Lillemus Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Nå stapper jeg i meg resten av julekonfekten gitt! Fra i morra er det slutt! *haha* Noen som kjenner seg igjen? Trør nedpå de jeg liker og skyller ned med te. Resten hiver jeg. Noen som liker likørkonfekt? Værsågod. 0 Siter
fresja Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Jeg gjemte bort resten, var for mye til å spise opp. Det kom ingen julebukker i går; været var nok for stygt, pluss at alle nabolagets unger er blitt voksne! 0 Siter
Osiris Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Har ikke noe konfekt å hive innpå. Reiste bort i jula og kjøpte ikke inn noe for å ha hjemme. Jeg høres flink ut nå, men sannheten er at jeg glemte det. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Jeg hiver nedpå det jeg -ikke- liker også, jeg.. for nettopp, i morra er 1,5 ukes samvittighetsløs trynestapping slutt!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.