flisa Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 klokken 20:00 på tvNorge - tett etterfulgt av Paul McKenna: Slank ved hypnose (1:4) ********** Ja det skulle vel hjelpe meg å komme igang det? - - nå er jeg overmett igjen -rester fra kalkunmiddag i går med waldorfsalat som det er masse fløte og majones i - fløtesaus og stuffing. Herregud - jeg er matpsyk. 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Jeg har også spist meg fordervet på kalkun i dag. Og i går. Med alskens tilbehør. Jeg raper saus og gasser rosenkål *gurp* Glad det ikke er badedraktsesong i morgen ;o) 0 Siter
Åsemor Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Nå har jeg de 15 første minuttene prøvd å finne ut kjønn på den som hjelper med påkledningen. Noen som kan fortelle meg om det er mann eller dame? 0 Siter
Gjest Wita Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Start med trimmingen først.Jeg har kjempetro på å gå. Litt mer for hver dag. Du skal at det gjør noe med lysten til å gjøre noe med kostholdet også. Lykke til! 0 Siter
Dorthe Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Nå har jeg de 15 første minuttene prøvd å finne ut kjønn på den som hjelper med påkledningen. Noen som kan fortelle meg om det er mann eller dame? Jeg tror det er en mann, han minner meg om Yngve Freiholt i Borettslaget ) 0 Siter
flisa Skrevet 1. januar 2007 Forfatter Skrevet 1. januar 2007 Jeg har også spist meg fordervet på kalkun i dag. Og i går. Med alskens tilbehør. Jeg raper saus og gasser rosenkål *gurp* Glad det ikke er badedraktsesong i morgen ;o) Det er alle rundt meg glad for også -jeg er IKKE attraktiv nå - for å si det slik, hehe 0 Siter
tusseline Skrevet 2. januar 2007 Skrevet 2. januar 2007 Synes programmene var bra, jeg! Ikke minst det hvor han (?) klarte å forandre holdningen dama hadde til sin egen kropp. Det var kjempefint å se på :-)) 0 Siter
Lurveline Skrevet 2. januar 2007 Skrevet 2. januar 2007 Jeg tror det er en mann, han minner meg om Yngve Freiholt i Borettslaget ) Akkurat, den asiatiske utgaven:o) 0 Siter
Dorthe Skrevet 2. januar 2007 Skrevet 2. januar 2007 Akkurat, den asiatiske utgaven:o) Nemlig ) 0 Siter
flisa Skrevet 2. januar 2007 Forfatter Skrevet 2. januar 2007 Synes programmene var bra, jeg! Ikke minst det hvor han (?) klarte å forandre holdningen dama hadde til sin egen kropp. Det var kjempefint å se på :-)) Helt enig! -og McKenna har vi tatt opp. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.