Lurveline Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Hv er rett tid? finnes det lover og regler for sånt? Ikke lover og regler, men tradisjon: http://www.nesteklikk.no/20060105/77913.html 0 Siter
Gjest Pontiac Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Det tok jeg høyde for i år - så jeg har bare pakket opp en halv kasse med pynt fra de 4 jeg har - hehe *ler godt* Næimen ikke dårlig å tenke sånn Har ikke pakket opp alt jeg heller, men det som er igjen er bare en brøkdel av hva vi har så her blir det litt jobb Det værste er jo hvor tomt huset virker sånn med en gang etterpå og det å fjerne det nyyyyyyydelige juletreet da 0 Siter
Gjest midia Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Hv er rett tid? finnes det lover og regler for sånt? Rett tid for oss er pynting lillejulaften og rydde vekk jula 13'dag jul Kunne godt ha tenkt meg 1 uke til med juleferie 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Nei, vi får besøk i kveld, så det ryker ut i morgen. 0 Siter
flisa Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 *ler godt* Næimen ikke dårlig å tenke sånn Har ikke pakket opp alt jeg heller, men det som er igjen er bare en brøkdel av hva vi har så her blir det litt jobb Det værste er jo hvor tomt huset virker sånn med en gang etterpå og det å fjerne det nyyyyyyydelige juletreet da Helt enig - til og med gubben kommenterte hvor pent det var i år ! hehe - vi tok ikke glitter -men sånn kjede av gullkuler - det er pent gitt! 0 Siter
flisa Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Rett tid for oss er pynting lillejulaften og rydde vekk jula 13'dag jul Kunne godt ha tenkt meg 1 uke til med juleferie Ja - det er sant - det er ikke så gøy å jobbe da... 0 Siter
flisa Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Det finnes hvertfall gamle og koselige tradisjoner. Men det er klart, om du vil kan du pynte med nisser i juni og ta dem ned i august. http://www.doktoronline.no/forum/bin/show.wa?msgid=3454807 Jeg vet det jeg bare tuller. Jeg har en hel bokserie med slike tradisjoner -spennende -men jeg orker bare ikke å ha jul så lenge 0 Siter
flisa Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Ikke lover og regler, men tradisjon: http://www.nesteklikk.no/20060105/77913.html Jeg vet det jeg bare tuller. Jeg har en hel bokserie med slike tradisjoner -spennende -men jeg orker bare ikke å ha jul så lenge 0 Siter
Lurveline Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Jeg vet det jeg bare tuller. Jeg har en hel bokserie med slike tradisjoner -spennende -men jeg orker bare ikke å ha jul så lenge Hadde helga kommet tidligere så hadde julepynten forsvunnet tidligere her også. ) 0 Siter
Gjest Pontiac Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Helt enig - til og med gubben kommenterte hvor pent det var i år ! hehe - vi tok ikke glitter -men sånn kjede av gullkuler - det er pent gitt! Har ikke glitter vi heller, ikke kjeder av noe slag, bare kuler og litt småpynt i hopetall, og lys, lys, lys, lys Mange måter å pynte treet på, og jammen blir det lekkert noen ganger. Blir liksom ikke "mett" av å se på et vakkert juletre synes jeg 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Jeg setter sikkert bort julegreiene sånn i helgesvingen. :-) 0 Siter
avtrykk Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 13 dag jul her i huset:) Mulig det ryker noe i løpet av uka. Har en flott edelgran, og den har ikke drysset noe:) Så jula får stå litt til. 0 Siter
Gjest nissekjerringa Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Nei vet du hva, bruke 1. dag nyttår til å kaste ut jula ... Jula blir kastet ut rundt 13. dag jul her, altså til helgen. Vet at flere har jula inne til 20. dag jul, det er vel det gamle, men så lenge orker ikke vi å ha det. 0 Siter
pekkaline Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Nei i dag er det første nyttårsdag. Ville vært stusselig å ikke ha jul i stua da Tenker jeg tar det ut til helgen. 0 Siter
Gemini Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Jeg vet det jeg bare tuller. Jeg har en hel bokserie med slike tradisjoner -spennende -men jeg orker bare ikke å ha jul så lenge Men når starter du å pynte til jul da? 0 Siter
Gemini Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Nei, her blir det julepynt til 13. dag jul i alle fall (husker ikke helt bakgrunnen for 13. dag og ikke 20. dag). Blir nok til at det tas ned til helgen ja. 0 Siter
flisa Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Men når starter du å pynte til jul da? Lille julaften 0 Siter
Mista nikket Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Det eneste som står igjen er juletreet og adventstakene. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.