Gå til innhold

Live-cd Pearl Jam

Gjest this is a signature

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva heter det triple live-albumet med Pearl Jam?

Kom over det på fest på nyttårsaften, men husker ikke navnet på det..

Gjest Håvard B.
Skrevet

PJ har ikke gitt ut noe ordinært trippelt livealbum, bare dobbelt og "singelt"... Det vil si "Live at Benaroya Hall" med to plater (et semiakustisk album som er linka til under) og "Live On Two Legs", som består av bare ei plate.

Om det virkelig var snakk om tre plater, var det ikke "Live at Benaroya Hall", men et uredigert opptak fra en av konsertene de har holdt rundt omkring. F.o.m. år 2000 har de tatt opp maaaange av konsertene sine og gitt dem ut som offisielle "bootlegs". Noen av disse består av tre plater. Det kan ha vært et slik album du hørte.

Var det akustisk dominert eller elektrisk?

Skrevet

PJ har ikke gitt ut noe ordinært trippelt livealbum, bare dobbelt og "singelt"... Det vil si "Live at Benaroya Hall" med to plater (et semiakustisk album som er linka til under) og "Live On Two Legs", som består av bare ei plate.

Om det virkelig var snakk om tre plater, var det ikke "Live at Benaroya Hall", men et uredigert opptak fra en av konsertene de har holdt rundt omkring. F.o.m. år 2000 har de tatt opp maaaange av konsertene sine og gitt dem ut som offisielle "bootlegs". Noen av disse består av tre plater. Det kan ha vært et slik album du hørte.

Var det akustisk dominert eller elektrisk?

Jeg var ganske full på den festen, så jeg husker ikke helt. Men tror den var elektrisk.

Gjest Håvard B.
Skrevet

Jeg var ganske full på den festen, så jeg husker ikke helt. Men tror den var elektrisk.

Så var det et opptak fra en av turneene, og da må du nok leke detektiv.

Skrevet

Så var det et opptak fra en av turneene, og da må du nok leke detektiv.

Faen..

:)

Skrevet

Er det Dissident (Live in Atlanta) du mener?

Det er fra ca 1993, mener jeg å huske. Det er det eneste trippelalbumet jeg kommer på. Benaroya hall som andre nevner her, er bare et dobbeltalbum.

Skrevet

Er det Dissident (Live in Atlanta) du mener?

Det er fra ca 1993, mener jeg å huske. Det er det eneste trippelalbumet jeg kommer på. Benaroya hall som andre nevner her, er bare et dobbeltalbum.

Det er godt mulig.

Kan jeg få kjøpt det i Norge?

Skrevet

Det er godt mulig.

Kan jeg få kjøpt det i Norge?

Det spørs. Den kom ut i begrenset opplag, og det var broren min som hadde fått tak i hele greia og ga meg (snille, snille storebror :-)). Den blir solgt i tre separate CDer også.

http://tinyurl.com/y6r7qh

Du får prøve å søke i diverse nettbutikker, og så kan det jo være at noen selger brukt. Men enkel å få tak i er den neppe.

Lykke til, for den er absolutt verdt pengene :-)

Skrevet

Det spørs. Den kom ut i begrenset opplag, og det var broren min som hadde fått tak i hele greia og ga meg (snille, snille storebror :-)). Den blir solgt i tre separate CDer også.

http://tinyurl.com/y6r7qh

Du får prøve å søke i diverse nettbutikker, og så kan det jo være at noen selger brukt. Men enkel å få tak i er den neppe.

Lykke til, for den er absolutt verdt pengene :-)

Jeg vet...

kan spørre på nettplatebutikk..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...