Gå til innhold

Takk for i år

Anbefalte innlegg

Gjest anonymus i kveld
Skrevet

Jeg har søkt etter lykken,

Men den har ledd av meg,

Jeg har leitet i smau og bakgårder,

Men vinden har blåst den vekk,

Lykken er for meg noe alle har,

Alle bortsett fra meg,

Lykken er for de vellykkede,

Alle er vellykket,

Bortsett fra meg.

Gjest enda en anonym
Skrevet

Slik kan jeg også føle for året som har vært. Jeg gikk ut av samboerskap som har vart i mange år. Jeg måtte flytte langt. Her er jeg ensom akkurat nu. I kveld har jeg ingen varm brystkasse å lene meg inn til og gi noen et kyss for å ønske godt nytt år.

Men gi opp. Nei det gjør jeg ikke. Og det skal ikke du heller gjøre. Sammen er vi sterke. Og det er alltid nye muligheder. Vi må bare fange opp dem og ikke la oss synke ned i fortiden

Godt nytt år. La det bli bedre enn det forrige.

Skrevet

Jeg leste :jeg har beitet i smau og bakgårder.... (trøtt nå ja)

Lykken kommer når du minst aner det!! Ønsker deg et godt nytt år!

Gjest kvitsymra
Skrevet

Slik kan jeg også føle for året som har vært. Jeg gikk ut av samboerskap som har vart i mange år. Jeg måtte flytte langt. Her er jeg ensom akkurat nu. I kveld har jeg ingen varm brystkasse å lene meg inn til og gi noen et kyss for å ønske godt nytt år.

Men gi opp. Nei det gjør jeg ikke. Og det skal ikke du heller gjøre. Sammen er vi sterke. Og det er alltid nye muligheder. Vi må bare fange opp dem og ikke la oss synke ned i fortiden

Godt nytt år. La det bli bedre enn det forrige.

Eg blir med i denne klubben, eg.

2007 blir sikkert et godt år!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...