Gjest allamana Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 slik at dere bare hengte rundt omkring? Fikk det konsekvenser eller gikk det bra med dere? Har inntrykk av at tenåringen uten interesser har en tendens til å gå gale veier eller? 0 Siter
Dorthe Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Det stemmer ikke med mine store unger i hvert fall. Den ene hadde masse interesser, den andre hadde lite utenom skolen og det har godt bra med begge to. Heldigvis. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Vel jeg hang nå omkring, men hadde samtidig interesser, for å si det sånn. Mener du organiserte interesser, slik at man ikke fikk tid til noe faen? ;-) De hadde jeg tidvis ikke så mange av, men jeg vil nå si at det gikk bra til slutt allikevel. Tror ikke unger trenger et helt tettpakka program fra mandag til søndag. En har godt av å underholde seg selv litt og. 0 Siter
flisa Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Jeg var bare hjemme omtrent - eller hos venninner, gikk bra med meg 0 Siter
hidi Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Jeg hadde to store interesser, gutter og dans...! Så likte jeg å lese. Har gått veldig greit med meg. Mine tre barn har også interesser, og har holdt seg helt borte fra bråk (13, 16 og 22 år). 0 Siter
EllaJo Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 I hjembyen var det fint lite av organiserte lag, så det ble til at jeg hang mest sammen med venner og på kjøpesenteret. og det har gått bra med meg! 0 Siter
Snorkfrøken Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Hørte på musikk og "hang" med venner. Ingen spesielle interesser. Jeg klarte meg fint ) 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Jeg var ikke med på noe organisert i tenåringstiden. Satt for det meste på rommet mitt og gjorde lekser eller leste bøker. Var sammen med venner og kjæresten. Tror da det har blitt folk av meg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.