Atene Skrevet 2. januar 2007 Skrevet 2. januar 2007 Jeg skal lage en lapp med bøker til salgs, og vil ha sånne lapper nederst med telefonnummer som kan rives av. Da må teksten stå loddrett - hvordan gjør jeg det? 0 Siter
Atene Skrevet 2. januar 2007 Forfatter Skrevet 2. januar 2007 ...og der fant jeg det ut selv. 0 Siter
Gjest pompell Skrevet 2. januar 2007 Skrevet 2. januar 2007 ...og der fant jeg det ut selv. Hvordan gjør du det? Jeg også har lurt på dette... 0 Siter
Atene Skrevet 2. januar 2007 Forfatter Skrevet 2. januar 2007 Hvordan gjør du det? Jeg også har lurt på dette... Lagde en tabell med 10 kolonner og en linje. I "Lag tabell"-boksen var det et valg som het "Tekstretning". Da tabellen var opprettet, ble det mulig å klikke på det. 0 Siter
Gjest pompell Skrevet 2. januar 2007 Skrevet 2. januar 2007 Lagde en tabell med 10 kolonner og en linje. I "Lag tabell"-boksen var det et valg som het "Tekstretning". Da tabellen var opprettet, ble det mulig å klikke på det. Takker =) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.