Gå til innhold

Flere som gjør ingenting i kveld?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, jeg er glad jeg har mannen min, men han har fått beskjed om at han gjerne kan dra på fest om han vil, men han gadd ikke.

Fornuftig mann du har :)

• Svar 55
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

4

• Dorthe

3

• Åsemor

3

• vanilje

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg er hjemme med to unger:)

Vi koser oss alikevel vi da, synes det er godt med litt fred og ro jeg. Men fyrverkeri blir det iallfall, ellers smeller det noe grusomt rundt huset her, hehe det er liksom blitt tradisjon for noen få her i bygda og stikke til skogs med dynamitt i sekken;)

Skrevet

Jeg er hjemme med to unger:)

Vi koser oss alikevel vi da, synes det er godt med litt fred og ro jeg. Men fyrverkeri blir det iallfall, ellers smeller det noe grusomt rundt huset her, hehe det er liksom blitt tradisjon for noen få her i bygda og stikke til skogs med dynamitt i sekken;)

Jeg bor på landet, men folk her er ikke akkurat noe tammere med rakettene enn de er i Oslo, nei.. hehe

Høres ut som en koselig kveld :)

Skrevet

Her har vi gått nyttårsbukk med ungene, spist middag, nå spiller vi jungle-buzz mens vi venter på fyrverkeriet. Ikke store feiringen nei.

Er det vanlig å gå nyttårsbukk? Hvor i landet holder du til?

Rakettene er kommet godt i gang her allerede..

Skrevet

Er det vanlig å gå nyttårsbukk? Hvor i landet holder du til?

Rakettene er kommet godt i gang her allerede..

Nyttårsbukk er bare vanlig i Bergen. Men VELDIG vanlig der da.

Skrevet

Legevakta er slitsomme greier, jeg håper du er i bedre form nå da. Det er jo greit å få det unnagjort før alle med rakettskader kommer innom der..

Godis må man ha! Fant en sekspakk med Kindersjokolader i skapet :-D

Jeg har falt for melkesjokolade med dajm og overveier Irish Coffee.

Skrevet

Barna har vert hos faren sin siden 3.juledag, og jeg var jeg på fest 3 dager i strekk (føler meg skikkelig bad, siden jeg vanligvis fester 3 ganger i året)

I dag er siste dagen før ungene kommer hjem, så jeg skal sitte alene og kose meg i kveld!

Skrevet

De mange årene som alenemor hvor barna var borte nyttårsaften var det ingen ren nyttårsfeiring på meg heller.

Satt i soffan med et glass vin og så på tv. Så rakettene utenfor vinduene kl.tolv.

Det kan være ganske deilig å "feire" på den måten også, det nye kommer jo til oss også vet du :)

Nå har jeg mann, men alikavel er det aldri hæla i taket nyttårsaften, enten så koser vi oss hjemme med barna eller så er det stille og rolig bare oss to de årene barna feirer borte.

Jeg har også mistet noe verdifullt, så dagen i morgen, første dagen på det nye året vil for alltid være litt spesiell for meg.

Skrevet

Jeg har også meldt meg ut i år.

Orket ikke det vanlige fyllegnålet i år som alle tidligere år, og gikk derfor for en rolig middag med nær familie i stedet for rølpemiddagen hos en kompis.

Det føles godt, og i morgen kommer det til å føles enda bedre. :)

Skrevet

Jeg er livredd raketter, så kvelden tilbringes i ensom majestet med sobril innen rekkevidde. Bruker TV og PC for å komme gjennom kvelden på et vis.

Skrevet

Nyttårsbukk er bare vanlig i Bergen. Men VELDIG vanlig der da.

Det er vanlig i her jeg bor også, og vi bor langt fra Bergen.

Skrevet

Jeg er livredd raketter, så kvelden tilbringes i ensom majestet med sobril innen rekkevidde. Bruker TV og PC for å komme gjennom kvelden på et vis.

Uff, det hørtes stressende ut.. Nå er det ikke lenge til det smeller skikkelig heller :-/ Håper du kommer deg gjennom kvelden!

