Gå til innhold

SVADA svar fra psyk. nils.h

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her som har reagert på måten han svarer innlegg? Feks ei jente spurde om hvorfor hun ble kvalm av medisinene sine. Svaret var at det måtte hun leve med og at hun kunne velge mellom å hoppe og krype i det. Eller hans god jul til alle brukerne hvor han ba oss om å se innlegg fra 2005.Blir litt irritert.Svarene fra han koster faktisk penger for den som spørr. Litt for lettvinte svar syntes nå jeg.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Nei, innleggene koster ingenting.

Forøvrig synes jeg svaret om kvalme var bra.

En kan velge selv om en vil være litt kvalm i 2 uker, eller noe mer kvalm i en uke. Det er et valg som bare pasienten kan ta :-)

Juleinnlegget inneholdt ingen henvisning til et annet innlegg. Jeg hadde kopiert inn det fra 2005 i beste juletradisjon. En gjentar den samme skriften år etter år :-)

Gjest veldig fornøyd bruker på pykiatri forum
Skrevet

Nå må du gi deg. Det du skriver er direkte sprøyt. Og svarene koster faktisk ikke penger for den som spør. Det er GRATIS. Psykiateren er til STOR hjelp for mange. Han har til og med svart på masse spørsmål midt i jula. Det er bare til å ta av seg hatten for.

Gjest Jente31
Skrevet

Han skal i gj.snittet svare bare på 15 spm i uka, men min erfaring siden høsten er at han svarer på langt flere enn dette. Er bare å ta av seg hatten her ja!!

Gjest Hilsen en psykolog
Skrevet

Ja, jeg er en av de som tar avstand fra NHD sine svar svært ofte. Jeg syns han opptrer til tider uprofesjonelt.

Gjest ikke nick akkurat nå
Skrevet

Synes han svarer kjempe bra, jeg slipper alt "alternativ"svada som hos enkelte andre. Dessuten er tjenesten gratis på psyk.forum. Kjempe fornøyd med nhd jeg. :o)

Gjest rulfen
Skrevet

En kan velge selv om en vil være litt kvalm i 2 uker, eller noe mer kvalm i en uke. Det er et valg som bare pasienten kan ta :-)

Juleinnlegget inneholdt ingen henvisning til et annet innlegg. Jeg hadde kopiert inn det fra 2005 i beste juletradisjon. En gjentar den samme skriften år etter år :-)

Hehe.Jeg vil ønske deg et godt Nytt år.I år som i fjord :====

Gjest Jente31
Skrevet

Ja, jeg er en av de som tar avstand fra NHD sine svar svært ofte. Jeg syns han opptrer til tider uprofesjonelt.

Hvordan da, mener du?

Skrevet

Har svar fra psykiateren begynt å koste penger nå? De har da alltid vært gratis i alle de årene han har vært her, i motsetning til fagperson-svar på andre fora.

Skrevet

Har svar fra psykiateren begynt å koste penger nå? De har da alltid vært gratis i alle de årene han har vært her, i motsetning til fagperson-svar på andre fora.

Nei, det er fortsatt gratis.

Og fortsatt skriver mange det de tror uten at de vet.

Skrevet

Jeg titter innom av og til og har lagt merke til at han svarer kort og presist. Nøyaktig det man spør om.

Hva ønsker du deg da?

Gjest Jente31
Skrevet

Nei, det er fortsatt gratis.

Og fortsatt skriver mange det de tror uten at de vet.

Pluss at Jente31 valgte å mistolke svaret en gang i tiden.. :-)

Jeg tror at det er lett å mistolke et skriftlig svar fremfor et muntlig svar, fordi man ikke ser personen.

Og så blir det misforståelser osv osv..

Skrevet

ja nettopp. =)

Skrevet

Hehe.Jeg vil ønske deg et godt Nytt år.I år som i fjord :====

Som i fjorden eventuelt hopp i havet. :=)

Gjest også en psykolog
Skrevet

Og jeg er en av de som ofte støtter NHD svar.

jeia1365380317
Skrevet

Som i fjorden eventuelt hopp i havet. :=)

nå var du slem, vennen :)

Gla i deg allikevel :) hehehe....

kose kos fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...