Gå til innhold

Ønsker meg masasjepute.

Anbefalte innlegg

Gjest Pontiac
Skrevet

Prøvde en masasjepute (en litt større sak i skinn, elektrisk med samme slag masasje som masasjestolene har) hos ei venninde forleden.

Hun hadde kjøpt denne på en stand et sted og visste derfor ikke hvor den egentlig kunne handles hen.

Noen som kan anbefale en slik pute, av god kvalitet og som funker på en øm rygg og nakke?

Skrevet

Har ikke testa, men så at de hadde sånne på Elkjøp.

Gjest Pontiac
Skrevet

Har ikke testa, men så at de hadde sånne på Elkjøp.

Okey, skal finne den og se hva det sies om den :)

Skrevet

Jeg fikk en sånn fra Elkjøp i julegave, og den er veldig behagelig å bruke. Innstillingsmulighetene er mange, både når det gjelder områder på kroppen og styrke.

Hvor effektiv den er vet jeg ikke, men den er i allefall utrolig deilig.

Gjest Pontiac
Skrevet

Jeg fikk en sånn fra Elkjøp i julegave, og den er veldig behagelig å bruke. Innstillingsmulighetene er mange, både når det gjelder områder på kroppen og styrke.

Hvor effektiv den er vet jeg ikke, men den er i allefall utrolig deilig.

Hmmm, ikke dårlig, den var jo ikke dyr heller.

Mest behov har jeg i nakke, rygg og hofter.

Det er jo et slikt belte så da kan den vel plasseres over alt da eller?

Men er det bare batteribruk? Må bli litt styr med dårlig funksjon om den bare bruker batterier?

Skrevet

Hmmm, ikke dårlig, den var jo ikke dyr heller.

Mest behov har jeg i nakke, rygg og hofter.

Det er jo et slikt belte så da kan den vel plasseres over alt da eller?

Men er det bare batteribruk? Må bli litt styr med dårlig funksjon om den bare bruker batterier?

Min er ikke et belte. Den består av to (sammenhengende) puter til å legge/feste i en stol. Den ene puta for rumpa og låra, og den andre for ryggen og nakken. Den går på strøm.

Rådet mitt er at du oppsøker en Elkjøp-butikk og får se og prøvekjøre en sånn før du bestemmer deg (de hadde prøvestol stående framme der jeg var).

Lykke til.

Gjest Pontiac
Skrevet

Min er ikke et belte. Den består av to (sammenhengende) puter til å legge/feste i en stol. Den ene puta for rumpa og låra, og den andre for ryggen og nakken. Den går på strøm.

Rådet mitt er at du oppsøker en Elkjøp-butikk og får se og prøvekjøre en sånn før du bestemmer deg (de hadde prøvestol stående framme der jeg var).

Lykke til.

Okey, da er det ikke den jeg fant på sidene deres.

Det kom bare opp et valg men jeg får ta en tur i butikken og titte.

Takk for tips :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...