Gå til innhold

Kanskje en bagatell, men jeg ble sur

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag lagde jeg en sunn og mager grønnsakssuppe. En stor kjele som vi skulle ha til middag i to dager.Et nytt og bedre liv.

Så kommer mannen min hjem fra jobb og heller baconbiter som bader i masse smør oppi suppa. (Rester etter lutefisk-middagen)

Jada, det var den sunne middagen liksom.

.

• Svar 67
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• frosken

9

• ShitDiddelyDo

8

• flisa

7

• Frøken Pryd

4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Da hadde jeg blitt kjempesint og fortalt han et par ting!

Gjest Forskjellige
Skrevet

Selv kunne jeg aldri blitt mett på bare suppe. Jeg er nødt til å ha litt proteiner og fett for å føle meg vel.Min mann kan bli mett av grønnsaker men ikke jeg.

Kan dere ikke sette dere ned og bli enige om hva dere skal spise. Evt. lage litt forskjellig mat så begge blir fornøyd.

Gjest Pontiac
Skrevet

*slaaafss*

Undskyld, undskyld, undskyld Wita.....men bacon i suppa...det høres gooooodt ut :D

Skrevet

*slaaafss*

Undskyld, undskyld, undskyld Wita.....men bacon i suppa...det høres gooooodt ut :D

Joda, det var jo godt men...:)

Skrevet

Da hadde jeg blitt kjempesint og fortalt han et par ting!

Jeg sa at jeg skulle putte fiskeboller i gryta hans neste gang han lagde elggryte.

Jada, barnslig jeg:)

Gjest Humlepungen
Skrevet

Han ville vel ha litt "kraftfor" siden han kom sliten hjem fra jobb?

Men forstår det var irriterende ja.

Skrevet

Hehe, proteiner er sunt det altså :o)

Men ikke alt det fettet.

Skrevet

Men ikke alt det fettet.

Jeg tåler fett bra, det er brød og sukker som gjør at jeg går opp.

Og Cola...

Gjest Pontiac
Skrevet

Joda, det var jo godt men...:)

Neida, skjønner deg jeg.

Du får si til ham at når du lager mat, da er det du som bestemmer over hvordan den skal være, da får han spørre før han klår :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Du skal være glad han ikke kakka deg hardt i hue med kjelen for å kalle den slags for middag. :)

Skrevet

Selv kunne jeg aldri blitt mett på bare suppe. Jeg er nødt til å ha litt proteiner og fett for å føle meg vel.Min mann kan bli mett av grønnsaker men ikke jeg.

Kan dere ikke sette dere ned og bli enige om hva dere skal spise. Evt. lage litt forskjellig mat så begge blir fornøyd.

Jeg trodde heller ikke jeg kunne bli mett på grønnsakssuppe da jeg fikk det hos svigermor. Så jeg spiste og spiste, og spiste enda litt til.

Etterpå angret jeg på at jeg hadde spist så mye, for da var jeg blitt virkelig mett. Og det var ikke noe behagelig i det hele tatt.

Så så feil kan man ta!

Frøken Pryd
Skrevet

Du skal være glad han ikke kakka deg hardt i hue med kjelen for å kalle den slags for middag. :)

For det ville du ha gjort eller? ;)

Skrevet

Skjønner irritasjonen din, men dægern så godt det hørtes ut;)

Håper det smakte;)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Dårlig gjort av mannen din!

Men apropos, har du oppskrift på den grønnsakssuppa? Helst uten bacon. :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

For det ville du ha gjort eller? ;)

Intet anstendig mannfolk tar til takke med grønnsakssuppe til middag.

Mannen til Wita håndterte en situasjon som fort kunne endt med skillsmisse veldig pent. :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Mannen til Wita håndterte en situasjon som fort kunne endt med skillsmisse veldig pent. :)

Overreacting much? :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Overreacting much? :)

Ok. Kanskje litt. :)

Men suppa hørtes langt bedre ut etter at den ble fiksa opp av Wita-mannen.

Frøken Pryd
Skrevet

Hehe - jeg skal ta det til etteretning hvis jeg skulle finne på å tenke på å servere grønnskasuppe til en mann en gang :)

Hvis man har pølser eller noe annet kjøtt oppi da?? Eller har det ikke noe å si...? Lapskaus da??

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...