Gjest Kvaløya Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 øy....Bor dere der ? Og hva heter den ? 0 Siter
puttelull Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Den vakreste "øya" jeg vet om, er Korsnes. Det er ikke noen øy, i den rette forstand, men for oss som bor til fjells i innlandet, føler oss som øyboere når vi er på Korsnes, med havet på 3 kanter. Herlig sted! 0 Siter
Gjest Nøtterøy selvsagt Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Det er selvfølgelig Nøtterøy og dertil tilhørende skjærgård. 0 Siter
Lillemus Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Hansenholmen. ) Og nei, jeg bor ikke der. 0 Siter
Gjest kvaløya Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Hansenholmen. ) Og nei, jeg bor ikke der. Og det er hvor ? 0 Siter
Lillemus Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Og det er hvor ? *Hehe* Det kan jeg ikke si, det blir litt for lokalt, men den ligger i et lite ferskvann i Sør-Trøndelag, så mye kan jeg si. Forøvrig lurer jeg på om det ikke var Jensenholmen den kaltes? Husken er ikke hva den engang var. Skjønn liten holme med en fortyllende liten hytte på. 0 Siter
Gjest Kvaløya Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 *Hehe* Det kan jeg ikke si, det blir litt for lokalt, men den ligger i et lite ferskvann i Sør-Trøndelag, så mye kan jeg si. Forøvrig lurer jeg på om det ikke var Jensenholmen den kaltes? Husken er ikke hva den engang var. Skjønn liten holme med en fortyllende liten hytte på. Høres fint ut 0 Siter
Gjest Har vært mye på Ekornholmen, Masle, Gåsø osv Skrevet 2. januar 2007 Skrevet 2. januar 2007 Det er selvfølgelig Nøtterøy og dertil tilhørende skjærgård. Enig i at skjærgården rundt er fantastisk, men Nøtterøy er så stor at man de færreste steder på øya fir inntrykk av at man bor på en ØY. Det er veldig mye kjedelig "innland" midt på øya. Skal man kåre Norges vakreste ØY bør det være en som ser ut som en øy over det hele! :-) 0 Siter
tonie Skrevet 2. januar 2007 Skrevet 2. januar 2007 Den vakreste "øya" jeg vet om, er Korsnes. Det er ikke noen øy, i den rette forstand, men for oss som bor til fjells i innlandet, føler oss som øyboere når vi er på Korsnes, med havet på 3 kanter. Herlig sted! Korsnes utenfor Alta? Der var jeg i sommer. Enig i at det er fint der:-) 0 Siter
puttelull Skrevet 2. januar 2007 Skrevet 2. januar 2007 Korsnes utenfor Alta? Der var jeg i sommer. Enig i at det er fint der:-) Korsnes ved ferjeleiet (E6) på Bognes 0 Siter
puttelull Skrevet 2. januar 2007 Skrevet 2. januar 2007 Korsnes ved ferjeleiet (E6) på Bognes I Nordland, altså! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.