nyttårsaften er ikke noe særlig

Skrevet

jeg sitter alene, med tv, snop og pc. har masse dyr her, så ville nok sittet her uansett. men nyttårsaften er ikke noe særlig

Er enig med deg der..

Tv, snop og pc er jo egentlig en ganske grei søndagskveld da :-)

Skrevet

Jeg blir alene for jeg er ikke bedt noen steder og besøket avlyste akkurat nå.

Jeg håper den personen hadde god grunn for å avlyse, ellers er det skikkelig kjipt gjort..

Håper du har noe annet å kose deg med :-)

Skrevet

Hei du. Her er ei til som sitter hjemme. Skulle til ei venninde men så fikk hun influensa med feber så hun ligger strekk ut. Hadde to steder til å gå men så bale med busser og taxier og alt så er hjemme jeg. Gjordt det mange ganger før og helt ok. Tatt ett deilig boblebad med hårkur og ansiktsmaske. Lys og musikk. Skjønt.Og en liten skarp en da, hehehe. Er ikke noe på tv nå men så nettopp kenguru filmen på tv norge og den var knall. Satt her og lo for meg selv. Fredelig og godt.

Ønsker deg og alle andre som sitter eller ligger hjemme ett flott nyttår, alle dere andre som er og fester det samme. Kos dere uansett hva dere gjør. Klem fra meg

Skrevet

Her er det levende lyset eneste som viser at det er en litt spesiell dag i dag. ;)

Vi sitter her med pcene på fanget. Har på tvnorge, går noe musikkgreier der i kveld. Også spiser vi sjokolade og potetgull, og drikker cola zero.

Har vært på middag hos noen i dag, men var hjemme rundt sju for å legge barnet. Brant noen stjerneskudd på veien og kommer bare til å se ut av vinduet rundt midnatt, ser bedre derfra enn ute uansett.

Skrevet

Er enig med deg der..

Tv, snop og pc er jo egentlig en ganske grei søndagskveld da :-)

ja, ikke sant?

men så var det oppvasken...hmm...

mye lyd er det i hvert fall her, prøver å overdøve all smellinga ute med tv / radio + jeg som synger så det ljomer, hehe

Gjest godt nytt år
Skrevet

Feirer ikke så mye, nei.

Vi er hjemme med ungene som er små.

Vi koste oss med kalkun og skøyt opp noen raketter i 19 tida. Nå sover ungene og vi ser på tv (og internett ;o) )

Skrevet

Jeg håper den personen hadde god grunn for å avlyse, ellers er det skikkelig kjipt gjort..

Håper du har noe annet å kose deg med :-)

Han var i dårlig form så det var greit :o)

Og jeg har sittet på legevakta i hele dag så jeg er sliten men skulle gjerne hatt besøk likevel. Godis har jeg ;o)

Skrevet

Han var i dårlig form så det var greit :o)

Og jeg har sittet på legevakta i hele dag så jeg er sliten men skulle gjerne hatt besøk likevel. Godis har jeg ;o)

Legevakta er slitsomme greier, jeg håper du er i bedre form nå da. Det er jo greit å få det unnagjort før alle med rakettskader kommer innom der..

Godis må man ha! Fant en sekspakk med Kindersjokolader i skapet :-D

Skrevet

Feirer ikke så mye, nei.

Vi er hjemme med ungene som er små.

Vi koste oss med kalkun og skøyt opp noen raketter i 19 tida. Nå sover ungene og vi ser på tv (og internett ;o) )

Men det er jo sånn det skal være når man har unger :-) Vekker dere de til rakettene, eller er de for små? Husker vi stadig prøvde å holde oss våkne til rakettene, uten særlig suksess..

Skrevet

Hunden min var overrasket da de første rakettene smalt, men han ble fort herdet. ;-P

Vi tok ham med til vinduet og så ut, og var ellers helt som vanlig. Nå er det ikke så mye han reagerer når det smeller.

