Moraki Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Blir det slettet mange tråder nå eller? Virker sånn.. 0 Siter
drizzle Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Ja, hadde ikke Wita akkurat et innlegg her? 0 Siter
Moraki Skrevet 1. januar 2007 Forfatter Skrevet 1. januar 2007 Ja, hadde ikke Wita akkurat et innlegg her? Jo, og det hadde jeg tenkt å svare på men.. 0 Siter
Gjest Wita Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Ja, hadde ikke Wita akkurat et innlegg her? Det var vel ikke helt greit at jeg skrev om et annet nick kanskje? 0 Siter
Glimtipper Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Ja, hadde ikke Wita akkurat et innlegg her? Innlegget ble nok slettet fordi det var personfokusert. 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Det var vel ikke helt greit at jeg skrev om et annet nick kanskje? Jeg synes temaet du tok opp er veldig interessant, sånn generelt. Aktuelt er det også, for mange har nok par rundt seg som sliter. Det vi sier kan i verste fall få den ene til å gå fra partneren, når problemene kan løses på andre måter. Jeg begynte å svare deg på innlegget, men så kom det over meg at det sikkert blir slettet. Med en liten justering hadde det gått fint gjennom 0 Siter
Gjest Wita Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Jeg synes temaet du tok opp er veldig interessant, sånn generelt. Aktuelt er det også, for mange har nok par rundt seg som sliter. Det vi sier kan i verste fall få den ene til å gå fra partneren, når problemene kan løses på andre måter. Jeg begynte å svare deg på innlegget, men så kom det over meg at det sikkert blir slettet. Med en liten justering hadde det gått fint gjennom "Med en liten justering hadde det gått fint gjennom :)" Ja, jeg kunne ha skrevet samme innlegg uten å personfokusere, men nå må jeg legge meg. Det får bli en annen gang:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.