org Skrevet 2. januar 2007 Skrevet 2. januar 2007 - det har jeg nettopp vært på. Spør meg ikke hva de solgte, det klarte jeg aldri å bli klok på, jeg ble helt fanget av skiltet deres. :-) 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 2. januar 2007 Skrevet 2. januar 2007 *LOL* Og jeg som satt klar med rødpenna nå, lurte på hvilken tulling som klarte å skrive "Av-vikling's salg". Hehe. 0 Siter
org Skrevet 2. januar 2007 Forfatter Skrevet 2. januar 2007 *LOL* Og jeg som satt klar med rødpenna nå, lurte på hvilken tulling som klarte å skrive "Av-vikling's salg". Hehe. Det var meg! *rekker opp hånda* 0 Siter
Osiris Skrevet 2. januar 2007 Skrevet 2. januar 2007 Både orddelingsfeil og genitivs s i samme ord. Godt gjort! 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 2. januar 2007 Skrevet 2. januar 2007 Det var meg! *rekker opp hånda* Ja, men det var jo ikke din feil, håper jeg. 0 Siter
org Skrevet 2. januar 2007 Forfatter Skrevet 2. januar 2007 Ja, men det var jo ikke din feil, håper jeg. Nei - det var ikke det, nei. Akkurat sånne feil er bare frustrerende. Men det kommer vel av engelsk, tenker jeg. Både genitivsfeilen og den siste delingsfeilen. Den første delingsfeilen forstår jeg ikke hvordan de kunne skrive. Ikke er det typisk 'dyslektikerfeil', heller. Da hadde det vært forståelig. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 2. januar 2007 Skrevet 2. januar 2007 Nei - det var ikke det, nei. Akkurat sånne feil er bare frustrerende. Men det kommer vel av engelsk, tenker jeg. Både genitivsfeilen og den siste delingsfeilen. Den første delingsfeilen forstår jeg ikke hvordan de kunne skrive. Ikke er det typisk 'dyslektikerfeil', heller. Da hadde det vært forståelig. Får lyst til å ta med meg tusj og rette opp sånne ting, altså. 0 Siter
Gjest GA Skrevet 2. januar 2007 Skrevet 2. januar 2007 Du får sende det inn til AMO http://folk.uio.no/tfredvik/amo/ Det er virkelig en av de bedre jeg har sett :-) 0 Siter
Gjest GA Skrevet 2. januar 2007 Skrevet 2. januar 2007 Nei - det var ikke det, nei. Akkurat sånne feil er bare frustrerende. Men det kommer vel av engelsk, tenker jeg. Både genitivsfeilen og den siste delingsfeilen. Den første delingsfeilen forstår jeg ikke hvordan de kunne skrive. Ikke er det typisk 'dyslektikerfeil', heller. Da hadde det vært forståelig. Det er moro med laaange ord som vi kan lage på norsk! Jeg koste meg stort da vi hadde medarbeidertilfredshetsundersøkelsesevaluringsmøte på jobben! 0 Siter
org Skrevet 3. januar 2007 Forfatter Skrevet 3. januar 2007 Fikk du sminke hjelp der? Dårlig med sminke hjelp, selv om jeg kunne trengt hjelp til sminking... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.