macika Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Er det noen her som har reagert på måten han svarer innlegg? Feks ei jente spurde om hvorfor hun ble kvalm av medisinene sine. Svaret var at det måtte hun leve med og at hun kunne velge mellom å hoppe og krype i det. Eller hans god jul til alle brukerne hvor han ba oss om å se innlegg fra 2005.Blir litt irritert.Svarene fra han koster faktisk penger for den som spørr. Litt for lettvinte svar syntes nå jeg. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Nei, innleggene koster ingenting. Forøvrig synes jeg svaret om kvalme var bra. En kan velge selv om en vil være litt kvalm i 2 uker, eller noe mer kvalm i en uke. Det er et valg som bare pasienten kan ta :-) Juleinnlegget inneholdt ingen henvisning til et annet innlegg. Jeg hadde kopiert inn det fra 2005 i beste juletradisjon. En gjentar den samme skriften år etter år :-) 0 Siter
Gjest veldig fornøyd bruker på pykiatri forum Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Nå må du gi deg. Det du skriver er direkte sprøyt. Og svarene koster faktisk ikke penger for den som spør. Det er GRATIS. Psykiateren er til STOR hjelp for mange. Han har til og med svart på masse spørsmål midt i jula. Det er bare til å ta av seg hatten for. 0 Siter
Gjest Jente31 Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Han skal i gj.snittet svare bare på 15 spm i uka, men min erfaring siden høsten er at han svarer på langt flere enn dette. Er bare å ta av seg hatten her ja!! 0 Siter
Gjest Hilsen en psykolog Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Ja, jeg er en av de som tar avstand fra NHD sine svar svært ofte. Jeg syns han opptrer til tider uprofesjonelt. 0 Siter
Gjest ikke nick akkurat nå Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Synes han svarer kjempe bra, jeg slipper alt "alternativ"svada som hos enkelte andre. Dessuten er tjenesten gratis på psyk.forum. Kjempe fornøyd med nhd jeg. ) 0 Siter
Gjest rulfen Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Nei, innleggene koster ingenting. Forøvrig synes jeg svaret om kvalme var bra. En kan velge selv om en vil være litt kvalm i 2 uker, eller noe mer kvalm i en uke. Det er et valg som bare pasienten kan ta :-) Juleinnlegget inneholdt ingen henvisning til et annet innlegg. Jeg hadde kopiert inn det fra 2005 i beste juletradisjon. En gjentar den samme skriften år etter år :-) Hehe.Jeg vil ønske deg et godt Nytt år.I år som i fjord :==== 0 Siter
Gjest Jente31 Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Ja, jeg er en av de som tar avstand fra NHD sine svar svært ofte. Jeg syns han opptrer til tider uprofesjonelt. Hvordan da, mener du? 0 Siter
Gemini Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Har svar fra psykiateren begynt å koste penger nå? De har da alltid vært gratis i alle de årene han har vært her, i motsetning til fagperson-svar på andre fora. 0 Siter
nhd Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Har svar fra psykiateren begynt å koste penger nå? De har da alltid vært gratis i alle de årene han har vært her, i motsetning til fagperson-svar på andre fora. Nei, det er fortsatt gratis. Og fortsatt skriver mange det de tror uten at de vet. 0 Siter
Gjest Wita Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Jeg titter innom av og til og har lagt merke til at han svarer kort og presist. Nøyaktig det man spør om. Hva ønsker du deg da? 0 Siter
Gjest Jente31 Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Nei, det er fortsatt gratis. Og fortsatt skriver mange det de tror uten at de vet. Pluss at Jente31 valgte å mistolke svaret en gang i tiden.. :-) Jeg tror at det er lett å mistolke et skriftlig svar fremfor et muntlig svar, fordi man ikke ser personen. Og så blir det misforståelser osv osv.. 0 Siter
macika Skrevet 1. januar 2007 Forfatter Skrevet 1. januar 2007 Nei, innleggene koster ingenting. Forøvrig synes jeg svaret om kvalme var bra. En kan velge selv om en vil være litt kvalm i 2 uker, eller noe mer kvalm i en uke. Det er et valg som bare pasienten kan ta :-) Juleinnlegget inneholdt ingen henvisning til et annet innlegg. Jeg hadde kopiert inn det fra 2005 i beste juletradisjon. En gjentar den samme skriften år etter år :-) ja nettopp. =) 0 Siter
macika Skrevet 1. januar 2007 Forfatter Skrevet 1. januar 2007 Hehe.Jeg vil ønske deg et godt Nytt år.I år som i fjord :==== Som i fjorden eventuelt hopp i havet. :=) 0 Siter
Gjest også en psykolog Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Ja, jeg er en av de som tar avstand fra NHD sine svar svært ofte. Jeg syns han opptrer til tider uprofesjonelt. Og jeg er en av de som ofte støtter NHD svar. 0 Siter
jeia1365380317 Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Som i fjorden eventuelt hopp i havet. :=) nå var du slem, vennen Gla i deg allikevel hehehe.... kose kos fra 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.