Men det var unektelig morsomt igår kveld da han var i hagen og det smalt noen ganger, han hoppet rundt og bjeffet, var helt vill, og så pilte han inn. Var litt småredd og forvirret da ja. Men nå er han vant med det og. :-)

Gjest happynew Year
Skrevet

Vi er også hjemme. Er sprekkmett av pinnekjøtt, dessert og hjemmelaget marsipan. Regnværet har startet, så kanskje var vi dumme som ikke sendte dem op klokka 18 i stedet for.

Har gått i et koselig fakkeltog.

Godt nytt år dere! :-)

Skrevet

Her er det levende lyset eneste som viser at det er en litt spesiell dag i dag. ;)

Vi sitter her med pcene på fanget. Har på tvnorge, går noe musikkgreier der i kveld. Også spiser vi sjokolade og potetgull, og drikker cola zero.

Har vært på middag hos noen i dag, men var hjemme rundt sju for å legge barnet. Brant noen stjerneskudd på veien og kommer bare til å se ut av vinduet rundt midnatt, ser bedre derfra enn ute uansett.

Men dere er iallfall to, det er sikkert fint :) Er liksom litt stusselig og ensomt å sitte alene, selv om det er godt også.

Er mange som har satt ut fakkelbokser rundt i gata her, det er pent. Skal tenne noen lykter jeg har hengende i vinduet etterpå :-)

Skrevet

Hei du. Her er ei til som sitter hjemme. Skulle til ei venninde men så fikk hun influensa med feber så hun ligger strekk ut. Hadde to steder til å gå men så bale med busser og taxier og alt så er hjemme jeg. Gjordt det mange ganger før og helt ok. Tatt ett deilig boblebad med hårkur og ansiktsmaske. Lys og musikk. Skjønt.Og en liten skarp en da, hehehe. Er ikke noe på tv nå men så nettopp kenguru filmen på tv norge og den var knall. Satt her og lo for meg selv. Fredelig og godt.

Ønsker deg og alle andre som sitter eller ligger hjemme ett flott nyttår, alle dere andre som er og fester det samme. Kos dere uansett hva dere gjør. Klem fra meg

Det hørtes deilig ut med boblebad og ansiktsmaske! *misunne*

Håper du koser deg resten av kvelden også! :)

Godt nytt år!

Skrevet

Vi er også hjemme. Er sprekkmett av pinnekjøtt, dessert og hjemmelaget marsipan. Regnværet har startet, så kanskje var vi dumme som ikke sendte dem op klokka 18 i stedet for.

Har gått i et koselig fakkeltog.

Godt nytt år dere! :-)

Det fineste med denne kvelden, er faklene og fakkelboksene, synes jeg :-)

Godt nytt år, ha en fin kveld! :)

Skrevet

Men dere er iallfall to, det er sikkert fint :) Er liksom litt stusselig og ensomt å sitte alene, selv om det er godt også.

Er mange som har satt ut fakkelbokser rundt i gata her, det er pent. Skal tenne noen lykter jeg har hengende i vinduet etterpå :-)

Ja, jeg er glad jeg har mannen min, men han har fått beskjed om at han gjerne kan dra på fest om han vil, men han gadd ikke.

Skrevet

Hunden min var overrasket da de første rakettene smalt, men han ble fort herdet. ;-P

Vi tok ham med til vinduet og så ut, og var ellers helt som vanlig. Nå er det ikke så mye han reagerer når det smeller.

Men det var unektelig morsomt igår kveld da han var i hagen og det smalt noen ganger, han hoppet rundt og bjeffet, var helt vill, og så pilte han inn. Var litt småredd og forvirret da ja. Men nå er han vant med det og. :-)

Så bra, da er han ikke særlig skuddredd av seg, og det gjør sånne dager atskillig enklere å gjennomføre. :)

Bikkja mi har blitt fullstendig blokkert i hodet andre nyttårsaftener, hun har ligget under senga i det rommet hvor smellene høres minst, og pistret og pepet. "Heldigvis" hører hun ikke så mye nå, og det skal vi være glad for, for naboguttene driver og sender opp fra plenen her.. Sukk.

Skrevet

Her har vi gått nyttårsbukk med ungene, spist middag, nå spiller vi jungle-buzz mens vi venter på fyrverkeriet. Ikke store feiringen nei.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...