Gjest allamana Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 eller at det ble et problem av det? Når begynte du, og når sluttet du? Var det vanskelig å slutte? 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Nei, jeg har _aldri_ utsatt meg for ulovlige stoffer. 0 Siter
Gjest uten offentlig nick Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Det har jeg og det ble aldri et problem. 0 Siter
Gjest Humlepungen Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Jeg har aldri prøvd ulovlige stoffer og kommer heller ikke til å gjøre det. Selv "uskydig" stoff som hasj kan gjøre deg avhengig. Spesielt psykisk. Og psykisk avhengighet er det som er værst å komme seg bort fra. Så... ikke prøv noe! Og har du prøvd så prøv å slutte før du er hekta. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Tja..Noen. Jeg har prøvd cola ved flere anledninger, og har selvfølgelig røkt fjoner, men ingen av disse tingene har noen sinne vært et problem. Derimot tok jeg LSD en gang, og det holdt med den gangen, for det var skummelt..;-) 0 Siter
NeaNoor Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Ja, det har jeg. Har røkt hasj en gang. Men det ble med den ene gangen. Har ikke hatt noe behov/lyst til å prøve det eller andre stoffer flere ganger. 0 Siter
tula Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Prøvde hasj en gang for 20 år siden, og det ble med den ene gangen! 0 Siter
hidi Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Har aldri prøvd noen form for stoff! Kun røyk og øl. Angrer bittert på røykingen... 0 Siter
Gjest allamana Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Tja..Noen. Jeg har prøvd cola ved flere anledninger, og har selvfølgelig røkt fjoner, men ingen av disse tingene har noen sinne vært et problem. Derimot tok jeg LSD en gang, og det holdt med den gangen, for det var skummelt..;-) Hva er cola og fjoner? 0 Siter
4barns mor-77 Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Nei, jeg har aldri prøvd noe sterkere enn rød mix 3 og øl. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Har prøvd et par ting i mine partydager. Hasj, marihuana, amfetamin og lsd. Likte ingen av delene spesielt godt. 0 Siter
Gjest mallet Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Har røykt hasj og tatt ecstacy et par ganger i tenårene. Aldri rørt dop i voksen alder. 0 Siter
fresja Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Tja..Noen. Jeg har prøvd cola ved flere anledninger, og har selvfølgelig røkt fjoner, men ingen av disse tingene har noen sinne vært et problem. Derimot tok jeg LSD en gang, og det holdt med den gangen, for det var skummelt..;-) Fjoner = hårtuster? 0 Siter
fresja Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Tror ikke jeg har prøvd stoff. Tar et lite forbehold når det gjelder en sigarett som gikk på omgang blant en jentegjeng, og som vi alle ble dålige av! 0 Siter
Velouria Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Ja, jeg har prøvd mer enn my fair share, kokain, amfetamin, marihuana/hasj, LSD og annen syre. Hold deg unna iallefall amfetamin og syre. Amfetamin psykose er ikke å anbefale. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.