Gå til innhold

Kjeder meg på jobb

Gjest IKKE akkurat jobben for meg nei

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg jobber i butikk.Er godt voksen.Jeg skulle prøve noe annet( har jobbet med barn før), men holder rett og slett på å kjerde meg ihje... Har vel aldr i mitt liv sett så mye på klokken som jeg gjør i denne jobben.Føler at jeg bare står der å henger opp klær hele dagen.

Jeg vurder å søke noe annet.Men hva i all veden skal jeg finne på ? Jeg søkte meg bort fra noe jeg har jobbet med i 17 år for å finne på noe nytt.Også trives jeg ikke med det, hva kan jeg da gjøre ? Kan man be AETAT om hjelp selv om jeg ikke er arbeidsledig ?

Har tenkt på skole, men føler meg for gammel) snart 40 )

Uansett så vet jeg at denne butikkjobben orker jeg ikke så mye lengre.

Forslag ?

Gjest smilogværglad
Skrevet

Hva med jobb i hjemmesykepleien?

Der går tida enormt fort...

Skrevet

Hva med jobb i hjemmesykepleien?

Der går tida enormt fort...

Jeg vet.Har jobbet der litt og stortrivdes.MEN jeg trenger fast jobb.Ca 50 %.Og her i kommunen er det vel nesten ingen som får noe fast i hjemmesykepleien....

4barns mor-77
Skrevet

Jeg vet.Har jobbet der litt og stortrivdes.MEN jeg trenger fast jobb.Ca 50 %.Og her i kommunen er det vel nesten ingen som får noe fast i hjemmesykepleien....

Men må det være fast da? Selvfølgelig en trygghet dèt, men det virker jo sånn rundt omkring at man kan få jobbe omtrent akkurat så mye man vil....?

Har en kompis som begynte å jobbe annenhver helg på sykehjem, men det tok ikke lange stunda før han jobbet mer eller mindre fulltid. Ikke fast riktignok da...

Og når jeg var å snakket med avdelingsleder på et annet sykehjem, sa hun at ekstrahjelpene stortsett fikk jobbe så mye de ville. Alltids noen som ville ha en fri dag, eller sykdom.

Hva med å prøve å få deg et vikariat på annenhver/hver 3 helg samtidig som du jobber i butikken, og se om du får mye tilbud utenom?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...