Gjest GA Skrevet 2. januar 2007 Skrevet 2. januar 2007 Pusen kom inn igjen etter en liten tur ut i dag tidlig og så ut som en sjørøverkatt med den blodutredelsen i øyet! Ikke ville han si hva han har drevet med heller. :-( Han er bare 5 mndr så jeg tror ikke det er noe dametrafikk... Noen teorier? Bør det forresten sjekkes av vetrinær tro? 0 Siter
Lurveline Skrevet 2. januar 2007 Skrevet 2. januar 2007 Kanskje han har fått ei grein innpå øyet? 0 Siter
keinstein Skrevet 2. januar 2007 Skrevet 2. januar 2007 Møte med en bil tipper jeg. Om det er risp i huden, så er det nok en annen katts klør. Katter sikter etter øynene. 0 Siter
Gjest felix felix Skrevet 2. januar 2007 Skrevet 2. januar 2007 Uforsiktig med fyrverkeri kanskje? Katter er vel ikke så gode på datoer 0 Siter
Gjest Humlepungen Skrevet 2. januar 2007 Skrevet 2. januar 2007 Du kan jo rett og slett ringe veterinæren og høre hva han/hun synes. Gratis råd i tlf har jeg fått flere ganger:o) Mulig at en hankatt har gitt han en liten en på trynet sitt. Men selvsagt... er der blitt risp inn i selve øyet er det jo viktig å få det sjekket. 0 Siter
calendula Skrevet 2. januar 2007 Skrevet 2. januar 2007 Det med øyet ser _mye_ verre ut enn det er. Det gjør ikke vondt (har opplevd det på katten og selv). Du trenger nok ikke kontakte dyrlegen, det går over etter et par dager til en uke. God bedring til pusen :-) 0 Siter
Gjest GA Skrevet 2. januar 2007 Skrevet 2. januar 2007 Uforsiktig med fyrverkeri kanskje? Katter er vel ikke så gode på datoer Nei, under fyrverkeriet ved midnatt forleden natt krabbet han laaaangt under slagbenken på kjøkkenet. Så jeg tror ikke han har rota rundt med det heller. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.