Gjest Wita Skrevet 2. januar 2007 Skrevet 2. januar 2007 I dag lagde jeg en sunn og mager grønnsakssuppe. En stor kjele som vi skulle ha til middag i to dager.Et nytt og bedre liv. Så kommer mannen min hjem fra jobb og heller baconbiter som bader i masse smør oppi suppa. (Rester etter lutefisk-middagen) Jada, det var den sunne middagen liksom. . 0 Siter
Moraki Skrevet 2. januar 2007 Skrevet 2. januar 2007 Da hadde jeg blitt kjempesint og fortalt han et par ting! 0 Siter
Gjest Forskjellige Skrevet 2. januar 2007 Skrevet 2. januar 2007 Selv kunne jeg aldri blitt mett på bare suppe. Jeg er nødt til å ha litt proteiner og fett for å føle meg vel.Min mann kan bli mett av grønnsaker men ikke jeg. Kan dere ikke sette dere ned og bli enige om hva dere skal spise. Evt. lage litt forskjellig mat så begge blir fornøyd. 0 Siter
Gjest Pontiac Skrevet 2. januar 2007 Skrevet 2. januar 2007 *slaaafss* Undskyld, undskyld, undskyld Wita.....men bacon i suppa...det høres gooooodt ut 0 Siter
Gjest Wita Skrevet 2. januar 2007 Skrevet 2. januar 2007 *slaaafss* Undskyld, undskyld, undskyld Wita.....men bacon i suppa...det høres gooooodt ut Joda, det var jo godt men... 0 Siter
Gjest Wita Skrevet 2. januar 2007 Skrevet 2. januar 2007 Da hadde jeg blitt kjempesint og fortalt han et par ting! Jeg sa at jeg skulle putte fiskeboller i gryta hans neste gang han lagde elggryte. Jada, barnslig jeg:) 0 Siter
Gjest Humlepungen Skrevet 2. januar 2007 Skrevet 2. januar 2007 Han ville vel ha litt "kraftfor" siden han kom sliten hjem fra jobb? Men forstår det var irriterende ja. 0 Siter
Gjest Wita Skrevet 2. januar 2007 Skrevet 2. januar 2007 Hehe, proteiner er sunt det altså ) Men ikke alt det fettet. 0 Siter
Dorthe Skrevet 2. januar 2007 Skrevet 2. januar 2007 Men ikke alt det fettet. Jeg tåler fett bra, det er brød og sukker som gjør at jeg går opp. Og Cola... 0 Siter
Gjest Pontiac Skrevet 2. januar 2007 Skrevet 2. januar 2007 Joda, det var jo godt men... Neida, skjønner deg jeg. Du får si til ham at når du lager mat, da er det du som bestemmer over hvordan den skal være, da får han spørre før han klår 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 2. januar 2007 Skrevet 2. januar 2007 Du skal være glad han ikke kakka deg hardt i hue med kjelen for å kalle den slags for middag. 0 Siter
Tonette Skrevet 2. januar 2007 Skrevet 2. januar 2007 Selv kunne jeg aldri blitt mett på bare suppe. Jeg er nødt til å ha litt proteiner og fett for å føle meg vel.Min mann kan bli mett av grønnsaker men ikke jeg. Kan dere ikke sette dere ned og bli enige om hva dere skal spise. Evt. lage litt forskjellig mat så begge blir fornøyd. Jeg trodde heller ikke jeg kunne bli mett på grønnsakssuppe da jeg fikk det hos svigermor. Så jeg spiste og spiste, og spiste enda litt til. Etterpå angret jeg på at jeg hadde spist så mye, for da var jeg blitt virkelig mett. Og det var ikke noe behagelig i det hele tatt. Så så feil kan man ta! 0 Siter
Frøken Pryd Skrevet 2. januar 2007 Skrevet 2. januar 2007 Du skal være glad han ikke kakka deg hardt i hue med kjelen for å kalle den slags for middag. For det ville du ha gjort eller? 0 Siter
tula Skrevet 2. januar 2007 Skrevet 2. januar 2007 Skjønner irritasjonen din, men dægern så godt det hørtes ut;) Håper det smakte;) 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 2. januar 2007 Skrevet 2. januar 2007 Dårlig gjort av mannen din! Men apropos, har du oppskrift på den grønnsakssuppa? Helst uten bacon. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 2. januar 2007 Skrevet 2. januar 2007 For det ville du ha gjort eller? Intet anstendig mannfolk tar til takke med grønnsakssuppe til middag. Mannen til Wita håndterte en situasjon som fort kunne endt med skillsmisse veldig pent. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 2. januar 2007 Skrevet 2. januar 2007 Intet anstendig mannfolk tar til takke med grønnsakssuppe til middag. Mannen til Wita håndterte en situasjon som fort kunne endt med skillsmisse veldig pent. Overreacting much? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 2. januar 2007 Skrevet 2. januar 2007 Overreacting much? Ok. Kanskje litt. Men suppa hørtes langt bedre ut etter at den ble fiksa opp av Wita-mannen. 0 Siter
Frøken Pryd Skrevet 2. januar 2007 Skrevet 2. januar 2007 Intet anstendig mannfolk tar til takke med grønnsakssuppe til middag. Mannen til Wita håndterte en situasjon som fort kunne endt med skillsmisse veldig pent. Hehe - jeg skal ta det til etteretning hvis jeg skulle finne på å tenke på å servere grønnskasuppe til en mann en gang Hvis man har pølser eller noe annet kjøtt oppi da?? Eller har det ikke noe å si...? Lapskaus da?? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.