Gjest Violsa Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Har dere noen? Jeg har vært i litt laber form etter gårsdagens feiring så det er utsatt til i morra. mitt er veldig standard med at jeg vil bli flinkere med kosthold og trening.Flere ting også da 0 Siter
Lillemus Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Næh, jeg gidder ikke ha forsetter. Sa til kjæresten i går at nå er det jamnt slutt med all denne godterispisinga, nå skal jeg skjerpe meg fremover. Han bare så på meg og humret:"Det sa du i fjor også." Og jeg tviler ikke på at han har rett... :-P 0 Siter
org Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Kosthold (er ganske flink, egentlig), trening (har ikke trent siden gymnaset...) og lekselesing (jepp!) 0 Siter
punky brewster Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Jeg skal gi mer faen. Ja, det var ikke så dumt forsett, slutte å gruble og bekymre seg for alt mulig:) 0 Siter
Gjest mij Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Jeg skal gi mer faen. Jeg tror jeg skal adoptere den, gitt.. :-) 0 Siter
Gjest Wita Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Jeg skal tilbake til mitt gamle jeg. Jeg skal altså komme i bedre form og bedre humør og jeg vil bruke mer tid på venner i året som kommer. 0 Siter
tula Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Har ingen forsetter! Må jeg ha noen, så må det være å ta litt mer hensyn til meg selv, og bli flinkere å si nei! 0 Siter
Moraki Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Ja, det var ikke så dumt forsett, slutte å gruble og bekymre seg for alt mulig:) Ja.. :-) 0 Siter
meg__123! Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Skal slutte å spise godteri i uka. Vet ikke om jeg klarer det men :/ 0 Siter
monass Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Har for første gang et slags nyttårsforsett; gå til og fra jobben, kutte ut snopet om kvelden og være mer sosial. Med andre ord skal jeg gå fra å være førti, feit og ferdig til å være førti, frekk og freidig... :-D Godt Nytt År!. 0 Siter
nafse Skrevet 2. januar 2007 Skrevet 2. januar 2007 Slutte å spise godteri! Jeg og. Sitter her å gumler 2 plater Daim, så de ikke skal bli liggende i skapet. Seriøst!:0)) 0 Siter
Gjest jaja ett år til neste gang. Skrevet 2. januar 2007 Skrevet 2. januar 2007 Gutten vår på 11år skulle slutte å spise godteri. Skulle få 2500kr om han greide det. Sprakk kl.13 idag, selv om han sto opp først kl 12... 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 2. januar 2007 Skrevet 2. januar 2007 Bli flinkere til å trene, samt ta tak i et par andre ting. 0 Siter
Velouria Skrevet 2. januar 2007 Skrevet 2. januar 2007 Å opprettholde den gode tonen i familien, fortsette i samme gode sporet fra i fjor. Være mer tålmodig med megselv og andre. Mer yoga, og å komme inn i rutinen med å gjøre det hver morgen. 0 Siter
scara Skrevet 2. januar 2007 Skrevet 2. januar 2007 Samme som de siste 15 år - jeg skal ikke begynne å røyke :-) Eneste jeg har klart å holde ;-) 0 Siter
jubalong70 Skrevet 2. januar 2007 Skrevet 2. januar 2007 Mitt nyttårsforsett er en fortsettelse fra i fjor. Jeg skal fortsette å klarer å gå ned ganske mange av de overflødige kiloene, og jeg skal få meg 1-2 faste dager på treningsstudioet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.