Gå til innhold

Dedd i desa

Anbefalte innlegg

Caloni Makaroni
Skrevet

Jeg er i elendig form, vondt i halsen, feber, og tett i nesa. Sistnevnte pleier jo å være lett å gjøre noe med, ved å spraye nesespray. Men nå vil jo pokker ikke nesa klarne seg helt opp! Jeg har kjørt på med mange doser nå, gir stort sett faen i pakningsvedlegg på dager som dette ;) Men ingen av de første dosene fungerte heller, så man kan jo ikke skylde på at jeg tar for mye, og at det er derfor det ikke funker.

Noen andre råd? Saltvann har jeg aldri fått til å fungere..

Skrevet

Hei. Å neiii så du ble altså mer syk enn pjusk. Jeg er ved det samme med mulig fått betennelse i skulder. Svir og prikker...

Har du prøvet å stå bøyd over vasken? Varmt vannbad, og stå med håndkle over hodet/vasken.

God bedring!!

Skrevet

Stakkars deg! Å være tett i nesa er pyton!!!

Jeg har en tendens til å bli avhengig av nesespray, så jeg prøver å bruke det minst mulig. Noen ganger bare må man :-/

På helsekosten får du kjøpt en nesespray som heter "Propolis". Den funker bra for meg. Det er mulig du har fått en slags immunitet mot vanlig nesespray og bør forsøke noe annet?

I samme slengen må jeg få anbefale deg propolistabletter mot forkjølelse. Disse funker fantastisk hvis du tar dem med det samme du merker at noe er i gjære, men de hjelper også på dersom du allerede har blitt forkjøla.

Denne høsten er den første høsten jeg ikke har hatt langvarig forkjølelse *bank i bordet* Jeg kjente forkjølelsen som kom snikende mange ganger og heiv i meg propolispiller- og spray. Hver eneste gang ble det med småsnufsing. Jeg har aldri opplevd noe som funker bedre enn Propolis!!

God bedring :-)

Caloni Makaroni
Skrevet

Stakkars deg! Å være tett i nesa er pyton!!!

Jeg har en tendens til å bli avhengig av nesespray, så jeg prøver å bruke det minst mulig. Noen ganger bare må man :-/

På helsekosten får du kjøpt en nesespray som heter "Propolis". Den funker bra for meg. Det er mulig du har fått en slags immunitet mot vanlig nesespray og bør forsøke noe annet?

I samme slengen må jeg få anbefale deg propolistabletter mot forkjølelse. Disse funker fantastisk hvis du tar dem med det samme du merker at noe er i gjære, men de hjelper også på dersom du allerede har blitt forkjøla.

Denne høsten er den første høsten jeg ikke har hatt langvarig forkjølelse *bank i bordet* Jeg kjente forkjølelsen som kom snikende mange ganger og heiv i meg propolispiller- og spray. Hver eneste gang ble det med småsnufsing. Jeg har aldri opplevd noe som funker bedre enn Propolis!!

God bedring :-)

Propolis...hm...det må jeg notere meg. Er dårlig med helsekostbutikker 1. nyttårsdag, dessverre. Jeg har også en tendens til å bli avhengig av nesespray, og er forsåvidt inne i en sånn periode nå, men jeg bruker bare "en halv spray" om kvelden. Jeg fant ut en mulig grunn til at det ikke hjalp, det viste seg at jeg drev og sprayet med barnenesespray. Men den er jo halvparten så sterk som den vanlige, så egentlig burde det vel gå med dobbel dose av barnevarianten? Jeg fant i alle fall en annen nesespray, og nesa er iallfall -litt- bedre nå. Paracet tok jeg også, så nå har jeg orket å se tv ;)

Caloni Makaroni
Skrevet

Hei. Å neiii så du ble altså mer syk enn pjusk. Jeg er ved det samme med mulig fått betennelse i skulder. Svir og prikker...

Har du prøvet å stå bøyd over vasken? Varmt vannbad, og stå med håndkle over hodet/vasken.

God bedring!!

Jepp, det kicka inn for alvor i natt. Men jeg bare -måtte- på jobb i dag, for det er jo helt umulig å få tak i vikarer første nyttårsdag. Jeg gikk hjem halv elleve, når vi hadde fått noenlunde "kontroll" på jobb, så kunne de andre overta mine arbeidsoppgaver resten av dagen.

Det hjalp litt for nesa når jeg fant ut at jeg har brukt barnenesespray, og heller prøvde voksennesespray. Men det er jo litt pussig, for barnevarianten er halvparten så sterk so mden for voksne, så det burde vel bare være å ta dobbel dose (og det har jeg jo gjort ;) )

Håper betennelsen i skulderen din ikke utvikler seg! Jeg gikk med senebetennelse i håndleddet i ni måneder, måtte operere til slutt :/

Skrevet

Propolis...hm...det må jeg notere meg. Er dårlig med helsekostbutikker 1. nyttårsdag, dessverre. Jeg har også en tendens til å bli avhengig av nesespray, og er forsåvidt inne i en sånn periode nå, men jeg bruker bare "en halv spray" om kvelden. Jeg fant ut en mulig grunn til at det ikke hjalp, det viste seg at jeg drev og sprayet med barnenesespray. Men den er jo halvparten så sterk som den vanlige, så egentlig burde det vel gå med dobbel dose av barnevarianten? Jeg fant i alle fall en annen nesespray, og nesa er iallfall -litt- bedre nå. Paracet tok jeg også, så nå har jeg orket å se tv ;)

Det skulle funke med dobbel dose barnenesespray, ja.

Du får løpe og kjøpe propolis imorgen :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...