Gå til innhold

Har du prøvd ut stoff i ungdomstiden uten å fortsette?

Anbefalte innlegg

Gjest allamana
Skrevet

eller at det ble et problem av det? Når begynte du, og når sluttet du? Var det vanskelig å slutte?

Gjest Flystripa
Skrevet

Nei, jeg har _aldri_ utsatt meg for ulovlige stoffer.

Gjest uten offentlig nick
Skrevet

Det har jeg og det ble aldri et problem.

Gjest Humlepungen
Skrevet

Jeg har aldri prøvd ulovlige stoffer og kommer heller ikke til å gjøre det.

Selv "uskydig" stoff som hasj kan gjøre deg avhengig. Spesielt psykisk. Og psykisk avhengighet er det som er værst å komme seg bort fra.

Så... ikke prøv noe! Og har du prøvd så prøv å slutte før du er hekta.

laguna1365380434
Skrevet

Tja..Noen. Jeg har prøvd cola ved flere anledninger, og har selvfølgelig røkt fjoner, men ingen av disse tingene har noen sinne vært et problem.

Derimot tok jeg LSD en gang, og det holdt med den gangen, for det var skummelt..;-)

Skrevet

Ja, det har jeg. Har røkt hasj en gang. Men det ble med den ene gangen. Har ikke hatt noe behov/lyst til å prøve det eller andre stoffer flere ganger.

Skrevet

Prøvde hasj en gang for 20 år siden, og det ble med den ene gangen!

Skrevet

Har aldri prøvd noen form for stoff!

Kun røyk og øl. Angrer bittert på røykingen...

Gjest allamana
Skrevet

Tja..Noen. Jeg har prøvd cola ved flere anledninger, og har selvfølgelig røkt fjoner, men ingen av disse tingene har noen sinne vært et problem.

Derimot tok jeg LSD en gang, og det holdt med den gangen, for det var skummelt..;-)

Hva er cola og fjoner?

4barns mor-77
Skrevet

Nei, jeg har aldri prøvd noe sterkere enn rød mix 3 og øl.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Har prøvd et par ting i mine partydager. Hasj, marihuana, amfetamin og lsd.

Likte ingen av delene spesielt godt.

Gjest mallet
Skrevet

Har røykt hasj og tatt ecstacy et par ganger i tenårene. Aldri rørt dop i voksen alder.

Skrevet

Fjoner = hårtuster?

Skrevet

Tror ikke jeg har prøvd stoff.

Tar et lite forbehold når det gjelder en sigarett som gikk på omgang blant en jentegjeng, og som vi alle ble dålige av!

Skrevet

Ja, jeg har prøvd mer enn my fair share, kokain, amfetamin, marihuana/hasj, LSD og annen syre. Hold deg unna iallefall amfetamin og syre. Amfetamin psykose er ikke å anbefale.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...