fuji1365380447 Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Ja, jeg røyka en del hasj i min tidlige ungdomstid. Men da det ikke lenger gav lattekick og gode opplevelser, men tvert i mot angst - så sluttet jeg. Så ikke noen grunn til å drive med noe som gjorde meg redd og utilpass. Nå er det over 10 år siden sist. 0 Siter
Gjest Dette er ikke mitt nick Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Ja, det har jeg gjort. Prøvde marihuana 2-3 ganger i løpet av en måned for mange år siden. Prøvde det og dett var dett. Har ikke fristet å prøve noe annet noen gang. 0 Siter
tonie Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Har eksperimentert litt, ja. Kokain likte jeg så godt at det var skremmende. Kom fram til at det eneste lure var å holde meg helt unna det. I dag rører jeg ikke annet enn alkohol. 0 Siter
flisa Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Har eksperimentert litt, ja. Kokain likte jeg så godt at det var skremmende. Kom fram til at det eneste lure var å holde meg helt unna det. I dag rører jeg ikke annet enn alkohol. Får man røde og såre nesebor av det? 0 Siter
MsSophie Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Har eksperimentert litt, ja. Kokain likte jeg så godt at det var skremmende. Kom fram til at det eneste lure var å holde meg helt unna det. I dag rører jeg ikke annet enn alkohol. Kokain er det mest vanedannende og avhengighetsskapende, på andre plass kommer nikotin. 0 Siter
Gjest ferskentre Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Hva er cola og fjoner? Gjetter på kokain og hasj. Men jeg VET ikke. Selv har jeg aldri prøvd annen rus enn nikotin og alkohol. 0 Siter
Velouria Skrevet 2. januar 2007 Skrevet 2. januar 2007 Får man røde og såre nesebor av det? Ja, det er meget vanlig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.