Gjest sliten matmor Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Med to hunder og to katter i hus er nyttårsaften et slit. Derfor blir jeg utrolig provosert av de som må sende opp fyrverkeri i dag!! Det smeller jevnt og trutt i hele nabolaget, det har pågått i flere timer! Hva er vitsen? Er det ingen som tenker på de stakkars husdyra?? 0 Siter
Gjest mij Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Helt enig, men her har det pågått i snart en uke, gjerne hele netter igjennom. Også kl halv 7 i går morges.. Jeg fatter bare ikke hva folk driver på med. Pusen min er imidlertid ikke redd, men kan forestille meg hvordan det er for din del :-( Satser på at folk har svidd av kruttet for denne gang.. 0 Siter
birdie Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 I dag er det faktisk ikke tillatt, så du kan anmelde dem. Bøter i 3-5000 kroners klassen for dette. 0 Siter
hidi Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Her har de sendt opp rakaetter i tre dager... Har fire katter og nå gidder de ikke bry seg en gang! Synes det er tull å sende i hytt og vær, tar sjarmen av fyrverkeriet kl 24.00 på nyttårsaften... 0 Siter
EllaJo Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Begynner å bli dritt lei jeg også. Her har det smelt siden 3. juledag og det smeller fortsatt ute nå i kveld med jevne mellomrom. 0 Siter
mariex Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Vet ikke om det stemmer at det er lovlig å sende opp fyrverkeri fra kl.6 om kvelden til 2 om morgenen(nyttårsaften),hvis det er tilfelle,tok naboen(ca.20 meter fra oss),dette helt bokstavelig.Her smalt det i samfulle 6 timer! Bikkja mistet nesten forstanden, og vi var ikke langt unna vi heller. Prøvde å snakke med dem om at bikkja var dødsredd, men fikk til svar at vi bodde i et boligfelt, så det fikk vi bare finne oss i. Trodde naboer skulle ta hensyn til hverandre jeg? Bikkja ble til slutt dopet med valium,og det hjalp. Håper aldri å oppleve sånt igjen.Hilsen en hørselsskadet 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.