Gå til innhold

går julepynten ned i dag?

Anbefalte innlegg

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

8

• Lurveline

3

• Zombiebob

3

• EllaJo

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest Pontiac
Skrevet

Det tok jeg høyde for i år - så jeg har bare pakket opp en halv kasse med pynt fra de 4 jeg har - hehe

*ler godt*

Næimen ikke dårlig å tenke sånn :)

Har ikke pakket opp alt jeg heller, men det som er igjen er bare en brøkdel av hva vi har så her blir det litt jobb :)

Det værste er jo hvor tomt huset virker sånn med en gang etterpå og det å fjerne det nyyyyyyydelige juletreet da :(

Skrevet

Hv er rett tid? finnes det lover og regler for sånt? :)

Rett tid for oss er pynting lillejulaften og rydde vekk jula 13'dag jul :)

Kunne godt ha tenkt meg 1 uke til med juleferie ;)

Gjest Flystripa
Skrevet

Nei, vi får besøk i kveld, så det ryker ut i morgen.

Skrevet

*ler godt*

Næimen ikke dårlig å tenke sånn :)

Har ikke pakket opp alt jeg heller, men det som er igjen er bare en brøkdel av hva vi har så her blir det litt jobb :)

Det værste er jo hvor tomt huset virker sånn med en gang etterpå og det å fjerne det nyyyyyyydelige juletreet da :(

Helt enig - til og med gubben kommenterte hvor pent det var i år ! hehe - vi tok ikke glitter -men sånn kjede av gullkuler - det er pent gitt! :)

Skrevet

Rett tid for oss er pynting lillejulaften og rydde vekk jula 13'dag jul :)

Kunne godt ha tenkt meg 1 uke til med juleferie ;)

Ja - det er sant - det er ikke så gøy å jobbe da...

Skrevet

Jeg vet det :) jeg bare tuller. Jeg har en hel bokserie med slike tradisjoner -spennende -men jeg orker bare ikke å ha jul så lenge :)

Hadde helga kommet tidligere så hadde julepynten forsvunnet tidligere her også. :o)

Gjest Pontiac
Skrevet

Helt enig - til og med gubben kommenterte hvor pent det var i år ! hehe - vi tok ikke glitter -men sånn kjede av gullkuler - det er pent gitt! :)

Har ikke glitter vi heller, ikke kjeder av noe slag, bare kuler og litt småpynt i hopetall, og lys, lys, lys, lys :)

Mange måter å pynte treet på, og jammen blir det lekkert noen ganger.

Blir liksom ikke "mett" av å se på et vakkert juletre synes jeg :)

laguna1365380434
Skrevet

Jeg setter sikkert bort julegreiene sånn i helgesvingen.

:-)

Skrevet

13 dag jul her i huset:) Mulig det ryker noe i løpet av uka. Har en flott edelgran, og den har ikke drysset noe:) Så jula får stå litt til.

Gjest nissekjerringa
Skrevet

Nei vet du hva, bruke 1. dag nyttår til å kaste ut jula ...

Jula blir kastet ut rundt 13. dag jul her, altså til helgen.

Vet at flere har jula inne til 20. dag jul, det er vel det gamle, men så lenge orker ikke vi å ha det.

Skrevet

Nei i dag er det første nyttårsdag. Ville vært stusselig å ikke ha jul i stua da :) Tenker jeg tar det ut til helgen.

Skrevet

Jeg vet det :) jeg bare tuller. Jeg har en hel bokserie med slike tradisjoner -spennende -men jeg orker bare ikke å ha jul så lenge :)

Men når starter du å pynte til jul da?

Skrevet

Nei, her blir det julepynt til 13. dag jul i alle fall (husker ikke helt bakgrunnen for 13. dag og ikke 20. dag). Blir nok til at det tas ned til helgen ja.

Skrevet

Men når starter du å pynte til jul da?

Lille julaften ;)

Mista nikket
Skrevet

Det eneste som står igjen er juletreet og adventstakene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...