Gjest Pontiac Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Nei, siden det er siste dagen før arbeidsdag så gidder jeg ikke det. Pleier alltid å gjøre det rett etter nyttår men når det faller på en dag som nå så blir det til at jeg venter til helgen som kommer. Er såpass mye som skal gjøres, tørker jo støv og styrer etterpå så venter jeg slik at jeg kan bruke dagen i dag på å sløve på og kose meg med familien. 0 Siter
delphina1365380402 Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Vi tok mesteparten i forgårs, og pyntet et pent nyttårsbord i går, uten julepynt. Det er så deilig å bli kvitt mesteparten av julepynten, da er det kun litt igjen, og det pakkes bort i dag. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Absolutt ikke - det er jo alt for tidlig. På lørdag ribber vi treet og sender det ut. Da er det 13. dag jul og da er jula offisielt slutt for vårt vedkommende 0 Siter
Åsemor Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Juletreet og nissene forsvant 3.juledag her i gården. Det er et par smånisser igjen som jeg ikke har fått plassert i esken, også må jeg nok vaske en klesvask med juleduk og julehåndklær før jeg kan sette alt bort. 0 Siter
Zombiebob Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Jula varer til 20ende dag jul. Å kaste treet i dag er alt for tidlig. 0 Siter
Zombiebob Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Jula varer til 20ende dag jul. Å kaste treet i dag er alt for tidlig. "I Norge regnes julen å vare frem til 13. januar (20. dag jul)." http://www.bergen.folkebibl.no/for_barn/barn_tema_julen.html http://www.snl.no/index.html 0 Siter
Snorkfrøken Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Nei, det skal få stå til neste helg. 0 Siter
fresja Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Nei, juletreet skal få stå til det drysser for mye. Har en søt liten furu. 0 Siter
alwaysme Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Alt gikk på huet ut igår :-). Herlig. men gubben hadde nok gjerne hatt alt inne ei uke til.. 0 Siter
Gjest midia Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Nei vi starter jula til rett tid og avslutter jula til rett tid. Samme prosedyre hvert år her i huset, altså tradisjon som ikke er til for å brytes. 0 Siter
tula Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Tenker jeg begynner så smått i dag, og at huset er kjemisk fritt for jul innen i morgen;) 0 Siter
flisa Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 JA! og det skal bli godt - da får vi se kjøkkenet skikkelig -vi pusset det opp rett før jul. 0 Siter
flisa Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Nei vi starter jula til rett tid og avslutter jula til rett tid. Samme prosedyre hvert år her i huset, altså tradisjon som ikke er til for å brytes. Hv er rett tid? finnes det lover og regler for sånt? 0 Siter
flisa Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Nei, siden det er siste dagen før arbeidsdag så gidder jeg ikke det. Pleier alltid å gjøre det rett etter nyttår men når det faller på en dag som nå så blir det til at jeg venter til helgen som kommer. Er såpass mye som skal gjøres, tørker jo støv og styrer etterpå så venter jeg slik at jeg kan bruke dagen i dag på å sløve på og kose meg med familien. Det tok jeg høyde for i år - så jeg har bare pakket opp en halv kasse med pynt fra de 4 jeg har - hehe 0 Siter
Zombiebob Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Hv er rett tid? finnes det lover og regler for sånt? Det finnes hvertfall gamle og koselige tradisjoner. Men det er klart, om du vil kan du pynte med nisser i juni og ta dem ned i august. http://www.doktoronline.no/forum/bin/show.wa?msgid=3454807 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.