Gå til innhold

På jobb med skritteller :) Være med?

Anbefalte innlegg

Gjest Pontiac
Skrevet

Mener du å være med å konkurere?

Jeg vil, men må kjøpe skritteller først. Skal se om jeg får tak i en i dag.

Konkurrere er vel et veldig sterkt ord, men det hadde vært morro, barnslig dog, å sett hvordan arbeidsdagene til hver og en ser ut :)

I dag har jeg sitter pal på kontoret mitt med over 200 fakturaer så jeg kan til nå bare telle.....skal vi se.....3388 skritt *gremmes*

Men det kommer mer hektiske løpedager da, får vel nesten si takk og pris for det nå :I

:D

Skrevet

Konkurrere er vel et veldig sterkt ord, men det hadde vært morro, barnslig dog, å sett hvordan arbeidsdagene til hver og en ser ut :)

I dag har jeg sitter pal på kontoret mitt med over 200 fakturaer så jeg kan til nå bare telle.....skal vi se.....3388 skritt *gremmes*

Men det kommer mer hektiske løpedager da, får vel nesten si takk og pris for det nå :I

:D

Ok, er det en avtale?

Jeg starter i morgen fra jeg står opp. Den skal slås av kl.24.00 eller når man legger seg.

Er man våken lenger enn til 24.00, begynner man på en ny dag og de teller med dagen etter.

Jeg har en stillesittende jobb jeg også og trenger litt motivasjon:)

Gjest Pontiac
Skrevet

Ok, er det en avtale?

Jeg starter i morgen fra jeg står opp. Den skal slås av kl.24.00 eller når man legger seg.

Er man våken lenger enn til 24.00, begynner man på en ny dag og de teller med dagen etter.

Jeg har en stillesittende jobb jeg også og trenger litt motivasjon:)

Deal Wita.

Lover å ikke jukse ;) Prøver å få satt den på med en gang jeg får stelt meg på morgenen, og tar den av når klærne ryker på kvelden :D

Blir artig å se alle dagene denne uken, jeg har ikke sånn som memorerer så jeg får skrive det opp.

Det er nok variasjon i hvor mange steg pr. dag, i dag har vi hatt avslutning så da har jeg sittet meg paddeflat. Men noen dager er det skikkelig hektisk.

Artig det her :)

Ha en morsom skrittdag i morra da :D

Skrevet

Jeg blir med. Skal ikke jobbe de nærmeste dagene men kommer tilbake med resultat senere:o)

Skrevet

Deal Wita.

Lover å ikke jukse ;) Prøver å få satt den på med en gang jeg får stelt meg på morgenen, og tar den av når klærne ryker på kvelden :D

Blir artig å se alle dagene denne uken, jeg har ikke sånn som memorerer så jeg får skrive det opp.

Det er nok variasjon i hvor mange steg pr. dag, i dag har vi hatt avslutning så da har jeg sittet meg paddeflat. Men noen dager er det skikkelig hektisk.

Artig det her :)

Ha en morsom skrittdag i morra da :D

Jeg har kjøpt en skritteller i dag og da starter vi i morgen. Avtale:)

Gjest Pontiac
Skrevet

Jeg blir med. Skal ikke jobbe de nærmeste dagene men kommer tilbake med resultat senere:o)

Jeg holder stand lenge nok til at du får begynt å jobbe jeg da :D

Er uansett greit å få se forskjellene over dager, dagene er jo ikke like.

Så vi, regner med at Wita henger seg på her, venter på deg vi :)

Gjest Pontiac
Skrevet

Jeg har kjøpt en skritteller i dag og da starter vi i morgen. Avtale:)

Avtale ;)

Skrevet

Blir morsomt :o)

Jeg har i allefall ikke en stillesittende jobb ;o)

Gjest Pontiac
Skrevet

Blir morsomt :o)

Jeg har i allefall ikke en stillesittende jobb ;o)

Du spriiiiiiiiinger etter barn du da? *ler*

Mer fart og fres skal en vel lete lenge etter.

Blir gøy å se forskjellene på de forskjellige jobbene, virkelig :)

Skrevet

Jeg jobber i butikk og vi har salg, og masse folk!

Skrevet

Duracellkanin;o)

Gjest Pontiac
Skrevet

Jeg jobber i butikk og vi har salg, og masse folk!

Okey, men det er som du sier futt og fart nok der også :)

Gjest Pontiac
Skrevet

Duracellkanin;o)

*ler godt*

Tenkte på....det er vel den beste julegaven Rune Rudberg kunne fått vel....skritteller :D

Skrevet

Okey, men det er som du sier futt og fart nok der også :)

Sitter ikke nedpå annet enn i matpausen jeg. Utenom å hjelpe kunder så henter vi varer på lager, pakker ut og fyller etter nye varer også.

Tror ikke 10.000 skritt blir noe problem, men det gjenstår å se :o)

Skrevet

Har jobbet og trasket 7096 steg i dag:o)

Gjest Pontiac
Skrevet

Har jobbet og trasket 7096 steg i dag:o)

Se der ja :D

Og du har ikke gjort noe ekstra?

I går hadde jeg en rolig dag på jobben, det lå igjen en del fra fredag plus at jeg hadde sånn "detsvirinesahodepine" så jeg kom på 4242 steg.

Artig å se hvor andre ligger i sin hverddag.

Jeg har ikke vært oppi mer enn 5425 steg på en vanlig arb. dag. Da har jeg ikke gjort annet enn "vanlig". (ikke gått ekstra trapper, ikke tatt en ekstra gåtur på kvelden el.)

:)

Skrevet

Se der ja :D

Og du har ikke gjort noe ekstra?

I går hadde jeg en rolig dag på jobben, det lå igjen en del fra fredag plus at jeg hadde sånn "detsvirinesahodepine" så jeg kom på 4242 steg.

Artig å se hvor andre ligger i sin hverddag.

Jeg har ikke vært oppi mer enn 5425 steg på en vanlig arb. dag. Da har jeg ikke gjort annet enn "vanlig". (ikke gått ekstra trapper, ikke tatt en ekstra gåtur på kvelden el.)

:)

Jeg gikk noen trapper for å kjøpe lunsj, men det må da nesten regnes for et pluss, jeg kunne jo ha tatt heisen ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...