Gå til innhold

kyssing

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg leste et sted at nesten alle lener hodet mot en viss side når de kysser, men jeg klarer ikke å huske hvilken. Noen som vet? De som lener hodet til feil side var "dårlige" mennesker, med lite empati osv. Tenkte å sjekke at jeg lener det til rett side :-)

Skrevet

Riktig side er venstre

Har du lest det noe sted, eller bare vet du det?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Riktig side er venstre

Nei. Nå roter du.

Det vanlige er å bøye hodet mot høyre.

Gjest venstresiden
Skrevet

Har du lest det noe sted, eller bare vet du det?

Jeg leste det forrige uke et sted faktisk, men husker ikke helt hvor, mulig det var i bladet Kamille, men er ikke sikker. Der stod det ihvertfall at flesteparten lente hodet mot venstre. Ang. det andre vet jeg ikke noe om da:)

Gjest venstresiden
Skrevet

Nei. Nå roter du.

Nå måtte jeg sjekke i bladet her for ble plutselig usikker, men der står det "Et godt kyss må være asymetrisk og krever at hodet legges litt på skakke. Forskning viser at en av tre snur hodet mot venstre for at nesene ikke skal møtes". Mer vet ikke jeg.

Utrolig hva man leser igrunnen;)

Skrevet

Riktig side er venstre

Hæ!? Er jeg et dårlig menneske siden jeg bøyer meg mot høyre?

*bekymret*

Skrevet

Nå måtte jeg sjekke i bladet her for ble plutselig usikker, men der står det "Et godt kyss må være asymetrisk og krever at hodet legges litt på skakke. Forskning viser at en av tre snur hodet mot venstre for at nesene ikke skal møtes". Mer vet ikke jeg.

Men visst begge snur hodet mot høyre (eller begge mot venstre) så kræsjer jo ikke nesa...

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hmmm, mulig jeg er en av de tre, i så fall.

Men jeg har aldri opplevd noen problemer med det.

Må sies at jeg kan være fleksibel, så det er mulig jeg ikke har lagt merke til det hvis vi begge har vært venstrekyssere.

Skrevet

Nei. Nå roter du.

Prøv å vri hodet og lat som du kysser. Det føles mest naturlig å vri hodet mot venstre:)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Prøv å vri hodet og lat som du kysser. Det føles mest naturlig å vri hodet mot venstre:)

Ikke for meg. :)

Skrevet

Prøvde det nettopp på mannen min, og han lente mot venstre. :-)

'Hva leste du nå', spurte han etterpå...

Skrevet

Riktig side er venstre

Hvordan i all verden kan du hevde at "riktig" side er venstre?? ;)

Jeg vender huet alltid mot høyre.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Har du kræsja med mange da ;o)

Hmmm ... Nå er jeg litt usikker.

Men jeg kysser like bra høyt og lavt og til høyre og venstre, så det er mulig jeg ikke har lagt merke til det. Uansett pleier man jo å variere høyre-/venstrebøyinga underveis. :)

Skrevet

Hvordan i all verden kan du hevde at "riktig" side er venstre?? ;)

Jeg vender huet alltid mot høyre.

Jeg tror også jeg er en "høyrevrider". :o)

Mary Poppins
Skrevet

Dette med at man er dårlig eller bra menneske avhengig av hvilken side man velger vet eg ikke noe om, men jeg antar at det vanligste er å lene mot høyre. Det føles helt merkelig for meg å lene mot venstre ihvertfal...

Skrevet

Jeg tror også jeg er en "høyrevrider". :o)

Og du og kjæresten kræsjer heller ikke? ;)

Skrevet

Hmmm ... Nå er jeg litt usikker.

Men jeg kysser like bra høyt og lavt og til høyre og venstre, så det er mulig jeg ikke har lagt merke til det. Uansett pleier man jo å variere høyre-/venstrebøyinga underveis. :)

Det har du rett i :o)

Men jeg starter fra venstre og har faktisk kræsja noen ganger,

Skrevet

Og du og kjæresten kræsjer heller ikke? ;)

Vi kræsjer sikkert innimellom tenker jeg. :o) Men litt småkræsjing er bare sjarmerende og morsomt. :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...