Gå til innhold

Nå går resten av konfekten!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå stapper jeg i meg resten av julekonfekten gitt! Fra i morra er det slutt! *haha* Noen som kjenner seg igjen?

Trør nedpå de jeg liker og skyller ned med te. Resten hiver jeg. Noen som liker likørkonfekt? Værsågod.

Skrevet

Jeg gjemte bort resten, var for mye til å spise opp. Det kom ingen julebukker i går; været var nok for stygt, pluss at alle nabolagets unger er blitt voksne!

Skrevet

Har ikke noe konfekt å hive innpå. Reiste bort i jula og kjøpte ikke inn noe for å ha hjemme. Jeg høres flink ut nå, men sannheten er at jeg glemte det. :)

Skrevet

Jeg hiver nedpå det jeg -ikke- liker også, jeg.. for nettopp, i morra er 1,5 ukes samvittighetsløs trynestapping slutt!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...