Gå til innhold

OMG!!! er folk blitt helt gærne???

Anbefalte innlegg

Skrevet

*GRØSS*

Kan godt hende det stemmer, har hørt mye snålt om det der før, men ikke pokker om jeg hiver meg på det der, hehe :)

Skrevet

Ja jeg tror det. Usj så ekkelt.

*prøver å fortrenge den artikkelen*

Skrevet

Wetsexfolket har nå fått et kraftig argument for sine fritidssysler.

Skrevet

Å fytti grisekatta nå ble jeg seriøst KVALM her!!

unnskyld...

ble bare litt satt ut

Skrevet

Wetsexfolket har nå fått et kraftig argument for sine fritidssysler.

Det anbefales absolutt ikke å bruke andre menneskers urin, spesielt ikke av det motsatte kjønn.

Skrevet

unnskyld...

ble bare litt satt ut

Ikke noe problem, jeg syns egentlig det var hysterisk festlig lesing, og har lest store deler av artikkelen høyt for gubbeluren her.

Skrevet

Ikke noe problem, jeg syns egentlig det var hysterisk festlig lesing, og har lest store deler av artikkelen høyt for gubbeluren her.

bra du ikke fikk varige skader ;-)

Skrevet

Hmm, har lest noen av kommentarene nedover på Dagbladet, og flere drikker faktisk urinen sin (2-3 som sier det ihvertfall).

Det kan jo være noe i det at det har noe for seg, men aldri, om jeg så ligger for døden pga sykdom, kommer jeg til å svelge mitt eget tiss.

Der går jammen meg grensen.

Skrevet

Dritekkelt ja... :S

Kjenner folk som driver/har drevet med det, og jeg må innrømme at tanken på det gjør meg litt kvalm...

Skrevet

Høres forferdelig ekkelt ut!! Men flott hvis det virker for noen. Urk, nei takke meg til cola her ja :)

Skrevet

Det er gammel viten dette, at ens egen urin er den beste legemiddel. På sår f.eks. Tiss på det.

Caloni Makaroni
Skrevet

"I løpet av de to siste åra har jeg blant annet fastet på urin, massert meg med gammel urin, med mer. Det vanskelig å forestille seg hvor mange ting man kan bruke urinen sin til! Å gurgle munnen med urin samt skylle ut nesa med den føles både naturlig og riktig."

Så vanvittig ekkelt..*grøsse*

Gjest Princess Peach
Skrevet

Det er gammel viten dette, at ens egen urin er den beste legemiddel. På sår f.eks. Tiss på det.

Å tisse på sår gir jo faktisk litt mening, i og med at urinen er helt steril når den kommer ut. Men å drikke den... Æææææsj. :P

Skrevet

Ok, nå har jeg lest svarene nedover, og jeg skal _ikke_ klikke på den linken ;-)

Skjønner ikke helt logikken som evt ligger bak det at _avfallsstoffer_ skulle være sunt.... Kroppen jobber jo fælt for å kvitte seg med det?

Jaja. *sender litt fjernhealing i retning dagbladets urinspalte*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...