Skrevet

Jeg har også meldt meg ut i år.

Orket ikke det vanlige fyllegnålet i år som alle tidligere år, og gikk derfor for en rolig middag med nær familie i stedet for rølpemiddagen hos en kompis.

Det føles godt, og i morgen kommer det til å føles enda bedre. :)

Ikke verst å vokse fra rølpefylla ;)

Litt godt å slippe alt det styret også, ingen balansering av champagneglass mens man gir omtåkede klemmer i 10 minusgrader mens man hakker tenner under tynn strømpebukse og skjørt, "festlige" sms man sender, raketter som sneier hodet og ikke minst kuppelhue dagen etterpå :)

Godt nytt år!

Skrevet

Koser oss hjemme og håper at frøkna klarer å sove seg gjennom rakett-maset :-) Så langt har det gått bra, men nå begynner det å ta seg opp.

Har kost oss med øl og pinnekjøtt, men rakettene og resten av maset klarer jeg meg godt uten. Bare så synd at man blir påtvunget alt bråket fra alle andre, hehe.

Største ønske for 2007 er kanskje forbud mot privat fyrverkeri? *knegg*

Skrevet

De mange årene som alenemor hvor barna var borte nyttårsaften var det ingen ren nyttårsfeiring på meg heller.

Satt i soffan med et glass vin og så på tv. Så rakettene utenfor vinduene kl.tolv.

Det kan være ganske deilig å "feire" på den måten også, det nye kommer jo til oss også vet du :)

Nå har jeg mann, men alikavel er det aldri hæla i taket nyttårsaften, enten så koser vi oss hjemme med barna eller så er det stille og rolig bare oss to de årene barna feirer borte.

Jeg har også mistet noe verdifullt, så dagen i morgen, første dagen på det nye året vil for alltid være litt spesiell for meg.

Stille og rolig feiring med mann og barn er ikke så dumt det. Har ikke egen familie, men skulle gjerne vært hos mamma med nevøen min. Barns entusiasme over rakettenr og stjerneskudd er iallfall koselig med denne dagen.

Det er vondt å ha mistet noe på denne tiden, for dagen er så spesiell at det er vanskelig å glemme den.. Jeg håper de neste dagene dine blir så bra som de kan. Har selv tent noen lys, det gir meg litt fred.

Godt nytt år :)

Skrevet

Jeg har falt for melkesjokolade med dajm og overveier Irish Coffee.

Oh.. Det minner meg på at jeg har en slump Bailey's i kjøkkenskapet.. *slurpe* :-D

Skrevet

Koser oss hjemme og håper at frøkna klarer å sove seg gjennom rakett-maset :-) Så langt har det gått bra, men nå begynner det å ta seg opp.

Har kost oss med øl og pinnekjøtt, men rakettene og resten av maset klarer jeg meg godt uten. Bare så synd at man blir påtvunget alt bråket fra alle andre, hehe.

Største ønske for 2007 er kanskje forbud mot privat fyrverkeri? *knegg*

Jeg sitter selv og lurer på det samme.. hehe. Det er frustrerende og vanskelig å skåne dyr for alle smellene denne dagen. Jeg skulle ønske folk i det minste kunne vente til midnatt. Her har det vært jevnlig smell siden i 19-tiden.

Skrevet

Ikke verst å vokse fra rølpefylla ;)

Litt godt å slippe alt det styret også, ingen balansering av champagneglass mens man gir omtåkede klemmer i 10 minusgrader mens man hakker tenner under tynn strømpebukse og skjørt, "festlige" sms man sender, raketter som sneier hodet og ikke minst kuppelhue dagen etterpå :)

Godt nytt år!

Ja, jeg begynner å bli litt smålei rølpefylla, og selv om jeg ikke står tilbake for en fest, blir det så krampe og fylle for å fylle, slik mange gjør i dag.

Nei. Takke meg til en bytur med noe sushi en vanlig lørdag. :)

Godt nytt år, ja! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...