Gå til innhold

Ditt beste røykeslutt tips!! Hjelp meg!

Anbefalte innlegg

Gjest Frustrert frue
Skrevet

Jeg vil virkelig klare det! Jeg røyker ca 7-10 om dagen, ikke det første jeg MÅ gjøre om morningen, må bl a spise først, har røyket i 15 år...

Det værste for meg tror jeg er det at jeg virkelig slapper av med røyken, men nå har barna mine begynt å mase sååå fælt på meg at det nesten begynner å bli sånn at jeg taler for røyken!!! Og det er jo helt galt, jeg vil jo aldri i verden at mine barn skal begynne å røyke!!!!!!!

Hva skal jeg gjøre???

Noe som virkelig hjelper??

Skal begynne på Allan Carr boken i kveld, men...

Skrevet

Det er bare viljen det står på, du må bare rett og slett bestemme deg for at du ALDRI mer skal ta en røyk! Enkelt og greit :-) Når røyksuget melder seg får du tenke "NEI, jeg velger barna foran dette" Lykke til!! Jeg sluttet for maaange år siden, har aldri angret! :-)

Snorkfrøken
Skrevet

Jeg har ikke lest boka, men den er sikkert god hjelp. Det røykesuget du kjenner er kun psykisk. Jeg sluttet etter et røykestoppkurs. Det virket utmerket og har vært røykfri siden.

Lykke til!

-Det er faktisk enklere enn du tror!

Gjest quandrilla
Skrevet

Hypnose er det mest effektive hvis du er motivert! Røykevanen "sitter" lagret i underbevisstheten og det gjør det vanskelig å slutte bare ved hjelp av viljestyrken!

Gjest Med hypnose .-)
Skrevet

Du må være motivert, noe som sikkert er lett for de fleste. Bare tenk på helse, økonomi, røykelov osv. Den viktigste motivasjonsfaktoren min var "styringa". Etter 1 time begynte det å krible i kroppen etter mer. Jeg hastet ut fra jobb, møter osv. Likte ikke å reise med buss, fly osv. pga. at jeg tenkte på hvordan jeg skulle kunne få røykt.

Javel, så jeg tok en time med hypnose 18 desember og har ikke røykt siden. En pakke røyketyggis og en boks oliver twist har jeg likevel hatt til og fra.

Så ille avhengig som meg er det få som er, har røykt 20-30 daglig i over 30 år og følte avhengigheta som smertefull.

Røykfri i 16 dager, meg..

Kan jeg så kan du også.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...