Gjest midia Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Ja hva skal dere ha til middag i dag? Her skal vi egentlig ha medisterkaker, men så har jeg ikke særlig lyst på det. Ikke lett å finne på julemiddager til meg og poden alene når ingen av oss er særlig middagsglade Noen som vet om restauranter bruker å ha åpent i dag? (bor ikke i storby) 0 Siter
pekkaline Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Vi skal ha fiskeboller etter barnas ønske Det kan jo bli godt med hvit og ikke brun saus igjen. Vet lite om restauranter i dag... 0 Siter
GoodTimes Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Vi skal ha en stor, grønn salat! Med masse salatsorter, avokado, litt sopp. Gleder meg etter disse kjøttete juledagene. Mmmm! 0 Siter
MsSophie Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Jeg tror det blir noe som noen helt andre enn meg har laget...take-away på godt norsk..:-) 0 Siter
fresja Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Har spist en kotelett med kinakål, agurk, rødbetsalat og potet. 0 Siter
Gemini Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Her blir det wraps, med karbonadedeig, salat osv. 0 Siter
Gjest midia Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Jeg tror det blir noe som noen helt andre enn meg har laget...take-away på godt norsk..:-) Det har jeg også lyst på 0 Siter
EllaJo Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Dagens middag blir i følge samboeren pommes frites, salat og no stekte greier... (aner ikke hva...) 0 Siter
Gjest ho mor Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Vi har vært på kinarestaurant i dag! Nam.,nam.. 0 Siter
Hønemoren Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 - Rekecoctail. - Helstekt svin indrefilet med potetbåter med olje og pressa lime, krydra med havsalt, paprikakrydder, div. grønnsaker og bernaisesaus. - Hjemmelagd fruktcoctail med bringebær, litt is og vaniljesaus. GODT NYTT ÅR! 0 Siter
Lurveline Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Vi har nettopp fortært ribba fra julaften, like god i dag også. 0 Siter
Nellie Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Nakkekotelettene braser i panna as we speek, med poteter og broccoli til. 0 Siter
Åsemor Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 McDonalds... Men vi gikk til og fra da, det er vel bra? 0 Siter
Gjest mij Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Tja, her ble det risengrynsgrøt og wienerpølser :-) Skulle _gjerne_ hatt rester av den nydelige kalkunmiddagen fra i går, den var helt fantastisk, men dessverre feiret vi ikke her hos oss.. :-( 0 Siter
Mista nikket Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Den har vi glatt hoppet over i dag. Tatt brødskiver på fjøla og nå skal vi ha vafler :-) 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Her er det Peppes som står for både matlaging og underholdning. 0 Siter
Gjest Pontiac Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Middagen her i dag består av: Pizza Har ikke dårlig samvittighet heller, jammen har det blitt mye lekker mat av både kjøtt og fisk i jula. Og mange frokoster, i dag inkludert, med varme rundstykker, eggehakk,kokte egg, laks, sild og mye annet deilig pålegg. Egentlig tenkte jeg vi skulle ut og spise i dag, men årets første dag her hos oss har vært svært grå og bløt, deiligere å valse i morgenkåpen hele dagen hjemme 0 Siter
Gjest mmmm så godt atte :) Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Her var det fløtegratinerte poteter, grønnsaker, fløtesaus og rester av juleskinke, ribbe og medisterpølser 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.