Gå til innhold

På jobb igjen.

Anbefalte innlegg

Gjest Dumt dette!
Skrevet

Så synd. Ikke godt å vite hva du bør gjøre, kan det muligens "bare" være en downperiode som vi kan få på andre områder i livet også?

Er selv lite lysten på å dra på jobb i morges, men det er fordi vi har vært umenneskelig nedlesset i jobb i god tid før jul.

Nå på nyåret skal ting planlegges noe bedre, en vikar blir muligens satt inn, og arbeidene delegert noe rundt.

Håper derfor på bedre tider :)

Kan det fungere å fokusere på det positive på jobben som var grunnene til at du ville begynne, og å fokusere på de oppgavene og de tingene du liker best ved jobben din?

Håper det kommer seg for deg :)

Tusen takk!

Det blir en ond sirkel, man ser bare det som er dumt. det får bli ett forsett i år, å klare og se bort ifra alt dritt og glede seg over det gode.

Gjest Pontiac
Skrevet

Tusen takk!

Det blir en ond sirkel, man ser bare det som er dumt. det får bli ett forsett i år, å klare og se bort ifra alt dritt og glede seg over det gode.

Du får bite tennene sammen og prøve så godt du kan en stund fremover.

Det høres jo ut som om du "har jobbet mye" for å komme dit du er nå så da ville det jo være leit om du mistet helt gnisten nå.

Men når det er sakt, å bytte beite bør heller ikke være dumt.

Jeg utdannet meg for et par år siden til et yrke jeg hadde lystet på i mange år.

Jobbet med dette som vikar men det var vanskelig å få fast jobb.

Mens jeg var på utkikk så havnet jeg inn i noe helt annet som jeg ikke en gang har snev at utdanning i og der fikk jeg fast jobb og god lønn.

Faktisk tjener jeg rundt 50000.- mer der jeg er nå, med lønnsforhøelse i sikte etter seks måneder.

Og jeg trives. Det har bare vært en utrolig hektisk og slitsom tid nå en god stund. Takk og lov skal dette rettes på nå på nyåret.

:)

Skrevet

Det er vel heller arbeidsplassen din enn utdannelsen din det er noe galt med.

Sett deg ned og finn ut hva du kan bruke utdannelsen din til og skift jobb.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...