vanilje Skrevet 31. desember 2006 Skrevet 31. desember 2006 http://www.dagbladet.no/dinside/2006/12/31/487475.html 0 Siter
sheba Skrevet 31. desember 2006 Skrevet 31. desember 2006 *GRØSS* Kan godt hende det stemmer, har hørt mye snålt om det der før, men ikke pokker om jeg hiver meg på det der, hehe 0 Siter
vanilje Skrevet 31. desember 2006 Forfatter Skrevet 31. desember 2006 Ja jeg tror det. Usj så ekkelt. *prøver å fortrenge den artikkelen* 0 Siter
Gjest blame Skrevet 31. desember 2006 Skrevet 31. desember 2006 Æsj! Og mer er det ikke å si om den saken.. :-) 0 Siter
Åsemor Skrevet 31. desember 2006 Skrevet 31. desember 2006 Å fytti grisekatta nå ble jeg seriøst KVALM her!! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 31. desember 2006 Skrevet 31. desember 2006 Wetsexfolket har nå fått et kraftig argument for sine fritidssysler. 0 Siter
vanilje Skrevet 31. desember 2006 Forfatter Skrevet 31. desember 2006 Å fytti grisekatta nå ble jeg seriøst KVALM her!! unnskyld... ble bare litt satt ut 0 Siter
Åsemor Skrevet 31. desember 2006 Skrevet 31. desember 2006 Wetsexfolket har nå fått et kraftig argument for sine fritidssysler. Det anbefales absolutt ikke å bruke andre menneskers urin, spesielt ikke av det motsatte kjønn. 0 Siter
Åsemor Skrevet 31. desember 2006 Skrevet 31. desember 2006 unnskyld... ble bare litt satt ut Ikke noe problem, jeg syns egentlig det var hysterisk festlig lesing, og har lest store deler av artikkelen høyt for gubbeluren her. 0 Siter
vanilje Skrevet 31. desember 2006 Forfatter Skrevet 31. desember 2006 Ikke noe problem, jeg syns egentlig det var hysterisk festlig lesing, og har lest store deler av artikkelen høyt for gubbeluren her. bra du ikke fikk varige skader ;-) 0 Siter
Hatsumomo Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Hmm, har lest noen av kommentarene nedover på Dagbladet, og flere drikker faktisk urinen sin (2-3 som sier det ihvertfall). Det kan jo være noe i det at det har noe for seg, men aldri, om jeg så ligger for døden pga sykdom, kommer jeg til å svelge mitt eget tiss. Der går jammen meg grensen. 0 Siter
Anki Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Dritekkelt ja... :S Kjenner folk som driver/har drevet med det, og jeg må innrømme at tanken på det gjør meg litt kvalm... 0 Siter
pekkaline Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Høres forferdelig ekkelt ut!! Men flott hvis det virker for noen. Urk, nei takke meg til cola her ja 0 Siter
Gjest Tiss Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Det er gammel viten dette, at ens egen urin er den beste legemiddel. På sår f.eks. Tiss på det. 0 Siter
Caloni Makaroni Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 "I løpet av de to siste åra har jeg blant annet fastet på urin, massert meg med gammel urin, med mer. Det vanskelig å forestille seg hvor mange ting man kan bruke urinen sin til! Å gurgle munnen med urin samt skylle ut nesa med den føles både naturlig og riktig." Så vanvittig ekkelt..*grøsse* 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Det er gammel viten dette, at ens egen urin er den beste legemiddel. På sår f.eks. Tiss på det. Å tisse på sår gir jo faktisk litt mening, i og med at urinen er helt steril når den kommer ut. Men å drikke den... Æææææsj. 0 Siter
Gjest eljo Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Ok, nå har jeg lest svarene nedover, og jeg skal _ikke_ klikke på den linken ;-) Skjønner ikke helt logikken som evt ligger bak det at _avfallsstoffer_ skulle være sunt.... Kroppen jobber jo fælt for å kvitte seg med det? Jaja. *sender litt fjernhealing i retning dagbladets urinspalte* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.