Gjest Wita Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Og til å gå mellom barnehagen og jobben og ellers gå masse, masse,masse og til å spise hjemmelaget grønnsakssuppe til middag og til å kjøpe skritteller, gåstaver, ta av julekiloene og bli bedre form igjen. Velkommen hverdag! 0 Siter
Gjest Pontiac Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Njåååå, det var da svært til pågangsmot *ler* Joda, hverddagen er da god den, men gruer meg til i morgen, skal ha unna en hel haug arbeid til fristen kl. 12. Har kjøpt skritteller da, selv om jeg driver med kontorarbeid så er det helt fantastisk hvor mye jeg springer enkelte dager. Føles iallefall sånn, nå får vi se da 0 Siter
Gjest sykehusansatt Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Vi fikk skritteller fra jobben til jul, vi, alle vi som jobber ved det sykehuset! :-)) 0 Siter
Gjest Wita Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Vi fikk skritteller fra jobben til jul, vi, alle vi som jobber ved det sykehuset! :-)) Vi fikk gratis fra jobben i høst og jeg ble helt gira og var over 24.000 skritt den beste dagen og lå ellers på 16.000-19.000 skritt. Men så deisa den i gulvet og ble ødelagt. Skritteller hjelper veldig på motivasjonen. 0 Siter
Åsemor Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 NEEEEEEEEI!!! Ja til late morgener, potetgull til frokost, inne hele dagen, sove, sove, sove, spise, tv, pc, godteri. :D 0 Siter
Gyda Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Jeg har fri to dager til - og det er bare en god følelse ... ) 0 Siter
Gjest Wita Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 NEEEEEEEEI!!! Ja til late morgener, potetgull til frokost, inne hele dagen, sove, sove, sove, spise, tv, pc, godteri. :D Nei, jeg blir så forbasket dorsk og lat av dette kostholdet og denne døgnrytmen.Har bomull i hodet og sirup i rævva:) Jeg har gomlet uhorvelige mengder konfekt. Jeg har ikke turt å gå på vekten, men jeg tipper det er en 3-4 kilo som skal av.Det kjennes slik ut. 0 Siter
pekkaline Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Joda den må vel bare komme.. Jeg kunne tenkt å hatt noen dager ferie. Jobbet i romjula jeg, så disse dagene har jeg bare følt som helg. Jaja. Rutiner er gode å ha, så det blir jo fint med hverdag også 0 Siter
flisa Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Vi fikk gratis fra jobben i høst og jeg ble helt gira og var over 24.000 skritt den beste dagen og lå ellers på 16.000-19.000 skritt. Men så deisa den i gulvet og ble ødelagt. Skritteller hjelper veldig på motivasjonen. Du verden jeg har aldri vært over 11.000,- jeg, fikk sånn "best-i-test"-teller - den er fin , for man kan se 7 dager bakover. Tenkte jeg skulle legge inn ukene i Ecxel 0 Siter
Gjest Wita Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Du verden jeg har aldri vært over 11.000,- jeg, fikk sånn "best-i-test"-teller - den er fin , for man kan se 7 dager bakover. Tenkte jeg skulle legge inn ukene i Ecxel Ikke for å skryte altså, men jeg hadde noen flere gode dager også hvor jeg tippa over 20.000;) Jeg var helt i hundre da for jeg hadde ambisjoner om å vinne konkuransen på jobben, men så begynte jeg å skulle bære ut noen møbler før konfirmasjonen og da kom jeg borti skritttelleren som deisa i gulvet. Ja ja, får begynne på ny frisk og konkurere med meg selv:) 0 Siter
Gjest Wita Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 NEEEEEEEEI!!! Ja til late morgener, potetgull til frokost, inne hele dagen, sove, sove, sove, spise, tv, pc, godteri. :D 4 kilo var det. Ganske riktig tippet altså. Men det kan ikke bare ha vært jula, men hele desember`n tenker som er årsaken til disse kiloene. 0 Siter
Moraki Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 NEEEEEEEEI!!! Ja til late morgener, potetgull til frokost, inne hele dagen, sove, sove, sove, spise, tv, pc, godteri. :D Enig med deg! :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.