Dorthe Skrevet 2. januar 2007 Skrevet 2. januar 2007 Laptopen min har låst seg og jeg skjønner ikke hvordan jeg skal komme inn. Den spør etter brukernavn, det er ok, det er meg, men så spør den etter passord. Hvilken passord? Aldri skjedd meg før. 0 Siter
Dalai1365380918 Skrevet 2. januar 2007 Skrevet 2. januar 2007 Hvis du ikke har laget et passord selv skal passordfeltet mest sannsynlig være tomt, og så trykker du enter. Det er i alle fall tilfelle på min maskin, og jeg har ikke laget noe passord. 0 Siter
Dorthe Skrevet 2. januar 2007 Forfatter Skrevet 2. januar 2007 Hvis du ikke har laget et passord selv skal passordfeltet mest sannsynlig være tomt, og så trykker du enter. Det er i alle fall tilfelle på min maskin, og jeg har ikke laget noe passord. Jeg har ikke lagret noe passord men likevel vil den ikke låse seg opp. Søren også. 0 Siter
Dorthe Skrevet 2. januar 2007 Forfatter Skrevet 2. januar 2007 Hvis du ikke har laget et passord selv skal passordfeltet mest sannsynlig være tomt, og så trykker du enter. Det er i alle fall tilfelle på min maskin, og jeg har ikke laget noe passord. Jeg fikk det til. Jeg måtte åpne fra den stasjonære maskinen. *puster lettet ut* 0 Siter
Åsemor Skrevet 2. januar 2007 Skrevet 2. januar 2007 Jeg ville prøvd å restarte. Kanskje den kommer på at det ikke skal være noe passord. 0 Siter
Dorthe Skrevet 2. januar 2007 Forfatter Skrevet 2. januar 2007 Jeg ville prøvd å restarte. Kanskje den kommer på at det ikke skal være noe passord. Det virket ikke. Det virket først når jeg hadde vært inne på den stasjonære og åpnet derfra, uten passord ;o) Hvordan jeg skjønte at jeg måtte inn på den andre maskinen, aner jeg ikke ;o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.