Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bruker å ha som nyttårsforsett å IKKE ha noe nyttårsforsett....

Likefullt er det ikke tvil om at jeg må ha et ørlite slankeforsett frem mot neste badesesong.

Gjest Pontiac
Skrevet

Ingen nyttårsforsett her :)

Har da flere ting jeg ønsker gjennomført i året som nå har begynt men ikke regler for om og når disse skal gjennomføres.

:)

Skrevet

Jepp, vi skal ta oss i nakken og komme oss mer UT! Hver lørdag og søndag formiddag når mannen ikke jobber, så skal vi ut på tur. Hvis det ikke er noen spesielle grunner for å bare bli inne da.

Skrevet

Har ikke nyttårsforsett, for som regel klarer jeg ikke å holde de....

Skrevet

Ingen nyttårsforsetter her. Skal bare fortsette å gjøre så godt jeg kan med det meste!

Skrevet

Jepp, vi skal ta oss i nakken og komme oss mer UT! Hver lørdag og søndag formiddag når mannen ikke jobber, så skal vi ut på tur. Hvis det ikke er noen spesielle grunner for å bare bli inne da.

"Hvis det ikke er noen spesielle grunner for å bare bli inne da."

Som f.eks. regn, is, vind, snø, holke, slaps, internett, noe bra på tv, ikke helt i form, lat, slapp, mer regn og snø...

:-)

Skrevet

*slutte å bite negler

*bli flinkere å spare penger

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...