Gå til innhold

Å som jeg gleder meg til hverdagen igjen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og til å gå mellom barnehagen og jobben og ellers gå masse, masse,masse og til å spise hjemmelaget grønnsakssuppe til middag og til å kjøpe skritteller, gåstaver, ta av julekiloene og bli bedre form igjen.

Velkommen hverdag!

Gjest Pontiac
Skrevet

Njåååå, det var da svært til pågangsmot ;) *ler*

Joda, hverddagen er da god den, men gruer meg til i morgen, skal ha unna en hel haug arbeid til fristen kl. 12.

Har kjøpt skritteller da, selv om jeg driver med kontorarbeid så er det helt fantastisk hvor mye jeg springer enkelte dager.

Føles iallefall sånn, nå får vi se da :D

Gjest sykehusansatt
Skrevet

Vi fikk skritteller fra jobben til jul, vi, alle vi som jobber ved det sykehuset!

:-))

Skrevet

Vi fikk skritteller fra jobben til jul, vi, alle vi som jobber ved det sykehuset!

:-))

Vi fikk gratis fra jobben i høst og jeg ble helt gira og var over 24.000 skritt den beste dagen og lå ellers på 16.000-19.000 skritt. Men så deisa den i gulvet og ble ødelagt. Skritteller hjelper veldig på motivasjonen.

Skrevet

NEEEEEEEEI!!!

Ja til late morgener, potetgull til frokost, inne hele dagen, sove, sove, sove, spise, tv, pc, godteri. :D :D

Skrevet

Jeg har fri to dager til - og det er bare en god følelse ...

:o)

Skrevet

NEEEEEEEEI!!!

Ja til late morgener, potetgull til frokost, inne hele dagen, sove, sove, sove, spise, tv, pc, godteri. :D :D

Nei, jeg blir så forbasket dorsk og lat av dette kostholdet og denne døgnrytmen.Har bomull i hodet og sirup i rævva:) Jeg har gomlet uhorvelige mengder konfekt.

Jeg har ikke turt å gå på vekten, men jeg tipper det er en 3-4 kilo som skal av.Det kjennes slik ut.

Skrevet

Joda den må vel bare komme.. Jeg kunne tenkt å hatt noen dager ferie. Jobbet i romjula jeg, så disse dagene har jeg bare følt som helg. Jaja. Rutiner er gode å ha, så det blir jo fint med hverdag også :)

Skrevet

Vi fikk gratis fra jobben i høst og jeg ble helt gira og var over 24.000 skritt den beste dagen og lå ellers på 16.000-19.000 skritt. Men så deisa den i gulvet og ble ødelagt. Skritteller hjelper veldig på motivasjonen.

Du verden jeg har aldri vært over 11.000,- jeg, fikk sånn "best-i-test"-teller - den er fin , for man kan se 7 dager bakover. Tenkte jeg skulle legge inn ukene i Ecxel ;)

Skrevet

Du verden jeg har aldri vært over 11.000,- jeg, fikk sånn "best-i-test"-teller - den er fin , for man kan se 7 dager bakover. Tenkte jeg skulle legge inn ukene i Ecxel ;)

Ikke for å skryte altså, men jeg hadde noen flere gode dager også hvor jeg tippa over 20.000;) Jeg var helt i hundre da for jeg hadde ambisjoner om å vinne konkuransen på jobben, men så begynte jeg å skulle bære ut noen møbler før konfirmasjonen og da kom jeg borti skritttelleren som deisa i gulvet.

Ja ja, får begynne på ny frisk og konkurere med meg selv:)

Skrevet

NEEEEEEEEI!!!

4 kilo var det. Ganske riktig tippet altså. Men det kan ikke bare ha vært jula, men hele desember`n tenker som er årsaken til disse kiloene.

Skrevet

NEEEEEEEEI!!!

Enig med deg! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...