Gå til innhold

Hvordan se bra ut naken (1:8)

Anbefalte innlegg

Skrevet

klokken 20:00 på tvNorge - tett etterfulgt av

Paul McKenna: Slank ved hypnose (1:4)

Ja det skulle vel hjelpe meg å komme igang det? - - nå er jeg overmett igjen -rester fra kalkunmiddag i går med waldorfsalat som det er masse fløte og majones i - fløtesaus og stuffing.

Herregud - jeg er matpsyk.

Gjest Flystripa
Skrevet

Jeg har også spist meg fordervet på kalkun i dag. Og i går. Med alskens tilbehør. Jeg raper saus og gasser rosenkål *gurp*

Glad det ikke er badedraktsesong i morgen ;o)

Skrevet

Nå har jeg de 15 første minuttene prøvd å finne ut kjønn på den som hjelper med påkledningen.

Noen som kan fortelle meg om det er mann eller dame?

Skrevet

Start med trimmingen først.Jeg har kjempetro på å gå. Litt mer for hver dag. Du skal at det gjør noe med lysten til å gjøre noe med kostholdet også.

Lykke til!

Skrevet

Nå har jeg de 15 første minuttene prøvd å finne ut kjønn på den som hjelper med påkledningen.

Noen som kan fortelle meg om det er mann eller dame?

Jeg tror det er en mann, han minner meg om Yngve Freiholt i Borettslaget :o)

Skrevet

Jeg har også spist meg fordervet på kalkun i dag. Og i går. Med alskens tilbehør. Jeg raper saus og gasser rosenkål *gurp*

Glad det ikke er badedraktsesong i morgen ;o)

Det er alle rundt meg glad for også -jeg er IKKE attraktiv nå - for å si det slik, hehe

Skrevet

Synes programmene var bra, jeg! Ikke minst det hvor han (?) klarte å forandre holdningen dama hadde til sin egen kropp. Det var kjempefint å se på :-))

Skrevet

Jeg tror det er en mann, han minner meg om Yngve Freiholt i Borettslaget :o)

Akkurat, den asiatiske utgaven:o)

Skrevet

Synes programmene var bra, jeg! Ikke minst det hvor han (?) klarte å forandre holdningen dama hadde til sin egen kropp. Det var kjempefint å se på :-))

Helt enig! -og McKenna har vi tatt opp.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...