Gå til innhold

Nyttårsforsetter?

Anbefalte innlegg

Gjest Violsa
Skrevet

Har dere noen?

Jeg har vært i litt laber form etter gårsdagens feiring så det er utsatt til i morra.

mitt er veldig standard med at jeg vil bli flinkere med kosthold og trening.Flere ting også da

Skrevet

Næh, jeg gidder ikke ha forsetter.

Sa til kjæresten i går at nå er det jamnt slutt med all denne godterispisinga, nå skal jeg skjerpe meg fremover. Han bare så på meg og humret:"Det sa du i fjor også." Og jeg tviler ikke på at han har rett... :-P

Skrevet

Kosthold (er ganske flink, egentlig), trening (har ikke trent siden gymnaset...) og lekselesing (jepp!)

punky brewster
Skrevet

Jeg skal gi mer faen.

Ja, det var ikke så dumt forsett, slutte å gruble og bekymre seg for alt mulig:)

Skrevet

Jeg skal gi mer faen.

Jeg tror jeg skal adoptere den, gitt.. :-)

Skrevet

Jeg skal tilbake til mitt gamle jeg. Jeg skal altså komme i bedre form og bedre humør og jeg vil bruke mer tid på venner i året som kommer.

Skrevet

Har ingen forsetter!

Må jeg ha noen, så må det være å ta litt mer hensyn til meg selv, og bli flinkere å si nei!

Skrevet

Ja, det var ikke så dumt forsett, slutte å gruble og bekymre seg for alt mulig:)

Ja.. :-)

Skrevet

Skal slutte å spise godteri i uka. Vet ikke om jeg klarer det men :/

Skrevet

Har for første gang et slags nyttårsforsett; gå til og fra jobben, kutte ut snopet om kvelden og være mer sosial. Med andre ord skal jeg gå fra å være førti, feit og ferdig til å være førti, frekk og freidig... :-D Godt Nytt År!.

Skrevet

Slutte å spise godteri!

Jeg og. Sitter her å gumler 2 plater Daim, så de ikke skal bli liggende i skapet.

Seriøst!:0))

Gjest jaja ett år til neste gang.
Skrevet

Gutten vår på 11år skulle slutte å spise godteri. Skulle få 2500kr om han greide det. Sprakk kl.13 idag, selv om han sto opp først kl 12...

ShitDiddelyDo
Skrevet

Bli flinkere til å trene, samt ta tak i et par andre ting.

Skrevet

Å opprettholde den gode tonen i familien, fortsette i samme gode sporet fra i fjor.

Være mer tålmodig med megselv og andre.

Mer yoga, og å komme inn i rutinen med å gjøre det hver morgen.

Skrevet

Samme som de siste 15 år - jeg skal ikke begynne å røyke :-)

Eneste jeg har klart å holde ;-)

Skrevet

Mitt nyttårsforsett er en fortsettelse fra i fjor. Jeg skal fortsette å klarer å gå ned ganske mange av de overflødige kiloene, og jeg skal få meg 1-2 faste dager på treningsstudioet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...