Gjest lei av rot og kaos Skrevet 31. desember 2006 Skrevet 31. desember 2006 Hva koster det å leie en container til å hive all slags skrot i, for så å bli hentet for tømming. 0 Siter
Åsemor Skrevet 31. desember 2006 Skrevet 31. desember 2006 Da vi leide i sommer var det sånn. En døgnpris En kilopris for søpla vi kasta En pris for henting og levering (+ tømming) Døgnprisen var kun på 18 kr eller noe, henting, tømming og levering var vel 800 eller noe, og vi betalte til sammen 1800 kr tror jeg. Da var den sånn passe full av litt diverse (et revet kjøkken, litt småmøbler, osv...) 0 Siter
Gjest lei av rot og kaos Skrevet 31. desember 2006 Skrevet 31. desember 2006 Da vi leide i sommer var det sånn. En døgnpris En kilopris for søpla vi kasta En pris for henting og levering (+ tømming) Døgnprisen var kun på 18 kr eller noe, henting, tømming og levering var vel 800 eller noe, og vi betalte til sammen 1800 kr tror jeg. Da var den sånn passe full av litt diverse (et revet kjøkken, litt småmøbler, osv...) Det var da ikke så dyrt....noen sa nemlig til meg at dette kostet ca 4000.- 0 Siter
fresja Skrevet 31. desember 2006 Skrevet 31. desember 2006 Det var da ikke så dyrt....noen sa nemlig til meg at dette kostet ca 4000.- Det kommer vel an på hvilken kommune du bbor i og hvor lenge du har containeen. En venninne av meg har nylig leid en, og jeg mener det ble rundt 4.000. 0 Siter
sheba Skrevet 31. desember 2006 Skrevet 31. desember 2006 Det lønner seg nok å ta en telefonrunde til de som leier ut containere, vi leide for to år siden og det var store forskjeller i pris.. (en kjempefin måte og få ryddet på forøvrig) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 31. desember 2006 Skrevet 31. desember 2006 Prøv www.soppeltaxi.no Jeg hadde god erfaring med dem i høst. 0 Siter
Gjest lei av rot og kaos Skrevet 31. desember 2006 Skrevet 31. desember 2006 Det kommer vel an på hvilken kommune du bbor i og hvor lenge du har containeen. En venninne av meg har nylig leid en, og jeg mener det ble rundt 4.000. uff da....ja, ja, jeg trenger den bare et par dager.. Får ta en ringerunde. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Leia var gratis, men vi betalte for kiloene med søppel. Tror det kom på omtrent 600,- for en full container med vegg-til-vegg-tepper, møbler og diverse skrot. Aner ikke helt hvor mange kilo det var. 0 Siter
EllaJo Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 I kommunen jeg bor i låner et firma ut gratis containere i ei uke, og på fyllinga tar de 600 kr for tømminga 0 Siter
Gyda Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Prøv www.soppeltaxi.no Jeg hadde god erfaring med dem i høst. De er de rimeligste og mest fleksible jeg har funnet (i Oslo) også. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.