Gå til innhold

Hvor har pus vært tro?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pusen kom inn igjen etter en liten tur ut i dag tidlig og så ut som en sjørøverkatt med den blodutredelsen i øyet! Ikke ville han si hva han har drevet med heller. :-(

Han er bare 5 mndr så jeg tror ikke det er noe dametrafikk...

Noen teorier? Bør det forresten sjekkes av vetrinær tro?

Skrevet

Møte med en bil tipper jeg. Om det er risp i huden, så er det nok en annen katts klør. Katter sikter etter øynene.

Gjest felix felix
Skrevet

Uforsiktig med fyrverkeri kanskje? Katter er vel ikke så gode på datoer :)

Gjest Humlepungen
Skrevet

Du kan jo rett og slett ringe veterinæren og høre hva han/hun synes. Gratis råd i tlf har jeg fått flere ganger:o)

Mulig at en hankatt har gitt han en liten en på trynet sitt. Men selvsagt... er der blitt risp inn i selve øyet er det jo viktig å få det sjekket.

Skrevet

Det med øyet ser _mye_ verre ut enn det er. Det gjør ikke vondt (har opplevd det på katten og selv).

Du trenger nok ikke kontakte dyrlegen, det går over etter et par dager til en uke.

God bedring til pusen :-)

Skrevet

Uforsiktig med fyrverkeri kanskje? Katter er vel ikke så gode på datoer :)

Nei, under fyrverkeriet ved midnatt forleden natt krabbet han laaaangt under slagbenken på kjøkkenet. Så jeg tror ikke han har rota rundt med det heller.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...