Gjest gomle Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Jeg leste et sted at nesten alle lener hodet mot en viss side når de kysser, men jeg klarer ikke å huske hvilken. Noen som vet? De som lener hodet til feil side var "dårlige" mennesker, med lite empati osv. Tenkte å sjekke at jeg lener det til rett side :-) 0 Siter
Gjest gomle Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Riktig side er venstre Har du lest det noe sted, eller bare vet du det? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Riktig side er venstre Nei. Nå roter du. Det vanlige er å bøye hodet mot høyre. 0 Siter
Gjest venstresiden Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Har du lest det noe sted, eller bare vet du det? Jeg leste det forrige uke et sted faktisk, men husker ikke helt hvor, mulig det var i bladet Kamille, men er ikke sikker. Der stod det ihvertfall at flesteparten lente hodet mot venstre. Ang. det andre vet jeg ikke noe om da:) 0 Siter
Gjest venstresiden Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Nei. Nå roter du. Det vanlige er å bøye hodet mot høyre. Nå måtte jeg sjekke i bladet her for ble plutselig usikker, men der står det "Et godt kyss må være asymetrisk og krever at hodet legges litt på skakke. Forskning viser at en av tre snur hodet mot venstre for at nesene ikke skal møtes". Mer vet ikke jeg. Utrolig hva man leser igrunnen;) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Riktig side er venstre Hæ!? Er jeg et dårlig menneske siden jeg bøyer meg mot høyre? *bekymret* 0 Siter
Gjest togli Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Nå måtte jeg sjekke i bladet her for ble plutselig usikker, men der står det "Et godt kyss må være asymetrisk og krever at hodet legges litt på skakke. Forskning viser at en av tre snur hodet mot venstre for at nesene ikke skal møtes". Mer vet ikke jeg. Utrolig hva man leser igrunnen;) Men visst begge snur hodet mot høyre (eller begge mot venstre) så kræsjer jo ikke nesa... 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Nå måtte jeg sjekke i bladet her for ble plutselig usikker, men der står det "Et godt kyss må være asymetrisk og krever at hodet legges litt på skakke. Forskning viser at en av tre snur hodet mot venstre for at nesene ikke skal møtes". Mer vet ikke jeg. Utrolig hva man leser igrunnen;) Hmmm, mulig jeg er en av de tre, i så fall. Men jeg har aldri opplevd noen problemer med det. Må sies at jeg kan være fleksibel, så det er mulig jeg ikke har lagt merke til det hvis vi begge har vært venstrekyssere. 0 Siter
Gjest Wita Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Nei. Nå roter du. Det vanlige er å bøye hodet mot høyre. Prøv å vri hodet og lat som du kysser. Det føles mest naturlig å vri hodet mot venstre:) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Prøv å vri hodet og lat som du kysser. Det føles mest naturlig å vri hodet mot venstre:) Ikke for meg. 0 Siter
org Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Prøvde det nettopp på mannen min, og han lente mot venstre. :-) 'Hva leste du nå', spurte han etterpå... 0 Siter
Dorthe Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Ikke for meg. Har du kræsja med mange da ;o) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Riktig side er venstre Hvordan i all verden kan du hevde at "riktig" side er venstre?? Jeg vender huet alltid mot høyre. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Har du kræsja med mange da ;o) Hmmm ... Nå er jeg litt usikker. Men jeg kysser like bra høyt og lavt og til høyre og venstre, så det er mulig jeg ikke har lagt merke til det. Uansett pleier man jo å variere høyre-/venstrebøyinga underveis. 0 Siter
Lillemus Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Hvordan i all verden kan du hevde at "riktig" side er venstre?? Jeg vender huet alltid mot høyre. Jeg tror også jeg er en "høyrevrider". ) 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Dette med at man er dårlig eller bra menneske avhengig av hvilken side man velger vet eg ikke noe om, men jeg antar at det vanligste er å lene mot høyre. Det føles helt merkelig for meg å lene mot venstre ihvertfal... 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Jeg tror også jeg er en "høyrevrider". ) Og du og kjæresten kræsjer heller ikke? 0 Siter
Dorthe Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Hmmm ... Nå er jeg litt usikker. Men jeg kysser like bra høyt og lavt og til høyre og venstre, så det er mulig jeg ikke har lagt merke til det. Uansett pleier man jo å variere høyre-/venstrebøyinga underveis. Det har du rett i ) Men jeg starter fra venstre og har faktisk kræsja noen ganger, 0 Siter
Lillemus Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Og du og kjæresten kræsjer heller ikke? Vi kræsjer sikkert innimellom tenker jeg. ) Men litt småkræsjing er bare sjarmerende og morsomt. ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.