Gå til innhold

Når enden er god ;)

Anbefalte innlegg

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Etter det første avsnittet ditt satt jeg klar til å applaudere. Så fantastisk, jenta har guts nok til å forlate slappedasken, endelig!

Men dessverre leste jeg videre... Hvordan kan enden være god når du sitter der og lar ham snakke deg trill rundt?

Du viser ham bare at det er han som har kontrollen, og du som dilter etter.

De fagre ordene der kommer til å vare helt til... helgen?

Skrevet

Hva jeg sier nå?

Vel, jeg sluttet å tro på julenissen for MANGE år siden. Søtt at noen fortsatt beholder barnet i seg noen år lenger enn de fleste...

Skrevet

Ok, jeg gir opp!

Endelig tenkte jeg, jenta har skjønt det og hun har guts!

Helt til Le grande finale i innlegget ditt:( Går det an?

Skrevet

Får håpe han skjerper seg nå da:) Han ble vel redd for å miste deg

:)

Gjest nickers
Skrevet

Vil det si at en person har

forandret seg,

bare ved å si at han skal forandre seg?

Skrevet

Det var kjempefint sagt. Og nå må du passe på at han får lov til å gjøre som han sier - ikke sant :)

Solsikkefrø
Skrevet

Det var kjempefint sagt. Og nå må du passe på at han får lov til å gjøre som han sier - ikke sant :)

Ja det skal jeg passe på ;) Jeg velger å gi ham en ny sjangse fordi jeg syns han fortjener det. Spolerer han den, så kommer han til å få høre det ganske grundig i ettertid.

Men vi har det veldig fint sammen også, det er ikke det, men jeg kjenner på kroppen at jeg får nok av ham og rotet hans etter knappe 3 uker, og slik skal det ikke være. Og når jeg er på det mest slitsomme, så trenger jeg å blåse litt ut her på dol, for det føles bedre etterpå :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...