Gå til innhold

Hvem av dere hadde ingen interesser i tenåringstiden.........

Anbefalte innlegg

Gjest allamana
Skrevet

slik at dere bare hengte rundt omkring? Fikk det konsekvenser eller gikk det bra med dere? Har inntrykk av at tenåringen uten interesser har en tendens til å gå gale veier eller?

Skrevet

Det stemmer ikke med mine store unger i hvert fall. Den ene hadde masse interesser, den andre hadde lite utenom skolen og det har godt bra med begge to. Heldigvis.

laguna1365380434
Skrevet

Vel jeg hang nå omkring, men hadde samtidig interesser, for å si det sånn.

Mener du organiserte interesser, slik at man ikke fikk tid til noe faen? ;-) De hadde jeg tidvis ikke så mange av, men jeg vil nå si at det gikk bra til slutt allikevel.

Tror ikke unger trenger et helt tettpakka program fra mandag til søndag. En har godt av å underholde seg selv litt og.

Skrevet

Jeg var bare hjemme omtrent - eller hos venninner, gikk bra med meg :)

Skrevet

Jeg hadde to store interesser, gutter og dans...!

Så likte jeg å lese. Har gått veldig greit med meg. Mine tre barn har også interesser, og har holdt seg helt borte fra bråk (13, 16 og 22 år).

Skrevet

I hjembyen var det fint lite av organiserte lag, så det ble til at jeg hang mest sammen med venner og på kjøpesenteret. og det har gått bra med meg!

Snorkfrøken
Skrevet

Hørte på musikk og "hang" med venner. Ingen spesielle interesser. Jeg klarte meg fint

:o)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg var ikke med på noe organisert i tenåringstiden. Satt for det meste på rommet mitt og gjorde lekser eller leste bøker. Var sammen med venner og kjæresten. Tror da det har blitt folk av meg. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...