Gå til innhold

går julepynten ned i dag?

Anbefalte innlegg

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

8

• Lurveline

3

• Zombiebob

3

• EllaJo

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest Pontiac
Skrevet

Nei, siden det er siste dagen før arbeidsdag så gidder jeg ikke det.

Pleier alltid å gjøre det rett etter nyttår men når det faller på en dag som nå så blir det til at jeg venter til helgen som kommer.

Er såpass mye som skal gjøres, tørker jo støv og styrer etterpå så venter jeg slik at jeg kan bruke dagen i dag på å sløve på og kose meg med familien.

delphina1365380402
Skrevet

Vi tok mesteparten i forgårs, og pyntet et pent nyttårsbord i går, uten julepynt. Det er så deilig å bli kvitt mesteparten av julepynten, da er det kun litt igjen, og det pakkes bort i dag.

Skrevet

Absolutt ikke - det er jo alt for tidlig.

På lørdag ribber vi treet og sender det ut. Da er det 13. dag jul og da er jula offisielt slutt for vårt vedkommende

Skrevet

Juletreet og nissene forsvant 3.juledag her i gården. ;)

Det er et par smånisser igjen som jeg ikke har fått plassert i esken, også må jeg nok vaske en klesvask med juleduk og julehåndklær før jeg kan sette alt bort.

Skrevet

Jula varer til 20ende dag jul. Å kaste treet i dag er alt for tidlig.

Skrevet

Nei, juletreet skal få stå til det drysser for mye. Har en søt liten furu.

Skrevet

Alt gikk på huet ut igår :-).

Herlig.

men gubben hadde nok gjerne hatt alt inne ei uke til..

Skrevet

Nei vi starter jula til rett tid og avslutter jula til rett tid.

Samme prosedyre hvert år her i huset, altså tradisjon som ikke er til for å brytes.:)

Skrevet

Tenker jeg begynner så smått i dag, og at huset er kjemisk fritt for jul innen i morgen;)

Skrevet

JA! og det skal bli godt - da får vi se kjøkkenet skikkelig -vi pusset det opp rett før jul.

Skrevet

Nei vi starter jula til rett tid og avslutter jula til rett tid.

Samme prosedyre hvert år her i huset, altså tradisjon som ikke er til for å brytes.:)

Hv er rett tid? finnes det lover og regler for sånt? :)

Skrevet

Nei, siden det er siste dagen før arbeidsdag så gidder jeg ikke det.

Pleier alltid å gjøre det rett etter nyttår men når det faller på en dag som nå så blir det til at jeg venter til helgen som kommer.

Er såpass mye som skal gjøres, tørker jo støv og styrer etterpå så venter jeg slik at jeg kan bruke dagen i dag på å sløve på og kose meg med familien.

Det tok jeg høyde for i år - så jeg har bare pakket opp en halv kasse med pynt fra de 4 jeg har - hehe

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...