Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir det slettet mange tråder nå eller? Virker sånn..

Skrevet

Ja, hadde ikke Wita akkurat et innlegg her?

Jo, og det hadde jeg tenkt å svare på men..

Skrevet

Det var vel ikke helt greit at jeg skrev om et annet nick kanskje?

Skrevet

Innlegget ble nok slettet fordi det var personfokusert.

Skrevet

Det var vel ikke helt greit at jeg skrev om et annet nick kanskje?

Jeg synes temaet du tok opp er veldig interessant, sånn generelt. Aktuelt er det også, for mange har nok par rundt seg som sliter. Det vi sier kan i verste fall få den ene til å gå fra partneren, når problemene kan løses på andre måter.

Jeg begynte å svare deg på innlegget, men så kom det over meg at det sikkert blir slettet. Med en liten justering hadde det gått fint gjennom :)

Skrevet

Jeg synes temaet du tok opp er veldig interessant, sånn generelt. Aktuelt er det også, for mange har nok par rundt seg som sliter. Det vi sier kan i verste fall få den ene til å gå fra partneren, når problemene kan løses på andre måter.

Jeg begynte å svare deg på innlegget, men så kom det over meg at det sikkert blir slettet. Med en liten justering hadde det gått fint gjennom :)

"Med en liten justering hadde det gått fint gjennom :)"

Ja, jeg kunne ha skrevet samme innlegg uten å personfokusere, men nå må jeg legge meg. Det får bli en annen gang:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...