Gå til innhold

Reklame

Gjest Merkelige greier

Anbefalte innlegg

Gjest Merkelige greier
Skrevet

Er det flere reklamepauser på tv3? Mulig hver pause er litt kortere også.

Dert er jammen til å bli gal av!

Skrevet

Sett på Top Model du også? ;-) Jeg lurte på det samme i kveld - syntes reklamene kom tettere enn vanlig..

Skrevet

Jeg ser nesten ikke på tv3 pga reklamen. For et par år siden så var det reklame hvert 15.min og den varte i 7 min.

Jada, jeg tok tida.

Caloni Makaroni
Skrevet

Jeg lar merke til at Akutten holdt på i syv minutter før første reklamepause, ja ;)

Det er forholdsvis strenge regler for reklame på tv i Norge, men tv3 får lurt seg unna en del av disse reglene, da de sender fra utenfor Norge (England?). Jeg tror de pleier å ha reklame tre-fire ganger i timen, sjeldnere under spillefilmer.

Gjest Merkelige greier
Skrevet

Sett på Top Model du også? ;-) Jeg lurte på det samme i kveld - syntes reklamene kom tettere enn vanlig..

Ja, det var det jeg så. Utrolig dumt dersom det er den nye stilen.

Skrevet

Har lagt merke til at reklamen mellom to programmer er kortere enn reklamepausene i et program.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...