Gå til innhold

Forbaska fyrverkeri!

Anbefalte innlegg

Gjest sliten matmor
Skrevet

Med to hunder og to katter i hus er nyttårsaften et slit. Derfor blir jeg utrolig provosert av de som må sende opp fyrverkeri i dag!! Det smeller jevnt og trutt i hele nabolaget, det har pågått i flere timer!

Hva er vitsen? Er det ingen som tenker på de stakkars husdyra??

Skrevet

Helt enig, men her har det pågått i snart en uke, gjerne hele netter igjennom. Også kl halv 7 i går morges..

Jeg fatter bare ikke hva folk driver på med.

Pusen min er imidlertid ikke redd, men kan forestille meg hvordan det er for din del :-( Satser på at folk har svidd av kruttet for denne gang..

Skrevet

I dag er det faktisk ikke tillatt, så du kan anmelde dem. Bøter i 3-5000 kroners klassen for dette. ;)

Skrevet

Her har de sendt opp rakaetter i tre dager... Har fire katter og nå gidder de ikke bry seg en gang!

Synes det er tull å sende i hytt og vær, tar sjarmen av fyrverkeriet kl 24.00 på nyttårsaften...

Skrevet

Begynner å bli dritt lei jeg også. Her har det smelt siden 3. juledag og det smeller fortsatt ute nå i kveld med jevne mellomrom.

Skrevet

Vet ikke om det stemmer at det er lovlig å sende opp fyrverkeri fra kl.6 om kvelden til 2 om morgenen(nyttårsaften),hvis det er tilfelle,tok naboen(ca.20 meter fra oss),dette helt bokstavelig.Her smalt det i samfulle 6 timer! Bikkja mistet nesten forstanden, og vi var ikke langt unna vi heller.

Prøvde å snakke med dem om at bikkja var dødsredd, men fikk til svar at vi bodde i et boligfelt, så det fikk vi bare finne oss i. Trodde naboer skulle ta hensyn til hverandre jeg? Bikkja ble til slutt dopet med valium,og det hjalp.

Håper aldri å oppleve sånt igjen.Hilsen en hørselsskadet

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...