Caloni Makaroni Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Mot venstre blir mest naturlig for meg, i alle fall. 0 Siter
Gjest venstresiden Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Hvordan i all verden kan du hevde at "riktig" side er venstre?? Jeg vender huet alltid mot høyre. He he.. å bruke ordet "riktig side" ble kanskje en smule feil ja:) Men leste ihvertfall i Kamillebladet forrige uke at 1 av 3 snur hodet mot venstre, men man er nok helt sikkert like god uansett;) 0 Siter
Gjest Wita Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Ikke for meg. Nå har jeg testet og både jeg og mannen min vred hodet til venstre:) 0 Siter
tula Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Når jeg vrikker på hodet og later som, føles det like naturlig med begge sider;) 0 Siter
Gjest gomle Skrevet 2. januar 2007 Skrevet 2. januar 2007 Nå måtte jeg sjekke i bladet her for ble plutselig usikker, men der står det "Et godt kyss må være asymetrisk og krever at hodet legges litt på skakke. Forskning viser at en av tre snur hodet mot venstre for at nesene ikke skal møtes". Mer vet ikke jeg. Utrolig hva man leser igrunnen;) Det betyr altså at 2 av 3 snur hodet mot høyre da, slik at det er mest vanlig. Men forskjellen var jo ikke så stor da, så begge deler må vel sies å være vanlig da. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 2. januar 2007 Skrevet 2. januar 2007 ikke lest noe om det, men jeg håper de greie menneskene lener mot venstre, for det gjør jeg..;-) Jeg måtte tenke meg litt om, men høyrekyssing blir ok HELT feil for meg. :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.