Gå til innhold

Hva er galt i denne html-tagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er amatør på feltet, og skal ha denne tagen til å dekke hele siden som bakgrunn. Nå dekker det derimot rammen som omgir vinduet jeg skal ha det på. Siden jeg bare har kopiert html tagen og er ferskis på området, finner jeg ikke feilen. Hjelp meg?

support12.gif
support16.gif
Skrevet

oh!! lenge siden jeg brukte ren html;) prøv med mellomrom mellom ><....>

er nok altfor trøtt for øyeblikket, men skal sjekke i morgen:)

Skrevet

Jeg vet ikke helt om jeg forstår spørsmålet. Her er det jo mange tags, ikke bare en. Tenker du på background-image i

Gjest den skal dekke hele bakgrunnen ja...
Skrevet

Jeg vet ikke helt om jeg forstår spørsmålet. Her er det jo mange tags, ikke bare en. Tenker du på background-image i

Nå skjønner jeg ikke bæra av hva du snakker om, siden jeg har som sagt kopiert denne linken. Den lå ferdig i en sånn "boks" der jeg fant denne bakgrunnen. Det sto at det var en background, men når jeg legger den inn dekker den bare en rad på venstre side i skjermen. Nesten som en "ramme"...

Kunne du endret den for meg da? Slik at jeg kan legge den inn og se om den endrer hele siden?

Skrevet

Nå skjønner jeg ikke bæra av hva du snakker om, siden jeg har som sagt kopiert denne linken. Den lå ferdig i en sånn "boks" der jeg fant denne bakgrunnen. Det sto at det var en background, men når jeg legger den inn dekker den bare en rad på venstre side i skjermen. Nesten som en "ramme"...

Kunne du endret den for meg da? Slik at jeg kan legge den inn og se om den endrer hele siden?

Hvis du bare skal ha bakgrunnen, så trenger du kun dette:

Men du får ikke strukket den til å dekke hele bakgrunnen med ett bilde, altså. Det blir repetering av bildene etter hverandre og under hverandre.

Skrevet

Men du får ikke strukket den til å dekke hele bakgrunnen med ett bilde, altså. Det blir repetering av bildene etter hverandre og under hverandre.