Gå til innhold

Middagen i dag består av?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja hva skal dere ha til middag i dag?

Her skal vi egentlig ha medisterkaker, men så har jeg ikke særlig lyst på det.

Ikke lett å finne på julemiddager til meg og poden alene når ingen av oss er særlig middagsglade :(

Noen som vet om restauranter bruker å ha åpent i dag?

(bor ikke i storby)

Skrevet

Vi skal ha fiskeboller etter barnas ønske ;) Det kan jo bli godt med hvit og ikke brun saus igjen.

Vet lite om restauranter i dag...

Skrevet

Vi skal ha en stor, grønn salat! Med masse salatsorter, avokado, litt sopp. Gleder meg etter disse kjøttete juledagene. Mmmm!

Skrevet

Jeg tror det blir noe som noen helt andre enn meg har laget...take-away på godt norsk..:-)

Skrevet

Har spist en kotelett med kinakål, agurk, rødbetsalat og potet.

Skrevet

Jeg tror det blir noe som noen helt andre enn meg har laget...take-away på godt norsk..:-)

Det har jeg også lyst på :)

Skrevet

Dagens middag blir i følge samboeren pommes frites, salat og no stekte greier... (aner ikke hva...)

Gjest ho mor
Skrevet

Vi har vært på kinarestaurant i dag!

Nam.,nam..

Skrevet

- Rekecoctail.

- Helstekt svin indrefilet med potetbåter med olje og pressa lime, krydra med havsalt, paprikakrydder, div. grønnsaker og bernaisesaus.

- Hjemmelagd fruktcoctail med bringebær, litt is og vaniljesaus. GODT NYTT ÅR!

Skrevet

Vi har nettopp fortært ribba fra julaften, like god i dag også.

Skrevet

Nakkekotelettene braser i panna as we speek, med poteter og broccoli til.

Skrevet

McDonalds...

Men vi gikk til og fra da, det er vel bra?

Skrevet

Tja, her ble det risengrynsgrøt og wienerpølser :-)

Skulle _gjerne_ hatt rester av den nydelige kalkunmiddagen fra i går, den var helt fantastisk, men dessverre feiret vi ikke her hos oss.. :-(

Mista nikket
Skrevet

Den har vi glatt hoppet over i dag. Tatt brødskiver på fjøla og nå skal vi ha vafler :-)

Mrs. Wallace
Skrevet

Her er det Peppes som står for både matlaging og underholdning.

Gjest Pontiac
Skrevet

Middagen her i dag består av:

Pizza :D

Har ikke dårlig samvittighet heller, jammen har det blitt mye lekker mat av både kjøtt og fisk i jula.

Og mange frokoster, i dag inkludert, med varme rundstykker, eggehakk,kokte egg, laks, sild og mye annet deilig pålegg.

Egentlig tenkte jeg vi skulle ut og spise i dag, men årets første dag her hos oss har vært svært grå og bløt, deiligere å valse i morgenkåpen hele dagen hjemme :D

Gjest mmmm så godt atte :)
Skrevet

Her var det fløtegratinerte poteter, grønnsaker, fløtesaus og rester av juleskinke, ribbe og medisterpølser

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...