Gjest tagged Skrevet 2. januar 2007 Skrevet 2. januar 2007 På msn adressen min får jeg til stadighet mail fra kjente hvor det står navnet til personen jeg kjenner etterfulgt med " ..... has tagged you!" Så følger jeg linken men kommer til en amerikansk nettside hvor jeg må opplyse peronalia og masse styr. Hva er dette egentlig? Har ikke lyst til å melde meg inn noe sted. 0 Siter
jeia1365380317 Skrevet 2. januar 2007 Skrevet 2. januar 2007 Blir det noe av det samme som mns sine greier? Hvis du vet hvem som vil logge deg til seg, spør da vel? vet du ikke hvem dette er, avis!! JEG ER LIVREDD VIRUS!! Det er sånn mange av ormene spredde seg klem 0 Siter
Caloni Makaroni Skrevet 2. januar 2007 Skrevet 2. januar 2007 Jeg har også fått noen sånne, har bare ignorert dem. Vet ikke hva det er. 0 Siter
meg__123! Skrevet 2. januar 2007 Skrevet 2. januar 2007 tagged er en side hvor man kan prate med venner og andre. som feks blink. ikke noe farlig å melde seg inn eller å sjekke det ut. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.