Gå til innhold

AAHhhh. drittliv...

Anbefalte innlegg

Gjest jeg er en ball!!!
Skrevet

Blir man virkelig sterker av motgang?

Eller er man svak fra starten av og motgang bare dytter enn bittelittegranna lengre ned?

Gjest jeg er en feig!!! ball!!!
Skrevet

"Alt" er motgang for meg, ALT er hardt og gjøre og har vært sånn leeeeenge, hvor er styrken? :(

Skrevet

"Alt" er motgang for meg, ALT er hardt og gjøre og har vært sånn leeeeenge, hvor er styrken? :(

Det NYTTER IKKE. Selv om jeg skulle bli sterk, det er ikke noe poeng, ingen kommer til og vil ha noe med meg og gjøre uansett!!! :( Det er ikke noe vits i og bli frisk, alle gir faen uansett og det kommer ikke til og være plass for meg noested!! INGEN kommer til og ville ha meg.

Skrevet

Det NYTTER IKKE. Selv om jeg skulle bli sterk, det er ikke noe poeng, ingen kommer til og vil ha noe med meg og gjøre uansett!!! :( Det er ikke noe vits i og bli frisk, alle gir faen uansett og det kommer ikke til og være plass for meg noested!! INGEN kommer til og ville ha meg.

Undskyld da, jeg får ALDRI SOVE:...............

Gjest kjenner meg igjen
Skrevet

..jeg tror man blir sterkere på

erfaringene man gjør

ved å oppleve motgang...

ting blir som regel bedre..tilslutt..

føler med deg det er frustrerende når man er midt oppi det...men vit at det som regel vil gå over :)

Skrevet

Undskyld da, jeg får ALDRI SOVE:...............

Sover ikke jeg heller.....

Det er i motgang man blir sterkere, men du verden jeg har ventet lenge...... Blir bare svakere og svakere, så jeg skjønner hva du mener...

MEN, når det er sagt - det er en mening med alt her i livet, og når du først er her, så er det plass !!!

Stå på, ikke gi opp !!!

Skrevet

Jeg har ingen tro på at man blir sterkere ved motgang. Min erfaring er at dersom jeg er deppa nok, gjør stadig mer motgang meg bare svakere.

Gjest pompell
Skrevet

Jeg og er drittlei av all motgang!

Hele tida er det noe hinder på veien!

Jeg hadde bestemt meg for at det nye året så skulle jeg få det bra med meg selv...og hva skjer da?

Jooo...det samme bare fortsetter i det nye året!

Roma ble visst ikke bygd på en dag...

Jeg har så mye dritt i ryggsekken som jeg tar med meg inn i det nye året...

Har du også en sånn ryggsekk?

Skal vi gjøre noe sammen med det? Skal vi begge bestemme oss for å legge fra oss den tunge sekken med den tunge børen?

Skal vi bare legge den rett nedi grøfta her...og så kan vi kjenne hvor godt det er for kroppen uten den tunge børen!

Skal vi hjelpe hverandre med det?

Skal vi glemme alt det vonde...sånn at vi kan begynne å få det godt i livet?

Gjest Signert
Skrevet

Jeg tror man blir sterkere av den motgang, men jeg tror ikke man opplever denne styrken før man har kommet seg over motgangen. Opplever man ny motgang, kan denne gjøre en svakere, men kommer man seg over denne nye motgangen også, vil man ende opp som enda sterkere enn man var fra før. Likevel er det vel en grense for hvor mye motgang man klarer.

Gjest sleepiqueen
Skrevet

Det kommer an på hvodan du takler ting vet du..Jeg tror på tankenes kraft og hvis du bare kommer på en bitte liten positiv ting så vil du kunne fokusere på den ene tingen. Og hvis den tingen gjør deg glad eller positivt innstil så bygger du videre på den tanken. Det er sånn jeg kommer meg gjennom livet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...