Gå til innhold

Bytte Hardangerbestikk?

Anbefalte innlegg

Gjest hardangerja?
Skrevet

Har fått mye Hardangerbestikk fra ei grandtante i det siste (nytt ja), men det er ikke den serien jeg ønsker meg! Jeg synes ikke settet er fint i det hele tatt. Kan jeg bytte det inn nå og få pengene tilbake/tilgodelapp?

Gjest solutesolinne
Skrevet

Ja vil tro du får byttet dette uten problemer i noe annet.

Skrevet

Så lenge det er nytt,skal det ikke være noe problem.

Sikkert greit å bytte det nå like etter jul,da er butikkene ikke så strenge med kvittering.

Skrevet

Har du mulighet til å få kvitteringen er det sikkert ikke noe problem å få byttet, har du ikke kvitteringen vil det vel være opp til butikken du spør, om de er grei å la deg bytte der likevel.

Tilgodelapp tror jeg ikke du får uten at du har kvittering for at varen faktisk er kjøpt der.

Skrevet

Hvis Glasmagasinet i Oslo forhandler det, har jeg erfaring med at de er veldig greie.

Jeg har byttet julegaver fra jobben der. Eneste betingelse var at de førte varen selv.

Skrevet

Jeg har en kakespade fått for 7 måneder siden som ikke er brukt som jeg skulle bytte.

Her tar ting tid så jeg har ikke fått somlet meg til å bytte den enda.

Må vel kanskje gjøre det nå i disse byttetider.

Tror ikke du får penger i bytte.

Mary Poppins
Skrevet

Du får ikke pengene tilbake. Og med mindre du har byttekort eller kvittering tviler jeg på at du får byttet det.

Skrevet

Jeg bytta hardangerbestikk inn i noe annet i sist uke uten kvittering. Men i dag var jeg i et glassmagasin, og der hang det en lapp om at en ikke fikk bytte hardangerbestikk uten kvittering eller byttelapp.

Skrevet

Hvis Glasmagasinet i Oslo forhandler det, har jeg erfaring med at de er veldig greie.

Jeg har byttet julegaver fra jobben der. Eneste betingelse var at de førte varen selv.

Ikke verst. Julegaver fra min jobb blir som regel gravert, så bytting blir umulig! ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...