Gå til innhold

Har du prøvd ut stoff i ungdomstiden uten å fortsette?

Anbefalte innlegg

fuji1365380447
Skrevet

Ja, jeg røyka en del hasj i min tidlige ungdomstid.

Men da det ikke lenger gav lattekick og gode opplevelser, men tvert i mot angst - så sluttet jeg.

Så ikke noen grunn til å drive med noe som gjorde meg redd og utilpass.

Nå er det over 10 år siden sist.

Gjest Dette er ikke mitt nick
Skrevet

Ja, det har jeg gjort. Prøvde marihuana 2-3 ganger i løpet av en måned for mange år siden. Prøvde det og dett var dett. Har ikke fristet å prøve noe annet noen gang.

Skrevet

Har eksperimentert litt, ja. Kokain likte jeg så godt at det var skremmende. Kom fram til at det eneste lure var å holde meg helt unna det.

I dag rører jeg ikke annet enn alkohol.

Skrevet

Har eksperimentert litt, ja. Kokain likte jeg så godt at det var skremmende. Kom fram til at det eneste lure var å holde meg helt unna det.

Får man røde og såre nesebor av det?

Skrevet

Kokain er det mest vanedannende og avhengighetsskapende, på andre plass kommer nikotin.

Gjest ferskentre
Skrevet

Hva er cola og fjoner?

Gjetter på kokain og hasj. Men jeg VET ikke. Selv har jeg aldri prøvd annen rus enn nikotin og alkohol.

Skrevet

Får man røde og såre nesebor av det?

Ja, det er meget vanlig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...