Gå til innhold

Norges vakreste

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den vakreste "øya" jeg vet om, er Korsnes. Det er ikke noen øy, i den rette forstand, men for oss som bor til fjells i innlandet, føler oss som øyboere når vi er på Korsnes, med havet på 3 kanter.

Herlig sted!

Gjest Nøtterøy selvsagt
Skrevet

Det er selvfølgelig Nøtterøy og dertil tilhørende skjærgård.

Skrevet

Hansenholmen. :o) Og nei, jeg bor ikke der.

Gjest kvaløya
Skrevet

Hansenholmen. :o) Og nei, jeg bor ikke der.

Og det er hvor ?

Skrevet

Og det er hvor ?

*Hehe* Det kan jeg ikke si, det blir litt for lokalt, men den ligger i et lite ferskvann i Sør-Trøndelag, så mye kan jeg si.

Forøvrig lurer jeg på om det ikke var Jensenholmen den kaltes? Husken er ikke hva den engang var. Skjønn liten holme med en fortyllende liten hytte på.

Gjest Kvaløya
Skrevet

*Hehe* Det kan jeg ikke si, det blir litt for lokalt, men den ligger i et lite ferskvann i Sør-Trøndelag, så mye kan jeg si.

Forøvrig lurer jeg på om det ikke var Jensenholmen den kaltes? Husken er ikke hva den engang var. Skjønn liten holme med en fortyllende liten hytte på.

Høres fint ut :)

Gjest Har vært mye på Ekornholmen, Masle, Gåsø osv
Skrevet

Det er selvfølgelig Nøtterøy og dertil tilhørende skjærgård.

Enig i at skjærgården rundt er fantastisk, men Nøtterøy er så stor at man de færreste steder på øya fir inntrykk av at man bor på en ØY. Det er veldig mye kjedelig "innland" midt på øya.

Skal man kåre Norges vakreste ØY bør det være en som ser ut som en øy over det hele! :-)

Skrevet

Den vakreste "øya" jeg vet om, er Korsnes. Det er ikke noen øy, i den rette forstand, men for oss som bor til fjells i innlandet, føler oss som øyboere når vi er på Korsnes, med havet på 3 kanter.

Herlig sted!

Korsnes utenfor Alta? Der var jeg i sommer. Enig i at det er fint der:-)

Skrevet

Korsnes utenfor Alta? Der var jeg i sommer. Enig i at det er fint der:-)

Korsnes ved ferjeleiet (E6) på Bognes

Skrevet

Korsnes ved ferjeleiet (E6) på Bognes

I Nordland, altså!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...