Gå til innhold

En liten luring....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe... Og gidd iallefall ikke å ta deg bryet med å få noen til å passe på at det er halvveis god norsk rettskriving. ;)

Skrevet

uff, da, he he....

Men nesten litt rart at den gikk gjennom på finn. Første gangen jeg la ut annonse (salg av brukt løsøre), kom den opp på skjermen med en gang, men siden har de lagt inn en sperre som gjør at annonsen ikke vises før etter at en moderator har sett på den.

Men mulig det er pga bilder?? Kanskje annonser uten bilder går rett gjennom??

Skrevet

uff, da, he he....

Men nesten litt rart at den gikk gjennom på finn. Første gangen jeg la ut annonse (salg av brukt løsøre), kom den opp på skjermen med en gang, men siden har de lagt inn en sperre som gjør at annonsen ikke vises før etter at en moderator har sett på den.

Men mulig det er pga bilder?? Kanskje annonser uten bilder går rett gjennom??

Ingen aning?

Men dette kan se ut som et forsøk på "mye rart".

Enten for å lure penger fra noen, eller for å hvitvaske penger - eller en kombinasjon av begge deler.....

Skrevet

Ingen aning?

Men dette kan se ut som et forsøk på "mye rart".

Enten for å lure penger fra noen, eller for å hvitvaske penger - eller en kombinasjon av begge deler.....

Ja, det var ikke en voldsomt tillitvekkende annonse! ;-)

Dårlig rettskriving hjelper ikke akkurat på investeringslysten...

Men folk går jo på det meste, jf diverse avisoppslag om folk som lar seg lure av "Nigeria-brev" osv.

Jeg fikk selv en slik Nigeria-variant (mulig det var et annet afrikansk land) til en anonym mailadresse. Det var litt komisk, fordi de viste til at jeg hadde navnelikhet med en nylig avdød riking der nede, og så lurte de på om jeg kunne være arving!

Men sannsynligheten for at "Herr Morsan" i Norge skal være i kjødelig slekt med Nabukumeki Morsan i Afrika er vel heller liten...;-)

Skrevet

Ja, det var ikke en voldsomt tillitvekkende annonse! ;-)

Dårlig rettskriving hjelper ikke akkurat på investeringslysten...

Men folk går jo på det meste, jf diverse avisoppslag om folk som lar seg lure av "Nigeria-brev" osv.

Jeg fikk selv en slik Nigeria-variant (mulig det var et annet afrikansk land) til en anonym mailadresse. Det var litt komisk, fordi de viste til at jeg hadde navnelikhet med en nylig avdød riking der nede, og så lurte de på om jeg kunne være arving!

Men sannsynligheten for at "Herr Morsan" i Norge skal være i kjødelig slekt med Nabukumeki Morsan i Afrika er vel heller liten...;-)

he-he...:-)

Personlig fatter jeg ikke at noen kan gå på slike "Nigeria-brev", men det kan virke som om noen fullstendig mister gangsynet når det gjelder muligheten for lettvindte penger - uansett hvor usansynlig liten den muligheten faktisk er....

Skrevet

Det som ser for godt ut til å være sant er oftest det!!! Så det er nok "enklest" å jobbe for pengene.

Skrevet

Det stemmer nok det som står, hehe:

"...OPTIL JEG BETALER IKKE TILBAKE HELE BELØP (450000KR)"

Gjest Humlepungen
Skrevet

Mange skrivefeil også. Helt sikkert en jalla.

;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...