Gå til innhold

Blank hud i ansiktet

Anbefalte innlegg

Gjest anna23w
Skrevet

Har i åresvis vært plaget med dette, huden er blandingshud, delvis fet, og delvis tørr, er og en del plaget med hudromer på nesevingene og haken.Er helt avhengig av mattende pudder for å se noenlunde ut, for jeg mener jeg ser helt forferdelig ut når jeg er på mitt blankeste.

Har prøvd en rekke midler og, såkalte mattende fuktighetskremer osv, men hudn blir alltid blank etter en stund. Noen gode råd?

jeia1365380317
Skrevet

Heisann :)

Jeg sliter åsså med hudormer, og jeg bruker sånne sprit servietter som mann bruker til desinf.

ellers så har first prise en kjempe flott ansiktsren, jeg bruker den rosa pakken, da den er til ansiktet:=

Det at du er så blank i huden ,kommer nok av fet hud, da vil disse ansikts-serviettene hjelpe der å skulle en tro ?

Vet om det hjalp noe, men lykke til da :)

Skrevet

Ta en time hos hudpleier og få profesjonelle tips og råd til akkurat din hud.

Gjest milliee
Skrevet

anbefaler produktene fra La Prarie, fås kjøpt i hudpleiesalonger.

Er ekstremt dyrt, og ekstremt verdt det.

Skrevet

Gå til en vanlig butikk og kjøp en hudkrem av merket "GARNIER" Fresh.

En firkanta hvit eske og kremen i krukken er grønn.

Den eneste som virka på meg :)

Skrevet

Det gode gamle trikset med litt pudder matter huden fint. :) Løst pudder er best, men fast pudder er enklere å ha med i veska.

Gjest Humlepungen
Skrevet

Jeg har ikke noen gode råd, men jeg har noe som kan være en trøst.

Folk med din hudtype blir gjerne lite plaget med rynker når de blir eldre. Fordi denne "oljen" smører huden godt og gjør den smidig. Men ikke dropp solkrem og anti røyk av den grunn.

Forresten kan det være lurt å ta en titt på kostholdet ditt. Mink på usunt sukker i snop og kaker. Kos deg heller med hjemmelagede smoothies med masse bær og lettjoghurt i. Nam! Dette er veldig bra for huden.

Skrevet

Jeg vet at oriflame har gode produkter til din type hud - kombinasjonshud. Både rensing, serum, dag/natt krem, foundation og pudder. kjempegode produkter til en rimelig penge.

Sjekk ut: www.oriflame.no

Spør hvis du lurer på mer :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...