Gå til innhold

Når enden er god ;)

Anbefalte innlegg

Solsikkefrø
Skrevet

Idag sa jeg til ham at jeg ikke vil bo her hjemme sammen med ham for å gjøre rent etter ham. Jeg la det klart frem at jeg kommer til å sove borte hos min mor, og så kan han sitte her hjemme å ha det så godt. Og føler han en dag at han har tid til oss, så kan han få lov å komme på besøk.

Han ble paff... ble lei seg... og sa til meg "Huff, hvorfor sier du sånn? jeg blir så lei meg!"... hvorpå jeg svarer "Ja hva tror du ikke jeg har vært de siste ukene da? Dette trenger du å høre. Du tar for lite ansvar... blablabla!"... jeg fortalte ham også at han var en skikkelig lat drittsekk, og at han må skjerpe seg, ellers bare flytter jeg helt ut...

Han tok en kjapp dusj, hvorpå han kom inn til meg og sier: "Du, Linn Anette, jeg lover jeg skal bli flink. Det du sa gikk slik inn på meg, og jeg skjønner hvor lat og ekkel og ufyselig jeg har vært. Nå skal jeg begynne å vaske våre klær, delta mer i stellet av nurket vårt, finne på masse gøy sammen med deg! Unnskyld for at jeg har vært slik, men du har skjemmt meg slik bort i over lengre tid nå. Så nå er det min tur til å gjøre det samme for deg!"

Aww ;)

Hva sa dere nå da? (det gjelder dere som ikke trodde han kunne forandre seg).. Det var så nydelig sagt ;)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Hmm, vil nå se at det skjer før jeg spretter champagnen.

Skrevet

Det gjenstår å se om han gjør handling ut av ordene sine da.....

Skrevet

Har du hørt Marius Müllers "Verden vil bedras"?

Det der tror jeg ikke på ett sekund før jeg ser det.

Skrevet

Ja, særlig, hehehe.

Denne helomvendinga virker veldig realistisk!!!

Skrevet

Alltid lettere å si enn å gjøre.

Du får se...

Skrevet

Jeg håper for din skyld han gjør det han sier. Har selv bodd sammen med en som lovte og lovte. Det holdt en ukes tid hver gang, så tilbake til "the same old"

Skrevet

Du, Linn Anette, det togli skriver er et godt forslag.

Skrevet

Håper virkelig at han holder det han sier men vanligvis holder slike "løfter" rundt 4 dager.

Skrevet

Høres flott ut, og jeg tviler ikke på at han mener det - i sigende stund, iallefall.

Du holder oss vel oppdatert?

Skrevet

"Hva sa dere nå da? (det gjelder dere som ikke trodde han kunne forandre seg).. Det var så nydelig sagt ;)"

Hva jeg sier nå? Nei, jeg bare trekker på smilebåndet.

Ja, det var fint sagt og han mener det nok her og nå, men dere har en lang vei å gå kjære deg før dere begge blir voksne.

Jeg tror ikke det er annet å gjøre enn å ta tiden til hjelp.

Skrevet

Jeg mener ikke å være slem på noe vis, men det der hørtes ut som en tale fra "ukens novelle" i Norsk Ukeblad.

Bortsett fra det - "talk is cheap". Det gjenstår å se om han følger opp :-)

Lykke til!

Skrevet

Og griser kan fly, var min første tanke...

Gjest Jente31
Skrevet

Skjønner at du syns det var godt å høre han si disse ordene.. Kansje var det noen etterlengtende ord også?

Men forsøk å se det fra hans side - Hvorfor han sier dette kort tid etterpå (For det var vel samme dag han sa det?).

Har han egentlig tenkt så nøye gjennom innholdet i disse ordene?

Mener han det, eller er det bare tomme ord og løfter?

Jeg vet ikke så mye om deg, så jeg skal vel egentlig ikke uttale meg så mye.

Men dette er et kjent fenomen, og jeg håper du ikke bare "lurer" deg selv..

Mrs. Wallace
Skrevet

Hva jeg sier nå? At enten du eller samboeren din dikter verre enn Margit Sandemo.

Angelica :o)
Skrevet

Tør jeg minne deg på at han lovte det samme for ikke så alt for lenge siden?

Solsikkefrø
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1167687753' post='3455819]

Tør jeg minne deg på at han lovte det samme for ikke så alt for lenge siden?

årh... jah... jeg vet. Men jeg er så villig til å gi ham en sjangse til. For han er jo ikke slem mot meg. Han er bare en lat liten slappfisk ;)

Skrevet

årh... jah... jeg vet. Men jeg er så villig til å gi ham en sjangse til. For han er jo ikke slem mot meg. Han er bare en lat liten slappfisk ;)

Nåja... En del av de tingene du har sagt han har kalt deg er nå temmelig slemme etter min oppfatning...

Solsikkefrø
Skrevet

Nåja... En del av de tingene du har sagt han har kalt deg er nå temmelig slemme etter min oppfatning...

Ja, jeg er enig der. Jeg liker ikke de ordene, og de slår jeg kraftig ned på!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...