Nellie Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Jeg bruker å ha som nyttårsforsett å IKKE ha noe nyttårsforsett.... Likefullt er det ikke tvil om at jeg må ha et ørlite slankeforsett frem mot neste badesesong. 0 Siter
Gjest Pontiac Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Ingen nyttårsforsett her Har da flere ting jeg ønsker gjennomført i året som nå har begynt men ikke regler for om og når disse skal gjennomføres. 0 Siter
Åsemor Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Jepp, vi skal ta oss i nakken og komme oss mer UT! Hver lørdag og søndag formiddag når mannen ikke jobber, så skal vi ut på tur. Hvis det ikke er noen spesielle grunner for å bare bli inne da. 0 Siter
EllaJo Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Har ikke nyttårsforsett, for som regel klarer jeg ikke å holde de.... 0 Siter
tula Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Ingen nyttårsforsetter her. Skal bare fortsette å gjøre så godt jeg kan med det meste! 0 Siter
MsSophie Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Jepp, vi skal ta oss i nakken og komme oss mer UT! Hver lørdag og søndag formiddag når mannen ikke jobber, så skal vi ut på tur. Hvis det ikke er noen spesielle grunner for å bare bli inne da. "Hvis det ikke er noen spesielle grunner for å bare bli inne da." Som f.eks. regn, is, vind, snø, holke, slaps, internett, noe bra på tv, ikke helt i form, lat, slapp, mer regn og snø... :-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 *slutte å bite negler *bli flinkere å spare penger 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.